Naziv školskog projekta: Voće u školi – SHEMA ŠKOLSKOG VOĆA
Nositelji školskog projekta: MZOŠ, učenici i učiteljice RN
Koordinatori: ravnateljica Nensi Kaluđerović, školska psihologinja Šarlota Šajina, učiteljice RN Nina Pliško (OŠ Marčana), Sunčana Jokić (PŠ Loborika), učiteljica PN Nina Strmotić Vučetić.
Planirani broj učenika: svi učenici RN (88).
Učestalost aktivnosti: 1x tjedno tijekom šk.god. 2013./2014.
Cilj projekta: konzumiranje voća u školi.
Način realizacije školskog projekta: uz potporu MZOŠ 1x tjedno dobavljač hrvatskog voća dostavljat će u OŠ Marčana i PO Loborika voće (cca 80g svakom učeniku RN) koje će djeca pojesti u školi.
Zadaće školskog projekta: kod djece razvijati zdravstveno - prehrambene i higijenske navike i osvještavati važnost zdrave prehrane (konzumiranje svježeg voća) koje će biti temelj daljnjem razvijanju zdravog načina života i predstavljati kontinuitet navikama stečenim u predškolskoj ustanovi.
Način vrjednovanja projekta: osobna zapažanja i dojmovi učenika kroz literarno – likovne uratke i fotografske zapise te anketom koja će pokazati razvoj zdravih navika učenika tijekom školske godine (plakati, zidne novine, ankete).
Način korištenja rezultata projekta: Rezultati anketa i likovno-literarni radovi će se prezentirati učenicima (SRO), učiteljima (UV) i roditeljima (roditeljski sastanci), kao zaključci koji će biti smjernice za daljnje razvijanje navedenih zdravstvenih navika s ciljem razvijanja zdravlja učenika RN.
Naziv: Voće u školi
Nositelji: MZOŠ, učenici i učiteljice RN
Koordinatori: ravnateljica Nensi Kaluđerović
školska psihologinja Šarlota Šajina
učiteljice RN Nina Pliško (OŠ Marčana)
Sunčana Jokić (OŠ Loborika)
učiteljica PN Nina Strmotić Vučetić
Planirani broj učenika: svi učenici RN (88)
Učestalost aktivnosti: 1x tjedno tijekom šk.god. 2013./2014.
Cilj projekta: konzumiranje voća u školi
Način realizacije: uz potporu MZOŠ 1x tjedno dobavljač hrvatskog voća dostavljat će u
OŠ Marčana i PO Loborika voće (cca 80g svakom učeniku RN) koje će
djeca pojesti u školi
Zadaće projekta: kod djece razvijati zdravstveno-prehrambene i higijenske navike i osvje-
štavati važnost zdrave prehrane (konzumiranje svježeg voća) koje će biti
temelj daljnjem razvijanu zdravog načina života i predstavljati kontinu-
itet navikama stečenim u predškolsoj ustanovi
Način vrjednovanja projekta: osobna zapažanja i dojmovi učenika kroz literarno-likovne
uratke i fotografske zapise te anketom koja će pokazati razvoj zdravih
navika učenika tijekom školske godine (plakati, zidne novine, ankete)
Način korištenja rezultata: Rezultati anketa i likovno-literarni radovi će se prezentirati
učenicima (SRO), učiteljima (UV) i roditeljima (roditeljski sastanci)
kao zaključci koji će biti smjernice za daljnje razvijanje navedenih
zdravstvenih navika s ciljem razvijanja zdravlja učenika RN