preskoči na sadržaj

Osnovna škola Marčana

Login
Korisni linkovi

Erasmus+ Let's become THINKfluencers

Creating videos to green up our world: Let's become THINKfluencers!

 

U eri različitih influencera, nameće se pitanje usmjeravanja pažnje i aktivnosti djece na svrsishodnost i namjenu sadržaja kojima su okruženi. Digitalizacija je općeprisutna te je neminovno koristiti se njome, ali opet s ciljem usmjeravanja. Educirati djecu da se educiraju, da kritički razmišljaju, istražuju, stvaraju potkrijepljene stavove i mišljenja. Ujedno ih se indirektno priprema za tržište rada, u sferu marketinga i prodaje. Dodajmo još upoznavanje vršnjaka iz država partnera, aktivno korištenje engleskog jezika i suradnju – dobili smo recept za Thinkfluencere.

Zemlje partneri podijelile su uloge u projektu kako bi sve aktivnosti tekle neometano. Španjolska je je nositelj projekta i glavni koordinator. Poljska će biti zadužena za održavanje Twinspacea i njegovo redovito ažuriranje aktivnostima i podatcima. Hrvatska je zadužena za održavanje Youtube kanala i ostalih društvenih mreža te organizaciju Google Drive foldera, dok će Slovačka brinuti o web stranici projekta. U svakoj će školi biti organiziran Erasmus Corner (Erasmus kutak), partneri iz Grčke zaduženi su za ujednačenost i adekvatnost istih.

Nakon podjele posla, redovitih sastanaka i dogovora oko  organizacije krenut će se u provedbu aktivnosti.

 Vizualna prepoznatljivost je itekako važna pa će biti organizirano  natjecanje za izbor najboljeg logotipa,  biti će izabran  službeni logo projekta.

 Učenici će istraživati i naučiti što je sve potrebno da bi se napravio dobar video te će vježbati stvarajući prezentacije škole.

Svjetski problemi vezani uz okoliš sljedeća je etapa u projektnim aktivnostima. Učenici će promatrati, i istraživati koji se problemi javljaju, u zavičaju ali i širem okruženju te promišljati i davati prijedloge mogućih rješenja. Također, pokušat će naći načine na koji bi način njihova škola mogla postati samoodrživija, ali i njihovo obiteljsko okruženje te oni sami.

Na koga smo utjecali?

Pitanje je koje je predviđeno za sam kraj projekta, odgovorom, dobit će se povratna informacija o uspješnosti provedbe projekta.

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Mobilnost: Španjolska 20.11. – 25.11.2022.
Autor: Sanela Bodiš, 28. 11. 2022.

Putovanje je započelo u nedjelju 20.11.2022. u jutarnjima satima transferom do Venezie, zračne luke Marco Polo. Putovanje do Barcelone nastavili smo zrakoplovom. 
U Barceloni su nas dočekale obitelji koje su ugostile naše učenike: Hanu Spahić, Antonelu Petričević, Leu Radolović, Davida Grac Perković i Ivana Martinčić. Učiteljice u pratnji bile su Maja Puhar Bezjak i Nina Pliško.



 


