Omiljena dječja aktivnost je igranje. Kroz igru dijete uči, potiče se razvoj intelektualnih i motoričkih sposobnosti, stvara se pozitivno ozračje koje uključuje veselje i puno smijeha, zabave i zadovoljstva. Dijete se kreće, aktivno je, lakše sklapa prijateljstva, prihvaća svijet oko sebe, uči dijeliti s drugima, kreativno je.
Cilj ovogodišnjeg školskog projekta je stare igre otrgnuti od zaborava, potaknuti roditelje, djedove i bake da djeci pričaju o načinima igranja u „njihovo vrijeme“ kada nisu bile dostupne moderne i skupe igre i igračke.
Istraživanjem o starim igrama učenici i njihove obitelji aktivno sudjeluju u provedbi školskog projekta, a upoznavanjem s igrama, njihovim proučavanjem, igranjem i prezentacijom čuva se narodna baština.
Stare igre se vraćaju u malo novijem ruhu, odigrane od „nekih novih klinaca“, kako bi donijele osmijehe na mnoga lica.
U petak, 2.svibnja 2014. održao se projektni dan u našoj školi. Sudjelovali su svi učenici naše škole te PŠ Loborika. Ove godine tema projekta bila je „Stare igre“. Igre su bile raspoređene po učionicama.
Tako su učenici u učionici petog razreda mogli igrati briškulu i Crni Petar, u učionici šestog razreda mlin i Čovječe, ne ljuti se, a šah i memori u učionici sedmog razreda. U zadnjoj učionici igrao se domino te žbice i križne igre. U školskoj dvorani moglo se gađati platno, preskakati lastik ili bacati kamenčiće u staroj igri pljočkanja. Tko je želio, mogao se zabaviti i špekulama (klikerima) u hodniku škole.
Petaši su organizirali i anketu kojoj se odazvalo 116 učenika. Birala se najomiljenija igra. Prema rezultatima ankete najviše je glasova dobila briškula, potom šah pa memori.
Nichol Šain, VI.r.