Creating videos to green up our world: Let's become THINKfluencers!
U eri različitih influencera, nameće se pitanje usmjeravanja pažnje i aktivnosti djece na svrsishodnost i namjenu sadržaja kojima su okruženi. Digitalizacija je općeprisutna te je neminovno koristiti se njome, ali opet s ciljem usmjeravanja. Educirati djecu da se educiraju, da kritički razmišljaju, istražuju, stvaraju potkrijepljene stavove i mišljenja. Ujedno ih se indirektno priprema za tržište rada, u sferu marketinga i prodaje. Dodajmo još upoznavanje vršnjaka iz država partnera, aktivno korištenje engleskog jezika i suradnju – dobili smo recept za Thinkfluencere.
Zemlje partneri podijelile su uloge u projektu kako bi sve aktivnosti tekle neometano. Španjolska je je nositelj projekta i glavni koordinator. Poljska će biti zadužena za održavanje Twinspacea i njegovo redovito ažuriranje aktivnostima i podatcima. Hrvatska je zadužena za održavanje Youtube kanala i ostalih društvenih mreža te organizaciju Google Drive foldera, dok će Slovačka brinuti o web stranici projekta. U svakoj će školi biti organiziran Erasmus Corner (Erasmus kutak), partneri iz Grčke zaduženi su za ujednačenost i adekvatnost istih.
Nakon podjele posla, redovitih sastanaka i dogovora oko organizacije krenut će se u provedbu aktivnosti.
Vizualna prepoznatljivost je itekako važna pa će biti organizirano natjecanje za izbor najboljeg logotipa, biti će izabran službeni logo projekta.
Učenici će istraživati i naučiti što je sve potrebno da bi se napravio dobar video te će vježbati stvarajući prezentacije škole.
Svjetski problemi vezani uz okoliš sljedeća je etapa u projektnim aktivnostima. Učenici će promatrati, i istraživati koji se problemi javljaju, u zavičaju ali i širem okruženju te promišljati i davati prijedloge mogućih rješenja. Također, pokušat će naći načine na koji bi način njihova škola mogla postati samoodrživija, ali i njihovo obiteljsko okruženje te oni sami.
Na koga smo utjecali?
Pitanje je koje je predviđeno za sam kraj projekta, odgovorom, dobit će se povratna informacija o uspješnosti provedbe projekta.
Učenici od 5. do 8. razreda počeli su s pripremama za dolazak učenika iz pet europskih zemalja, Grčke, Španjolske, Irske, Italije i Latvije. Druga mobilnost učenika održat će se u Hrvatskoj, a tema joj je izrada i igra tradicionalnih igara. Učenici doprinose svojim radom, a obitelji će prihvatiti obvezu smještaja devetnaest učenika.
Osnovna škola Marčana naredne dvije godine sudjelovat će u Erasmus+ projektu pod nazivom Junior Business Minds Selling Online Eco-Traditional Games financiranom od strane Agencije za mobilnost i programe Europske unije sa 28.640,00 eura za našu školu za potrebe provedbe projekta. Projektnu prijavu pisala je nastavnica Marina Belić, a projektni tim čine nastavnici Ines Culek, Dejan Tibinac, Sanela Bodiš, Maja Puhar Bezjak, Nina Pliško i Marina Belić.
Glavni cilj projekta je uvesti učenike u svijet poduzetništva i ekologije i podučiti ih kako doći od ideje za proizvod do same prodaje, a to uključuje izradu društvenih igara, otvaranje tvrtke, osmišljavanje reklame, kreiranje web stranice i ostalih stranica koje su korisne za oglašavanje proizvoda, formiranje cijene i samu prodaju. Znanja potrebna da bi se uspješno proveo projekt, učenici, a i odgojno-obrazovni djelatnici, usvojit će educirajući se kroz radionice i predavanja vezana uz razna područja putem međunarodne suradnje sa školama partnerima u projektu, a i u suradnji s predstavnicima lokalne zajednice, lokalnim poduzetnicima, predavačima i medijskim stručnjacima.
Tijekom provedbe projekta, zahvaljujući dobivenim financijama, zainteresirani učenici i odgojno-obrazovni djelatnici imat će priliku putovati u pet zemalja koje su partneri u projektu, a to su Španjolska, Italija, Grčka, Latvija i Irska, a također će ugostiti odgojno-obrazovne djelatnike i učenike iz tih zemalja u svojim domovima i školi. Pri tim susretima učenici će kroz igru i druženje osmišljavati igre, razmjenjivati znanja i upoznati se s povijesnim, kulturnim i tradicionalnim obilježjima partnerskih zemalja.