U ponedjeljak smo imali svečani prijem i program dobrodošlice u školi. Zemlje partneri, Grčka, Slovačka i Hrvatska kratko su se predstavili i zahvalili na dobrodošlici. Nakon čega je slijedilo druženje, upoznavanje  i radionica. Učenici su u mješovitim grupama pregledavali i ocjenjivali pripremljene video materijale svake zemlje te davali povratne informacije. Za opuštanje i upoznavanje  na kraju učenici su igrali igrali tradicionalne igre.
Utorak je bio namijenjen razgledavanje Barcelone i znamenitosti Sagrade Familie i Hospital de Sant Pau. Šetajući ulicama predivnog grada učenici i učitelji imali su priliku uživati u bogatstvu arhitekture, povijesti i prirodnim obilježjima velegrada. Igrom na pješčanoj plaži Somorrostro  završio je drugi dan.
Radna srijeda bila je  namijenjena grupnom radu u mješovitim  skupinama.  Učenici su stvarali video uratke koristeći već pripremljene materijale. Radeći na  ipadovima napravili su jedan zajednički video koji predstavlja ciljeve projekta.
U četvrtak je delegacija Erasmusa imala prijem u gradskog vijećnici te je načelnica pozdravila sudionike i zahvalila na dolasku. Načelnici i ostalim sudionicima skupa prikazan je video uradak kojeg su složili učenici i prikazuje ciljeve projekta Thinkfluencers.
Zatim smo otišli pogledati izložbu „Gegantes“ – tradicionalne lutke visine oko 3 metra koje se koriste na  paradama i svečanostima u gradu. Čovjek ulazi u lutku i pleše noseći je na svojim ramenima. Učenici su imali priliku isprobati što je izazvalo puno smijeha i zabave.
Po povratku u školu uslijedila je gastronomska aktivnost – učenici su pripremali tapase ( tradicionalni španjolski obrok).
Petak je bio dan nabijen emocijama, uz puno prolivenih suza i dugih zagrljaja. Nakon kratkog pozdravnog programa, zahvala i podjela certifikata sudionicima nastupilo je teško razdoblje rastanka. U ovom tjednu druženja i zajedničkih aktivnosti nastala su nova prijateljstva koja će sudeći po prolivenim suzama trajati još jako  dugo.
Djeca se vesele ponovnom susretu u Hrvatskoj u siječnju 2023. 
Učiteljice Maja i Nina jako su ponosne na učennike koji su dostojanstveno predstavili Marčanu, našu školu i cijelu Hrvatsku. Bili su iznimno pristojni, snalažljivi, komunikativni i dobronamjerni. Veselimo se nastavku aktivnosti na našem projektu i stvaranju Thinkfluencera – mladih ljudi koji promišljaju i  djeluju s ciljem stvaranja ekološki osviještenog, ravnopravnog i boljeg društva za sve ljude.

Učiteljica Nipna Pliško je kreirala fotoalbum koji možete pogledati na poveznici.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Erasmus+ 2018./2020.

Osnovna škola Marčana naredne dvije godine sudjelovat će u Erasmus+ projektu pod nazivom Junior Business Minds Selling Online Eco-Traditional Games financiranom od strane Agencije za mobilnost i programe Europske unije sa 28.640,00 eura za našu školu za potrebe provedbe projekta. Projektnu prijavu pisala je nastavnica Marina Belić, a projektni tim čine nastavnici Ines Culek, Dejan Tibinac, Sanela Bodiš, Maja Puhar Bezjak, Nina Pliško i Marina Belić.

Glavni cilj projekta je uvesti učenike u svijet poduzetništva i ekologije i podučiti ih kako doći od ideje za proizvod do same prodaje, a to uključuje izradu društvenih igara, otvaranje tvrtke, osmišljavanje reklame, kreiranje web stranice i ostalih stranica koje su korisne za oglašavanje proizvoda, formiranje cijene i samu prodaju. Znanja potrebna da bi se uspješno proveo projekt, učenici, a i odgojno-obrazovni djelatnici, usvojit će educirajući se kroz radionice i predavanja vezana uz razna područja putem međunarodne suradnje sa školama partnerima u projektu, a i u suradnji s predstavnicima lokalne zajednice, lokalnim poduzetnicima, predavačima i medijskim stručnjacima.

Tijekom provedbe projekta, zahvaljujući dobivenim financijama, zainteresirani učenici i odgojno-obrazovni djelatnici imat će priliku putovati u pet zemalja koje su partneri u projektu, a to su Španjolska, Italija, Grčka, Latvija i Irska, a također će ugostiti odgojno-obrazovne djelatnike i učenike iz tih zemalja u svojim domovima i školi. Pri tim susretima učenici će kroz igru i druženje osmišljavati igre, razmjenjivati znanja i upoznati se s povijesnim, kulturnim i tradicionalnim obilježjima partnerskih zemalja.

preskoči na navigaciju