HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST – 2. RAZRED OSNOVNE ŠKOLE
VREDNOVANJE USVOJENOSTI ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA
UČITELJICA KRISTINA VITEZ OJUROVIĆ
HRVATSKI JEZIK I KOMUNIKACIJA
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ HJ A.2.1. Učenik razgovara i govori u skladu s temom iz svakodnevnoga života i poštuje pravila uljudnoga ophođenja. |
Govori i razgovara o temama iz svakodnevnoga života koje zaokupljaju njegovu pozornost. Odgovara na pitanja i postavlja pitanja cjelovitom rečenicom. Pripovijeda kratku priču prema nizu slika. Priča o vlastitim doživljajima i događajima. Pripovijeda događaje kronološki. Opisuje na temelju promatranja. Pažljivo i uljudno sluša sugovornika ne prekidajući ga u govorenju. Upotrebljava nove riječi koje je naučio kao dio aktivnoga rječnika. Točno izgovara sve glasove u riječima. Točno intonira izjavnu, upitnu i uskličnu rečenicu. |
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
Tekstovi: kratka molba, zahvala i poziv, telefonski razgovor, spontani razgovor, kratka priča, kratki opis. |
Uz pomoć učitelja, na temelju natuknica, pitanja i asocijativnog niza riječi govori i razgovara o temama iz svakodnevnoga života u skladu s vlastitim iskustvom i poštuje pravila uljudnoga ophođenja. |
Prema smjernicama govori i razgovara o temama iz svakodnevnoga života u skladu s vlastitim iskustvom i poštuje pravila uljudnoga ophođenja. |
Govori i razgovara o temama iz svakodnevnoga života u skladu s vlastitim iskustvom, aktivno prati prenositelja poruke i poštuje pravila uljudnoga ophođenja. |
Govori i razgovara o različitim temama iz svakodnevnoga života, proširuje temu u skladu s vlastitim iskustvom, uključuje nove riječi koje je naučio i oblikuje poruku složenijim rečenicama, bez prekidanja i ponavljanja te poštuje pravila uljudnoga ophođenja. |
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ HJ A.2.2. Učenik sluša jednostavne tekstove, točno izgovara glasove, riječi i rečenice na temelju slušanoga teksta. |
Sluša kratke tekstove primjerene jezičnomu razvoju, interesima i dobi. Odgovara na pitanja o slušanome tekstu. Postavlja potpitanja o slušanome tekstu da bi pojasnio vlastito razumijevanje teksta. Provjerava razumijevanje slušanoga teksta u razgovoru s drugim učenikom. Izražava svoje misli i osjećaje o slušanome tekstu (crtežom, pismom, govorom, pokretom). |
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
Tekstovi: kratki jednostavni tekstovi primjereni jezičnom razvoju i dobi (radijske emisije, reklame, najave filmova i emisija, zvučni zapisi književnih tekstova). |
Sluša tekst i uz pojašnjenje učitelja odgovara na pitanja o sadržaju slušanoga teksta. |
Sluša tekst, razgovara o tekstu te uz ohrabrivanje (verbalnim i neverbalnim znakovima) usmenim odgovorima pokazuje razumijevanje sadržaja slušanoga teksta. |
Sluša tekst, točno odgovara na pitanja o sadržaju teksta i objašnjava o čemu govori poslušani tekst. |
sluša tekst, točno odgovara na pitanja o sadržaju teksta i izražava svoje mišljenje o slušanome tekstu |
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ HJ A.2.3. Učenik čita kratke tekstove tematski prikladne učeničkomu iskustvu, jezičnomu razvoju i interesima. |
Čita kratke tekstove primjerene jezičnomu razvoju, dobi i interesima. Odgovara na pitanja o pročitanome tekstu. Postavlja pitanja o pročitanome tekstu. Izdvaja nepoznate riječi. Pretpostavlja značenje nepoznate riječi prema kontekstu te provjerava pretpostavljeno značenje u rječnicima ili u razgovoru s učiteljem. Pronalazi podatke u čitanome tekstu prema uputi ili pitanjima. Pronalazi podatke u grafičkim prikazima i tumači ih. |
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
Tekstovi: kratki tekstovi jednostavne jezične strukture s obzirom na leksičke, morfosintaktičke i stilske osobitosti teksta primjereni jezičnom razvoju učenika i njegovim recepcijskim sposobnostima (upute, poruke, pisma, obavijesni i književni tekstovi). |
Čita tekstove tematski primjerene iskustvu, dobi i interesima te odgovara na pitanja o tekstu uz pomoć učitelja. |
Čita kratke tekstove tematski primjerene iskustvu, dobi i interesima te samostalno odgovara na pitanja o tekstu. |
Čita kratke tekstove tematski primjerene iskustvu, dobi i interesima: pronalazi podatke prema uputi i angažirano čita. |
Čita tekstove tematski prikladne iskustvu, dobi i interesima: objašnjava sadržaj teksta, tumači poruku teksta i čita s ciljem učenja. |
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ HJ A.2.4. Učenik piše školskim rukopisnim pismom slova, riječi i kratke rečenice u skladu s jezičnim razvojem. |
