preskoči na sadržaj

Osnovna škola Marčana

Login
Korisni linkovi

Erasmus+ Let's become THINKfluencers

Creating videos to green up our world: Let's become THINKfluencers!

 

U eri različitih influencera, nameće se pitanje usmjeravanja pažnje i aktivnosti djece na svrsishodnost i namjenu sadržaja kojima su okruženi. Digitalizacija je općeprisutna te je neminovno koristiti se njome, ali opet s ciljem usmjeravanja. Educirati djecu da se educiraju, da kritički razmišljaju, istražuju, stvaraju potkrijepljene stavove i mišljenja. Ujedno ih se indirektno priprema za tržište rada, u sferu marketinga i prodaje. Dodajmo još upoznavanje vršnjaka iz država partnera, aktivno korištenje engleskog jezika i suradnju – dobili smo recept za Thinkfluencere.

Zemlje partneri podijelile su uloge u projektu kako bi sve aktivnosti tekle neometano. Španjolska je je nositelj projekta i glavni koordinator. Poljska će biti zadužena za održavanje Twinspacea i njegovo redovito ažuriranje aktivnostima i podatcima. Hrvatska je zadužena za održavanje Youtube kanala i ostalih društvenih mreža te organizaciju Google Drive foldera, dok će Slovačka brinuti o web stranici projekta. U svakoj će školi biti organiziran Erasmus Corner (Erasmus kutak), partneri iz Grčke zaduženi su za ujednačenost i adekvatnost istih.

Nakon podjele posla, redovitih sastanaka i dogovora oko  organizacije krenut će se u provedbu aktivnosti.

 Vizualna prepoznatljivost je itekako važna pa će biti organizirano  natjecanje za izbor najboljeg logotipa,  biti će izabran  službeni logo projekta.

 Učenici će istraživati i naučiti što je sve potrebno da bi se napravio dobar video te će vježbati stvarajući prezentacije škole.

Svjetski problemi vezani uz okoliš sljedeća je etapa u projektnim aktivnostima. Učenici će promatrati, i istraživati koji se problemi javljaju, u zavičaju ali i širem okruženju te promišljati i davati prijedloge mogućih rješenja. Također, pokušat će naći načine na koji bi način njihova škola mogla postati samoodrživija, ali i njihovo obiteljsko okruženje te oni sami.

Na koga smo utjecali?

Pitanje je koje je predviđeno za sam kraj projekta, odgovorom, dobit će se povratna informacija o uspješnosti provedbe projekta.

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ERASMUS+ AKTIVNOSTI 2. DANA MOBILNOSTI U OŠ MARČANA
Autor: Sanela Bodiš, 7. 4. 2019.

Drugi dan mobilnosti učenika Erasmus+ projekta protekao je radno. Učenici su poslušali predavanja o tradicionalnim istarskim igrama s naglaskom na igre Na vuke i ovce te Pljoćkanje. Predavanja i prikaze igara su održali Mirjana Margetić, viša muzejska pedagoginja te Milivoj Pacenti, predsjednik Pljočkarskog saveza Hrvatske. 
Nakon stručnih predavanja, učenici svake škole su predstavili svoje igre na pločama te se zatim uputili u učionicu u šumi gdje su razmjenjivali iskustva i zaigrali neke od predstavljenih igara.



 


Više fotografija možete pogledati u fotoalbumu.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Erasmus+ 2018./2020.

Osnovna škola Marčana naredne dvije godine sudjelovat će u Erasmus+ projektu pod nazivom Junior Business Minds Selling Online Eco-Traditional Games financiranom od strane Agencije za mobilnost i programe Europske unije sa 28.640,00 eura za našu školu za potrebe provedbe projekta. Projektnu prijavu pisala je nastavnica Marina Belić, a projektni tim čine nastavnici Ines Culek, Dejan Tibinac, Sanela Bodiš, Maja Puhar Bezjak, Nina Pliško i Marina Belić.

Glavni cilj projekta je uvesti učenike u svijet poduzetništva i ekologije i podučiti ih kako doći od ideje za proizvod do same prodaje, a to uključuje izradu društvenih igara, otvaranje tvrtke, osmišljavanje reklame, kreiranje web stranice i ostalih stranica koje su korisne za oglašavanje proizvoda, formiranje cijene i samu prodaju. Znanja potrebna da bi se uspješno proveo projekt, učenici, a i odgojno-obrazovni djelatnici, usvojit će educirajući se kroz radionice i predavanja vezana uz razna područja putem međunarodne suradnje sa školama partnerima u projektu, a i u suradnji s predstavnicima lokalne zajednice, lokalnim poduzetnicima, predavačima i medijskim stručnjacima.

Tijekom provedbe projekta, zahvaljujući dobivenim financijama, zainteresirani učenici i odgojno-obrazovni djelatnici imat će priliku putovati u pet zemalja koje su partneri u projektu, a to su Španjolska, Italija, Grčka, Latvija i Irska, a također će ugostiti odgojno-obrazovne djelatnike i učenike iz tih zemalja u svojim domovima i školi. Pri tim susretima učenici će kroz igru i druženje osmišljavati igre, razmjenjivati znanja i upoznati se s povijesnim, kulturnim i tradicionalnim obilježjima partnerskih zemalja.

preskoči na navigaciju