preskoči na sadržaj

Osnovna škola Marčana

Login
Korisni linkovi

Erasmus+ Let's become THINKfluencers

Creating videos to green up our world: Let's become THINKfluencers!

 

U eri različitih influencera, nameće se pitanje usmjeravanja pažnje i aktivnosti djece na svrsishodnost i namjenu sadržaja kojima su okruženi. Digitalizacija je općeprisutna te je neminovno koristiti se njome, ali opet s ciljem usmjeravanja. Educirati djecu da se educiraju, da kritički razmišljaju, istražuju, stvaraju potkrijepljene stavove i mišljenja. Ujedno ih se indirektno priprema za tržište rada, u sferu marketinga i prodaje. Dodajmo još upoznavanje vršnjaka iz država partnera, aktivno korištenje engleskog jezika i suradnju – dobili smo recept za Thinkfluencere.

Zemlje partneri podijelile su uloge u projektu kako bi sve aktivnosti tekle neometano. Španjolska je je nositelj projekta i glavni koordinator. Poljska će biti zadužena za održavanje Twinspacea i njegovo redovito ažuriranje aktivnostima i podatcima. Hrvatska je zadužena za održavanje Youtube kanala i ostalih društvenih mreža te organizaciju Google Drive foldera, dok će Slovačka brinuti o web stranici projekta. U svakoj će školi biti organiziran Erasmus Corner (Erasmus kutak), partneri iz Grčke zaduženi su za ujednačenost i adekvatnost istih.

Nakon podjele posla, redovitih sastanaka i dogovora oko  organizacije krenut će se u provedbu aktivnosti.

 Vizualna prepoznatljivost je itekako važna pa će biti organizirano  natjecanje za izbor najboljeg logotipa,  biti će izabran  službeni logo projekta.

 Učenici će istraživati i naučiti što je sve potrebno da bi se napravio dobar video te će vježbati stvarajući prezentacije škole.

Svjetski problemi vezani uz okoliš sljedeća je etapa u projektnim aktivnostima. Učenici će promatrati, i istraživati koji se problemi javljaju, u zavičaju ali i širem okruženju te promišljati i davati prijedloge mogućih rješenja. Također, pokušat će naći načine na koji bi način njihova škola mogla postati samoodrživija, ali i njihovo obiteljsko okruženje te oni sami.

Na koga smo utjecali?

Pitanje je koje je predviđeno za sam kraj projekta, odgovorom, dobit će se povratna informacija o uspješnosti provedbe projekta.

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
TREĆA MOBILNOST UČENIKA - ŠPANJOLSKA - ERASMUS+
Autor: Sanela Bodiš, 30. 5. 2019.

Učenici OŠ Marčana sudjelovali su u 3. razmjeni učenika iz projekta Erasmus+. Treća mobilnost učenika odvijala se u Španjolskoj gdje su učenici u pratnji dviju učiteljica boravili od 12. do 17. svibnja 2019. g. Ovako su oni opisali svoje iskustvo...

Za vrijeme boravka u Španjolskoj imali smo priliku vidjeti Rubi, Barcelonu, sudjelovati u izrađivanju web stranice, vidjeti i upoznati druge ljude, drukčije običaje i jako gostoljubive učitelje i učenike. 


 