Piše velika i mala slova školskim rukopisnim pismom. Povezuje slova u cjelovitu riječ, riječ u rečenicu pišući školskim rukopisnim pismom. Prepisuje riječi i rečenice rukopisnim slovima. Samostalno piše riječi i rečenice naučenim rukopisnim slovima u pisanju rukopisnim slovima pazi na veličinu pojedinih elemenata slova, vrstu poteza i način spajanja. Razlikuje pojam glas, slovo, slog, riječ. Pisanju rastavlja riječi na slogove na kraju retka; prepoznaje i upotrebljava pravopisni znak spojnicu kod rastavljanja riječi na slogove na kraju retka. Piše veliko početno slovo: imena životinja, blagdana i praznika, ulica, trgova i naseljenih mjesta u bližem okružju. Piše oznake za mjerne jedinice (duljina, novac, vrijeme). Piše ogledne i česte riječi u kojima su glasovi č, ć, dž, đ, ije/je/e/i. |
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
Tekstovi: kratki opis predmeta ili lika, obavijest, pismo, pisani sastavak. |
Uz pomoć učitelja prepisuje i piše slova, riječi i jednostavne rečenice rukopisnim slovima, djelomično primjenjuje poučavana pravopisna pravila i djelomično je uspješan u ostvarivanju slovopisne čitkosti. |
Prepisuje i piše slova, riječi i jednostavne rečenice rukopisnim slovima, uz pomoć učitelja prepoznaje pogreške u primjeni poučavanih pravopisnih pravila i djelomično je uspješan u ostvarivanju slovopisne čitkosti. |
Uz pomoć učitelja oblikuje i piše jednostavne rečenice i kratke tekstove rukopisnim slovima, primjenjuje poučavana pravopisna pravila i uspješan je u ostvarivanju slovopisne čitkosti. |
Oblikuje i piše jednostavne rečenice i kratke tekstove rukopisnim slovima, primjenjuje poučavana pra-vopisna pravila, prepoznaje pogrešku u primjeni pravila u vlastitom i tuđem tekstu, samostalno ispravlja pogreške i uspješan je u ostvarivanju slovopisne čitkosti. |
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ HJ A.2.5. Učenik upotrebljava i objašnjava riječi, sintagme i rečenice u skladu s komunikacijskom situacijom. |
Usvaja nove riječi i razumije značenje naučenih riječi. Objašnjava značenje određene riječi s obzirom na komunikacijsku situaciju. Izabire odgovarajuće riječi i upotrebljava ih u oblikovanju sintagmi i rečenica. Traži objašnjenje nepoznatih riječi u dječjem rječniku i koristi se njima kao dijelom aktivnoga rječnika. Prepoznaje i razlikuje izjavnu, upitnu i uskličnu te jesnu i niječnu rečenicu u tekstu. Stvara i piše izjavne (potvrdne i niječne), upitne, usklične rečenice. Prepoznaje ogledne i česte imenice s konkretnim značenjem. |
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
/ |
Uz pomoć učitelja točno upotrebljava riječi i određuje njihovo značenje s obzirom na komunikacijski kontekst. |
Upotrebljava riječi, sintagme i rečenice u točnome značenju s obzirom na komunikacijsku situaciju te prepoznaje imenice na oglednim primjerima. |
Točno upotrebljava riječi i objašnjava značenje riječi, sintagmi i rečenica s obzirom na komunikacijsku situaciju te razlikuje imenice. |
Točno upotrebljava riječi i objašnjava značenje riječi, sintagmi i rečenica s obzirom na komunikacijsku situaciju; može zamijeniti sintagmu drugom sintagmom sličnoga ili suprotnoga značenja i u kontekstu zamijeniti imenicu drugom imenicom. |
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ HJ A.2.6. Učenik uspoređuje mjesni govor i hrvatski standardni jezik. |
Uspoređuje riječi mjesnoga govora i hrvatskoga standardnog jezika. Sluša i govori tekstove na mjesnome govoru prikladne učeničkomu iskustvu, jezičnomu razvoju i interesima. Čita i piše kratke i jednostavne tekstove na mjesnome govoru u skladu sa svojim interesima, potrebama i iskustvom. |
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
/ |
Prepoznaje govorne i pisane tekstove na mjesnome govoru prikladne učeničkomu iskustvu, jezičnomu razvoju i interesima. |
Uz pomoć učitelja prepoznaje razliku između govornih i pisanih tekstova na mjesnome govoru i hrvatskome standardnom jeziku u različitim jezičnim kontekstima. |
Prepoznaje razliku između govornih i pisanih tekstova na mjesnome govoru i standardnome hrvatskom jeziku u različitim jezičnim kontekstima. |
Opisuje razliku između mjesnoga govora i standardnoga hrvatskog jezika u različitim jezičnim kontekstima. |
KNJIŽEVNOST I STVARALAŠTVO
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ HJ B.2.1. Učenik izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje ih s vlastitim iskustvom. |
Govori o čemu razmišlja i kako se osjeća nakon čitanja/slušanja književnoga teksta. Izražava opisane situacije i doživljeno u književnome tekstu riječima, crtežom i pokretom. Izražava vlastito mišljenje o događajima u priči i postupcima likova. Uspoređuje postupke likova iz književnoga teksta s vlastitim postupcima i postupcima osoba koje ga okružuju. Povezuje postupke likova iz književnoga teksta s vlastitim postupcima i postupcima osoba koje ga okružuju. Pripovijeda o događajima iz svakodnevnoga života koji su u vezi s onima u književnome tekstu. Objašnjava razloge zbog kojih mu se neki književni tekst sviđa ili ne sviđa. |
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
Tekstovi: slikopriče, slikovnica, kratka priča, bajka, pjesma, kratki igrokaz, zagonetka. |
Uz poticaj izražava misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i prepoznaje situacije iz književnoga teksta u svakodnevnome životu. |
Uz pomoć učitelja izražava misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i opisuje situacije iz književnoga teksta slične onima u svakodnevnome životu. |
Zapaža likove, mjesta, situacije, probleme i rješenje problema u tekstu; izražava misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje situacije iz književnoga teksta s onima u svakodnevnome životu. |
Zapaža likove, mjesta, situacije, probleme i rješenje problema u tekstu; izražava misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta objašnjavajući sličnosti i razlike između situacija u književnome tekstu i situacija u svakodnevnome životu te pripovijeda o sličnostima i razlikama, uzroku i posljedici događaja u književnome tekstu. |
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ HJ B.2.2. Učenik sluša/čita književni tekst i razlikuje književne tekstove prema obliku i sadržaju. |
Razlikuje priču, pjesmu, bajku, slikovnicu, zagonetku i igrokaz po obliku i sadržaju. Razlikuje dijelove pjesme: stih, strofa. Prepoznaje glavne i sporedne likove. Prepoznaje početak, središnji dio i završetak priče. Uočava obilježja igrokaza za djecu: lica, dijalog. Smješta likove u vrijeme radnje i prostor. |
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
Tekstovi: slikopriče, slikovnica, kratka priča, bajka, pjesma, kratki igrokaz, zagonetka. |
Sluša/čita književni tekst, uz pomoć učitelja odgovara na pitanja o sadržaju teksta i prepoznaje književne tekstove po obliku. |
Sluša/čita književni tekst, samostalno odgovara na pitanja o sadržaju teksta i prepoznaje književne tekstove po obliku, sadržaju i strukturi. |
Sluša/čita književni tekst, prepričava sadržaj književnoga teksta prema smjernicama i prepoznaje književne tekstove po obliku, sadržaju i strukturi. |
Sluša/čita književni tekst i razlikuje tekstove po obliku, sadržaju i strukturi te prati tijek skupnoga razgovora o tekstu. |
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ HJ B.2.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. |
Koristi se jezičnim vještinama, aktivnim rječnikom i temeljnim znanjima radi oblikovanja uradaka u kojima dolazi do izražaja kreativnost, originalnost i stvaralačko mišljenje. Istražuje, eksperimentira i slobodno radi na temi koja mu je bliska. Stvara različite individualne uratke: prikuplja riječi iz mjesnoga govora te sastavlja mali zavičajni rječnik, preoblikuje pročitani književni tekst: stvara novi svršetak, mijenja postupke likova, uvodi nove likove, sudjeluje u priči. Razvija vlastiti potencijal za stvaralaštvo. |
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
Učeniku se nudi stvaralački način izražavanja i mogućnost dokazivanja u kreativnom izričaju koji je bitno drukčiji od klasične provjere znanja. Aktivnosti se mogu ostvarivati individualnim i timskim radom. |
Ostvarivanje ishoda vrednuje se formativno. Učitelj cijeni učenikovu samostalnost i poštuje njegove mogućnosti. Učenik prikuplja vlastite uratke u radnu mapu i predstavlja ih razrednomu odjelu, a učitelj ga može nagraditi ocjenom za izniman trud. |
KULTURA I MEDIJI
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ HJ C.2.1. Učenik sluša/čita medijski tekst oblikovan u skladu s početnim opismenjavanjem i izdvaja važne podatke. |
Prepoznaje važne podatke u kratkom tekstu. Izdvaja iz teksta jedan ili više podataka prema zadanim uputama. Prepričava sadržaj teksta. |
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
Kazališne predstave za djecu, posjet knjižnicama i odjelima većih knjižnica (zvučne knjige), likovne izložbe, izložbe u muzejima primjerene dobi i interesima učenika, susreti s književnicima i ilustratorima u školi ili narodnim knjižnicama, dječji književni, filmski, obrazovni, tradicijski festivali, kulturni projekti namijenjeni djeci. |
Uz pomoć učitelja pronalazi podatke u elektroničkome tekstu oblikovanome u skladu s početnim opismenjavanjem. |