Prvi dan u Col­legi Balmes školi u Rubiju. Razgledavali smo njihovu školu, upoznavali njihove učitelje i stvarali nova prijateljstva sa ostalim učenicima iz različitih država. Zatim smo otišli u gradsku vijećnicu kod gradonačelnice koja nas je srdačno dočekala. Također smo bili i na nastavi, mi smo otišli u 2. razred gdje su nam postavljali pitanja o Hrvatskoj. U popodnevnim satima u školi uživali smo u priredbi koju su priredili učenici zajedno sa učiteljima. Ravnateljica je održala govor a zatim su učenici iz svakog razreda otplesali po jedan tradicionalan katalonski ples.
U Utorak 13. 5. 2019. posjetili smo Centar za reciklažu gdje smo naučili koji materijali pripadaju u koju reciklažnu grupu, a radnici Centra za reciklažu nas proveli kroz mnoga radna mjesta i objasnili namjenu svakoga od njih. Nakon obilaska smo se vratili u školu.
U srijedu smo išli u razgledavanje Barcelone. Najprije smo otišli u Park Guell, tamo smo jeli i malo razgledavali. Zatim smo otišli u 'Parc de la Ciutadella' gdje smo jeli, razgledavali, družili se i igrali. U autousu prema plaži vidjeli smo Sagradu Familiu, ali nažalost samo iz autobusa. Za kraj dana otišli smo na plažu 'La Barcelonetta', toćali smo noge i družili se te krenuli kućama. Poslije su nam obitelji priredile druženje u prirodi gdje smo svi bili zajedno. Zadnji dan smo bili smo u drukčijoj školi sa španjolskim prijateljima. Kada smo stigli u školu  učitelji su pripremili razne Španjolske igre koje smo igrali svi zajedno, a zatim smo otišli u srednju školu Col­legi Balmes i tamo izrađivali web stranicu. Nakon toga otišli smo kući i sa obiteljima smo svi zajedno otišli na vožnju brodom te u restoran na tradicionalno Španjolsko jelo Tapas.
U petak ujutro stigli smo u školu pogledali smo film te su stigle učiteljice, oprostili smo se od Španjolaca i krenuli na aerodrom. I tako je završilo naše putovanje.
U Španjolskoj nam je bilo jako lijepo, lijepo smo se proveli, stekli smo nova prijateljstva i upoznali drukčije običaje. Obitelji su prema nama bile jako pažljive i drage, svi su nas lijepo dočekali i otpratili. Za nas je ovo bilo veliko i uzbudljivo putovanje, ali nažalost kako svakom putovanju dođe kraj došao je i ovom.

Više fotografija pogledajte u fotoalbumu.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Erasmus+ 2018./2020.

Osnovna škola Marčana naredne dvije godine sudjelovat će u Erasmus+ projektu pod nazivom Junior Business Minds Selling Online Eco-Traditional Games financiranom od strane Agencije za mobilnost i programe Europske unije sa 28.640,00 eura za našu školu za potrebe provedbe projekta. Projektnu prijavu pisala je nastavnica Marina Belić, a projektni tim čine nastavnici Ines Culek, Dejan Tibinac, Sanela Bodiš, Maja Puhar Bezjak, Nina Pliško i Marina Belić.

Glavni cilj projekta je uvesti učenike u svijet poduzetništva i ekologije i podučiti ih kako doći od ideje za proizvod do same prodaje, a to uključuje izradu društvenih igara, otvaranje tvrtke, osmišljavanje reklame, kreiranje web stranice i ostalih stranica koje su korisne za oglašavanje proizvoda, formiranje cijene i samu prodaju. Znanja potrebna da bi se uspješno proveo projekt, učenici, a i odgojno-obrazovni djelatnici, usvojit će educirajući se kroz radionice i predavanja vezana uz razna područja putem međunarodne suradnje sa školama partnerima u projektu, a i u suradnji s predstavnicima lokalne zajednice, lokalnim poduzetnicima, predavačima i medijskim stručnjacima.

Tijekom provedbe projekta, zahvaljujući dobivenim financijama, zainteresirani učenici i odgojno-obrazovni djelatnici imat će priliku putovati u pet zemalja koje su partneri u projektu, a to su Španjolska, Italija, Grčka, Latvija i Irska, a također će ugostiti odgojno-obrazovne djelatnike i učenike iz tih zemalja u svojim domovima i školi. Pri tim susretima učenici će kroz igru i druženje osmišljavati igre, razmjenjivati znanja i upoznati se s povijesnim, kulturnim i tradicionalnim obilježjima partnerskih zemalja.

preskoči na navigaciju