Prema smjernicama pronalazi podatke u elektroničkome tekstu oblikovanome u skladu s početnim opismenjavanjem. |
Pronalazi podatke u elektroničkome tekstu oblikovanome u skladu s početnim opismenjavanjem; služi se navigacijskim alatima uz uputu učitelja. |
Pronalazi podatke u elektroničkome tekstu oblikovanome u skladu s početnim opismenjavanjem i drugima usmeno iskazuje tražene podatke; služi se navigacijskim alatima |
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ HJ C.2.2. Učenik razlikuje medijske sadržaje primjerene dobi i interesu. |
Izdvaja primjerene medijske sadržaje i razgovara o njima izražavajući vlastito mišljenje. Gleda i sluša animirane filmove, dokumentarne i igrane filmove za djecu - prati (gleda, sluša, doživljava) televizijske i radijske emisije za djecu obrazovnoga i dječjeg programa. Samostalno čita kraće tekstove u književnim i zabavno-poučnim časopisima za djecu. Prepoznaje obrazovne i interaktivne digitalne medije primjerene dobi i služi se njima. |
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
Kazališne predstave za djecu, posjet knjižnicama i odjelima većih knjižnica (zvučne knjige), likovne izložbe, izložbe u muzejima primjerene dobi i interesima učenika, susreti s književnicima i ilustratorima u školi ili narodnim knjižnicama, dječji književni, filmski, obrazovni, tradicijski festivali, kulturni projekti namijenjeni djeci. |
Prepoznaje različite medijske sadržaje primjerene dobi i interesu. |
Razlikuje medijske sadržaje primjerene dobi i interesu s kojima se susreće u svakodnevnome životu. |
Razlikuje medijske sadržaje primjerene dobi i interesu te izdvaja omiljene medijske sadržaje. |
Razlikuje medijske sadržaje primjerene dobi i interesu i izražava svoje mišljenje o njima. |
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ HJ C.2.3. Učenik posjećuje kulturne događaje primjerene dobi i iskazuje svoje mišljenje. |
Posjećuje kulturne događaje. razgovara s ostalim učenicima nakon kulturnoga događaja. Izdvaja što mu se sviđa ili ne sviđa u vezi s kulturnim događajem. Iskazuje svoj doživljaj nakon kulturnog događaja crtežom, slikom, govorom ili kraćim pisanim rečenicama. |
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
Kulturni sadržaji: kazališne predstave za djecu, posjet knjižnicama i odjelima većih knjižnica (zvučne knjige), likovne izložbe, izložbe u muzejima primjerene dobi i interesima učenika, susreti s književnicima i ilustratorima u školi ili narodnim knjižnicama, dječji književni, filmski, obrazovni, tradicijski festivali, kulturni projekti namijenjeni djeci. |
Ishodom se potiče osobni razvoj te aktivno uključivanje učenika u kulturni i društveni život zajednice. |
MATEMATIKA – 2. RAZRED OSNOVNE ŠKOLE
VREDNOVANJE USVOJENOSTI ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA
UČITELJICA KRISTINA VITEZ OJUROVIĆ
PRIRODA I DRUŠTVO – 2. RAZRED OSNOVNE ŠKOLE
VREDNOVANJE USVOJENOSTI ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA
UČITELJICA KRISTINA VITEZ OJUROVIĆ
GLAZBENA KULTURA – 2. RAZRED OSNOVNE ŠKOLE
VREDNOVANJE USVOJENOSTI ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA
UČITELJICA KRISTINA VITEZ OJUROVIĆ
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ GK A.2.1. Učenik poznaje određeni broj skladbi |
Poznaje određeni broj kraćih skladbi (cjelovite skladbe, stavci ili ulomci) različitih vrsta glazbe (klasična, tradicijska, popularna, jazz, filmska glazba). |
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
Cjelovite skladbe, stavci ili ulomci klasične, tradicijske, popularne, jazz i filmske glazbe. |
Poznaje 3 – 10 kraćih skladbi. |
Poznaje 3 – 10 kraćih skladbi. |
Poznaje 3 – 10 kraćih skladbi. |
Poznaje 3 – 10 kraćih skladbi. |
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ GK A.2.2. Učenik temeljem slušanja, razlikuje pojedine glazbeno-izražajne sastavnice. |
Temeljem slušanja, razlikuje pojedine glazbeno-izražajne sastavnice: • metar/dobe • tempo • visina tona • dinamika • boja/izvođači |
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
Cjelovite skladbe, stavci ili ulomci klasične, tradicijske, popularne, jazz i filmske glazbe. |
Opaža pojedine glazbeno-izražajne sastavnice. |
Razlikuje glazbeno-izražajne sastavnice (jednu od druge). |
Opisuje pojedine glazbeno-izražajne sastavnice. |
Uspoređuje pojedine glazbeno-izražajne sastavnice (unutar iste skladbe, u različitim skladbama). |
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ GK B.2.1. Učenik sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe. |
Sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe, usklađuje vlastitu izvedbu s izvedbama drugih učenika te vrednuje vlastitu izvedbu, izvedbe drugih i zajedničku izvedbu. |
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
Pjesme/brojalice i glazbene igre primjerene dobi i sposobnostima učenika. |
Sudjeluje u zajedničkoj izvedbi uz poticaj učitelja. |
Sudjeluje u zajedničkoj izvedbi te opisuje zajedničku izvedbu. |
Sudjeluje u zajedničkoj izvedbi, nastoji uskladiti vlastitu izvedbu s izvedbama drugih te vrednuje zajedničku izvedbu. |
Sudjeluje u zajedničkoj izvedbi, usklađuje vlastitu izvedbu s izvedbama drugih te vrednuje vlastitu izvedbu, izvedbe drugih i zajedničku izvedbu. |
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ GK B.2.2. Učenik pjeva/izvodi pjesme i brojalice. |
Pjeva/izvodi pjesme i brojalice i pritom uvažava glazbeno-izražajne sastavnice (metar/dobe, tempo, visina tona, dinamika). |
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
Pjesme/brojalice primjerene dobi i sposobnostima učenika. |
Uz pomoć učitelja pjeva/izvodi pjesme i brojalice. |
Samostalno pjeva/izvodi pjesme i brojalice. |
Pjeva/izvodi pjesme i brojalice i pritom djelomično uvažava glazbeno-izražajne sastavnice. |
Pjeva/izvodi pjesme i brojalice i pritom uvažava glazbeno-izražajne sastavnice. |
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ GK B.2.3. Učenik izvodi glazbene igre uz pjevanje, slušanje glazbe i pokret uz glazbu. |
Izvodi glazbene igre uz pjevanje, s tonovima/melodijama /ritmovima, uz slušanje glazbe te prati glazbu pokretom, a pritom opaža i uvažava glazbeno-izražajne sastavnice. |
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
Glazbene igre primjerene dobi i sposobnostima učenika, cjelovite skladbe, stavci ili ulomci klasične, tradicijske, popularne, jazz i filmske glazbe. |
Uz pomoć učitelja izvodi glazbene igre s pjevanjem, s tonovima/melodijama/ritmovima, uz slušanje glazbe i prati pokretom pjesme i skladbe. |
Samostalno izvodi glazbene igre s pjevanjem, s tonovima/melodijama/ritmovima, uz slušanje glazbe i prati pokretom pjesme i skladbe. |
Izvodi glazbene igre s pjevanjem, s tonovima/melodijama/ritmovima, uz slušanje glazbe i prati pokretom pjesme i skladbe te pritom djelomično uvažava glazbeno-izražajne sastavnice. |
Izvodi glazbene igre s pjevanjem, s tonovima/melodijama/ritmovima, uz slušanje glazbe i prati pokretom pjesme i skladbe te pritom uvažava glazbeno-izražajne sastavnice. |
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ GK B.2.4. Učenik stvara/improvizira melodijske i ritamske cjeline te svira uz pjesme/brojalice koje izvodi. |
Stvara/improvizira melodijske i ritamske cjeline pjevanjem, pokretom/plesom, pljeskanjem, lupkanjem, koračanjem i/ili udaraljkama. Svira na udaraljkama ili tjeloglazbom uz pjesme/brojalice koje pjeva/izvodi. |
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
Pjesme/brojalice i glazbene igre primjerene dobi i sposobnostima učenika. |
Stvara/improvizira melodijske/ritamske cjeline pjevanjem, pokretom, tjeloglazbom i/ili udaraljkama izražavajući svoj doživljaj glazbe. Svira na udaraljkama (dječji instrumentarij) ili tjeloglazbom uz pjesme/brojalice koje pjeva/izvodi. |
Stvara/improvizira melodijske i ritamske cjeline pjevanjem, pokretom, pljeskanjem, lupkanjem, koračanjem i/ili udaraljkama. Svira na udaraljkama (dječji instrumentarij) ili tjeloglazbom uz pjesme/brojalice koje pjeva/izvodi. |
Stvara/improvizira melodijske/ritamske cjeline pjevanjem, pokretom, tjeloglazbom i/ili udaraljkama izražavajući svoj doživljaj glazbe. Svira na udaraljkama (dječji instrumentarij) ili tjeloglazbom uz pjesme/brojalice koje pjeva/izvodi. |
Stvara/improvizira melodijske/ritamske cjeline pjevanjem, pokretom, tjeloglazbom i/ili udaraljkama izražavajući svoj doživljaj glazbe. Svira na udaraljkama (dječji instrumentarij) ili tjeloglazbom uz pjesme/brojalice koje pjeva/izvodi. |
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ GK C.2.1. Učenik na osnovu slušanja glazbe i aktivnog muziciranja prepoznaje različite uloge glazbe. |
Na osnovu slušanja glazbe i aktivnog muziciranja prepoznaje različite uloge glazbe (svečana glazba, glazba za ples i sl.). |
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
Glazbeno-kulturni događaj u autentičnom, prilagođenom i virtualnom okružju. |
Prepoznaje različite uloge glazbe. |
Prepoznaje različite uloge glazbe. |
Prepoznaje različite uloge glazbe. |
Prepoznaje različite uloge glazbe. |
LIKOVNA KULTURA – 3. RAZRED OSNOVNE ŠKOLE
VREDNOVANJE USVOJENOSTI ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA
UČITELJICA KRISTINA VITEZ OJUROVIĆ
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ LK A.1.1. Učenik prepoznaje umjetnost kao način komunikacije i odgovara na različite poticaje likovnim izražavanjem.
|
Učenik odgovara likovnim i vizualnim izražavanjem na razne vrste poticaja. Učenik, u stvaralačkom procesu i izražavanju koristi:
|
|||
OBVEZNI LIKOVNI POJMOVI |
Točka, crta. Dugine boje, osnovne i izvedene boje, miješanje boja. Razlika između lika i tijela. Ploha, lik, geometrijski i slobodni likovi, mrlja, potez. Hrapava i glatka površina. Masa i prostor: puno, prazno, geometrijska i slobodna tijela, obla i uglata tijela; građenje, dodavanje i oduzimanje oblika. Ritam: ponavljanje i izmjena oblika na plohi i u prostoru. Odnosi: veće, manje, jednako na plohi i u prostoru; dodavanje i oduzimanje oblika. Smještaj: okomito, vodoravno, koso, iznad, ispod, gore, dolje, između, unutar, izvan; na plohi i u prostoru. Učenik odgovara likovnim i vizualnim izražavanjem na razne vrste poticaja:
|
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
Učenik u stvaralačkom procesu i izražavanju koristi likovni jezik tako da kreće od doživljaja cjeline prema detalju. |
Uz pomoć učitelja učenik prepoznaje različite oblike umjetničkog izražavanja, izražava se slijedeći pravila kreativne igre, koristi likovni jezik.
|
Učenik prepoznaje različite oblike umjetničkog izražavanja, izražava se putem kreativne igre, pomoću likovnog jezika.
|
Učenik prepoznaje različite oblike umjetničkog izražavanja, uz pomoć učitelja varira početna pravila kreativne igre u različitim oblicima vlastitog izražavanja pomoću likovnog jezika. |
Učenik prepoznaje različite oblike umjetničkog izražavanja, varira početna pravila kreativne igre u različitim oblicima vlastitog izražavanja te pomoću likovnog jezika. |
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ LK A.1.2. Učenik demonstrira poznavanje osobitosti različitih likovnih materijala i postupaka pri likovnom izražavanju. |
Učenik primjećuje osobitosti likovnih materijala i postupaka te ih primjenjuje pri likovnom izražavanju. |
|||
LIKOVNI MATERIJALI I TEHNIKE |
Crtački: olovka, ugljen, kreda, flomaster, tuš i drvce, tuš i kist. Slikarski: akvarel, gvaš, tempere, pastel, kolaž papir, kolaž iz časopisa. Prostorno-plastički: glina, glinamol, papir-plastika, ambalaža i drugi materijali. |
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
Učenik koristi neke od predloženih likovnih materijala i tehnika: |
Uz posredovanje učitelja, učenik upotrebljava likovne materijale i postupke u svrhu izrade svog likovnog rada.
|
Učenik upotrebljava likovne materijale i postupke u svrhu izrade svog likovnog rada.
|
Učenik upotrebljava likovne materijale i postupke u svrhu izrade svog likovnog rada, uz posredovanje učitelja povremeno istražuje postupke i mogućnosti tehnika. |
Učenik upotrebljava likovne materijale i postupke u svrhu izrade svog likovnog rada, uz povremeno istraživanje postupaka i mogućnosti tehnika. |
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ LK B.1.1. Učenik razlikuje likovno i vizualno umjetničko djelo te prepoznaje osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela. |
Učenik povezuje djelo s vlastitim iskustvom i opisuje osobni doživljaj djela. Učenik opisuje:
|
|||
OBLICI LIKOVNIH I VIZUALNIH UMJETNOSTI
|
|
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
Učenik prepoznaje različite oblike likovnih i vizualnih umjetnosti. |
Uz pomoć učitelja učenik prepoznaje osnovne tematske sadržaje stvarajući poveznice s osobnim doživljajem.
|
Učenik prepoznaje osnovne tematske, likovne i/ili vizualne sadržaje (likovni jezik, materijali, primjeri iz okoline) stvarajući poveznice s osobnim doživljajem.
|
Uz pomoć učitelja učenik opisuje veći broj detalja i karakteristika tematskih i likovnih i/ili vizualnih sadržaja (likovni jezik, materijali, primjeri iz okoline) stvarajući poveznice s osobnim doživljajem. |
Učenik samostalno opisuje neke detalje i karakteristike tematskih i likovnih i/ili vizualnih sadržaja (likovni jezik, materijali, primjeri iz okoline) stvarajući poveznice s osobnim doživljajem. |
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ LK B.1.2. Učenik uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te opisuje svoj rad i vlastiti doživljaj stvaranja. |
Učenik opisuje i uspoređuje likovne ili vizualne radove prema kriterijima: osobnog doživljaja, likovnog jezika, likovnih materijala, tehnika i/ili vizualnih medija, prikaza teme ili motiva te originalnosti i uloženog truda. Učenik prepoznaje poticaj i način na koji je izražen u likovnom ili vizualnom radu. Učenik prepoznaje osobno zadovoljstvo u stvaralačkom procesu. |
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
Učenik u stvaralačkom procesu i izražavanju koristi likovni jezik tako da kreće od doživljaja cjeline prema detalju.
(Sadržaji ishoda B.1.2. istovjetni su sadržajima ishoda A.1.1.) |
Uz pomoć učitelja, učenik opisuje vlastiti doživljaj stvaranja, uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika prepoznajući upotrebu likovnih pojmova, likovnih materijala, prikaza motiva i izražene ideje. |
Učenik opisuje vlastiti doživljaj stvaranja, opisuje i uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika prepoznajući upotrebu likovnih pojmova, likovnih materijala, prikaza motiva i izražene ideje. |
Učenik opisuje vlastiti doživljaj stvaranja, opisuje i uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, uz podršku učitelja uspoređuje upotrebu likovnih pojmova, likovnih materijala, prikaza motiva i izražene ideje. |
Učenik opisuje vlastiti doživljaj stvaranja, opisuje i uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika uspoređujući upotrebu likovnih pojmova, likovnih materijala, prikaza motiva i izražene ideje.
|
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ LK C.1.1. Učenik prepoznaje i u likovnom radu interpretira povezanost oblikovanja vizualne okoline s aktivnostima, sadržajima i namjenama koji se u njoj odvijaju. |
Kroz kreativne igre u prostoru te likovno i vizualno izražavanje učenik:
|
|||
ISTRAŽIVANJE PROSTORA UKLJUČUJE: |
|
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
Kroz likovno izražavanje i kreativnu igru učenik istražuje prostor u kojem se kreće i boravi. |
Učenik uz posredovanje učitelja razlikuje osobine i namjenu prostora, uporabnih predmeta i vizualnih znakova u svojoj okolini; uočeno interpretira u vlastitom likovnom ili vizualnom uratku.
|
Učenik razlikuje osobine i namjenu prostora, uporabnih predmeta i vizualnih znakova u svojoj okolini; uočeno interpretira u vlastitom likovnom ili vizualnom uratku.
|
Učenik uz povremeno posredovanje učitelja povezuje osobine i namjenu prostora, uporabnih predmeta i vizualnih znakova u svojoj okolini; uočeno interpretira u vlastitom likovnom ili vizualnom uratku. |
Učenik samostalno povezuje osobine i namjenu prostora, uporabnih predmeta i vizualnih znakova u svojoj okolini; uočeno interpretira u vlastitom likovnom ili vizualnom uratku. |
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ LK C.1.2. Učenik povezuje neki aspekt umjetničkog djela s iskustvima iz svakodnevnog života te društvenim kontekstom. |
Učenik povezuje neki od aspekata umjetničkog djela (likovni, vizualni i tematski sadržaj) s iskustvom iz svakodnevnog života i svoje okoline. Učenik prepoznaje njemu bliske sadržaje kao produkt likovnog i vizualnog izražavanja. |
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
Učenik prepoznaje njemu bliske sadržaje kao produkt likovnog i vizualnog izražavanja (crtež, slika, kip, spomenik, animirani i igrani film, fotografija, kazališna/lutkarska predstava, slikovnica/ilustracija). Učenik na konkretnim primjerima iz svakodnevnog života i svoje okoline prepoznaje i imenuje neke vrste zanimanja (slikar, kipar, fotograf), institucija i spomenika iz svog kraja s područja likovnih i vizualnih umjetnosti te kulturno – umjetničkih događanja (izložba, kazališna predstava itd.). |
Ostvarivanje ishoda se prati i ne podliježe vrednovanju.
Ishod se može realizirati kroz usmeno opisivanje na početku, tijekom i na kraju stvaralačkog procesa te tijekom izvanučioničke nastave.
Ovaj ishod može se realizirati i kroz izvanškolske aktivnosti u suradnji s umjetničkim udrugama i institucijama.
|
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA – 2. RAZRED OSNOVNE ŠKOLE
VREDNOVANJE USVOJENOSTI ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA
UČITELJICA KRISTINA VITEZ OJUROVIĆ
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ TZK A.1.1. Izvodi prirodne načine gibanja. |
Izvodi raznovrsne prirodne načine gibanja za ovladavanje prostorom, preprekama, otporom i baratanjem predmetima. Prepoznaje raznovrsne prirodne načine gibanja. |
|||
PRIRODNI NAČINI GIBANJA |
|
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
Prirodni načini gibanja. Motoričke igre s elementima prirodnih načina gibanja. |
Uz pomoć izvodi prirodne načine gibanja, pri čemu kretanja izvodi djelomično pravilno.
|
Oponašajući izvodi prirodne načine gibanja, pri čemu gibanja izvodi djelomično pravilno.
|
Samostalno izvodi prirodne načine gibanja s manjim odstupanjem od upute.
|
Samostalno i pravilno izvodi različite prirodne načine gibanja za svladavanje prostora, prepreka i otpora te spretno barata predmetima. |
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ TZK A.1.2. Provodi jednostavne motoričke igre. |
Sudjeluje u jednostavnim motoričkim igrama. |
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
Motoričke igre s elementima hodanja, trčanja, poskoka, skokova, bacanja, hvatanja, penjanja i silaženja, puzanja, valjanja, preskakanja, provlačenja, padova… |
Kroz igru oponaša suigrače, pri čemu motorička kretanja izvodi djelomično pravilno.
|
Igru provodi prema uputi.
|
Igra igre prema sjećanju, pri čemu motorička kretanja izvodi pravilno.
|
Uz učiteljevu podršku predlaže poznate igre za igranje te motorička kretanja u njima izvodi pravilno i povezano. |
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ TZK B.1.1. Slijedi upute za svrstavanje u prostoru i prema tjelesnoj visini. |
Sudjeluje u praćenju svoje visine i tjelesne mase. Razlikuje tjelesnu visinu od tjelesne mase. Pronalazi svoje mjesto u svrstavanju prema visini (vrsta...). |
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
Praćenje tjelesne visine i tjelesne mase. |
Uz učiteljevu pomoć razlikuje i prati svoju tjelesnu visinu i masu.
|
Uz učiteljevu pomoć pronalazi svoje mjesto u svrstavanju.
|
Samostalno pronalazi svoje mjesto u svrstavanju i uz učiteljevu uputu i pomoć pronalazi suvježbača za izvođenje vježbi u paru. |
Samostalno pronalazi svoje mjesto u svrstavanju te prema zahtjevima motoričke igre odabire suvježbača. |
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ TZK C.1.1. Prati motorička postignuća. |
Prati i prepoznaje osobna postignuća u svladanim obrazovnim sadržajima. |
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
Obrazovni sadržaji i motoričke igre u skladu s razvojnim obilježjima učenika. |
Uz pomoć učitelja prepoznaje osobna postignuća u svladanim obrazovnim sadržajima. |
Izvodi osnovne strukture usvojenih obrazovnih sadržaja. |
Uz pomoć učitelja prepoznaje i prati osobna postignuća u svladanim obrazovnim sadržajima. |
Prepoznaje i uz pomoć učitelja prati osobna postignuća u svladanim obrazovnim sadržajima. |
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ TZK D.1.1. Primjenjuje postupke za održavanje higijene pri tjelesnim vježbanjem i brine se o opremi za TZK. |
Primjenjuje postupke za održavanje higijene pri tjelesnom vježbanju. Brine se o opremi za TZK. |
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
Ovisni o uvjetima za provedbu nastave TZK (na otvorenim i u zatvorenim sportskim vježbalištima). |
Uz učiteljevu uputu i pomoć primjenjuje postupke za održavanje higijene pri tjelesnom vježbanju, a odgovarajuću opremu za Tjelesnu i zdravstvenu kulturu donosi povremeno. |
Uz učiteljevo praćenje primjenjuje postupke za održavanje higijene pri tjelesnom vježbanju te donosi odgovarajuću opremu za TZK.
|
Na učiteljev poticaj primjenjuje postupke za održavanje higijene pri tjelesnom vježbanju, donosi odgovarajuću opremu za Tjelesnu i zdravstvenu kulturu te brine o njoj. |
Samostalno primjenjuje postupke za održavanje higijene pri tjelesnom vježbanju, redovito donosi opremu za Tjelesnu i zdravstvenu kulturu i brine o njoj. |
ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI |
RAZRADA ISHODA |
|||
OŠ TZK D.1.2. Slijedi upute za rad i pravila motoričke igre. |
Prihvaća pravila igre. Razmatra prihvatljiva i neprihvatljiva ponašanja u igri. |
|||
SADRŽAJ |
RAZINE USVOJENOSTI (OSTVARENOSTI) ODGOJNO-OBRAZOVNIH ISHODA |
|||
ZADOVOLJAVAJUĆA |
DOBRA |
VRLO DOBRA |
IZNIMNA |
|
Pravila motoričkih igara |
Sluša upute za rad i slijedi pravila igre u igri uz učiteljev poticaj i praćenje. |
Pokazuje interes za suradnju sa suigračima u igri |
Spremno sudjeluje u igri te dosljedno slijedi upute za rad i pravila igre |
Aktivno sudjeluje u igri, razlikuje prihvatljiva i neprihvatljiva ponašanja u igri prema pravilima te uz vođenje učitelja iznosi kritički sud o postupcima sudionika igre |
Pjevaju:
viši razredi OŠ Ljubešćica,
sviraju:
učiteljica Bernardica Bačan
i Vinko Španić (8. r.)
Mojoj lijepoj zemlji Hrvatskoj
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |