1.a | 1.b | 1.c | |
2.a | 2.b | 2.c | |
3.a | 3.b | 3.c | |
4.a | 4.b | 4.c | |
5.a | 5.b | 5.c | |
6.a | 6.b | 6.c | 6.d |
7.a | 7.b | 7.c | 7.d |
8.a | 8.b | 8.c | 8.d |
PRODUŽENI BORAVAK |
« Veljača 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
DRŽAVNI PRAZNICI TIJEKOM ŠKOLSKE GODINE 2023./2024.
1. studenog (srijeda) – Svi sveti
18. studenog (subota) – Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje
25. prosinca (ponedjeljak) – Božić
26. prosinca (utorak) – Sveti Stjepan
1. siječnja (ponedjeljak) – Nova godina
6. siječnja (subota) – Sveta tri kralja
31. ožujka (nedjelja) – Uskrs
1. travnja (ponedjeljak) – Uskrsni ponedjeljak
1. svibnja (srijeda) – Praznik rada
30. svibnja (četvrtak) – Dan državnosti
30. svibnja (četvrtak) – Tijelovo
22. lipnja (subota) – Dan antifašističke borbe
Učenici će u sklopu projekta “Za čišći kvart” koristiti IKT tehnologije te socijalnim kontaktom razvijati podizanje svijesti i razvijanje dobrih navika vlasnika kućnih ljubimaca. Veća briga vlasnika o životinjama dovest će do poboljšanja higijenskog standarda i ljepšeg kvarta.
autor loga: učenik Roko Šicel iz 6. b razreda
CILJEVI
- korištenje različitih informacijsko komunikacijskih tehnologija
- podizanje svijesti i razvijanje dobrih navika koje vode do poboljšanja higijenskog standarda (učenika, djelatnika škole, stanovnika)
- prepoznavanje važnosti vođenja brige o životinjama
- usvajanje osnovnog bontona
- razvijanje tolerancije i radnih navika
- razvijanje socijalnih vještina
- jačanje povezanosti u zajednici
- jačanje suradnje između različitih škola
- razmjena iskustava, ideja, dobre prakse
RADNI POSTUPAK
- suradnja će se ostvariti preko Twinspacea, maila
- partnerske škole svaki mjesec su uključene u određenu aktivnost, sve aktivnosti će se objavljivati preko Twinspacea i web stranica škole
- početak projekta: siječanj 2020.- veljača 2021.
- nosioci projekta: učenici, učitelji, vlasnici kućnih ljubimaca, vanjski suradnici (veterinarske službe, pedijatar, školska liječnica, udruge koje udomljuju napuštene životinje, komunalni redar, roditelji).
SIJEČANJ - VELJAČA: Formiranje članova "Školske patrole", upoznavanje sudionika i institucija koje sudjeluju u projektu.
Učenici će:
- izraditi poster o školi i državi iz koje dolaze (fotografirati školu, razred i radne procese te dijeliti sadržaje s ostalim sudionicima projekta)
- osmisliti logo i slogan projekta
- izraditi mentalnu mapu o „sigurnosti na internetu“ (korištenje podataka, autorska prava…)
OŽUJAK: Sastavljanje, provedba i analiza ankete.
Učenici će:
- sastaviti anketu ( jedna od točaka - ispitivanje razvijenosti radnih navika čišćenja za kućnim ljubimcem)
- provesti anketu u više razreda
- analizu i objavu dobivenih rezultata objaviti na web stranici škole, Twinspace
TRAVANJ: "Razgovor ugodni”
Učenici će:
- razgovarati o iskustvima učenika u mjestu u kojem žive (pravila poštivanja ponašanja vlasnika pasa, poštuju li ljudi znakove, poštuju li učenici koji sami imaju ljubimce pravila…).
SVIBANJ: Istraživanje zakona.
Učenici će:
- istražiti u pravilnicima i zakonima postoje li odredbe o kaznama ukoliko se ljudi ne pridržavaju pravila ponašanja (istražiti jesu li i u kojem mjestu izvršene sankcije, na koji način su djelovale…)
- kontaktirati komunalnu službu/redara o njihovim ovlastima i provođenju reda na terenu
LIPANJ - SRPANJ: Utvrđivanje stanja na terenu
Učenici će:
- intervjuirati stanovnike mjesta/kvarta - blic anketa
- procijeniti u kojoj mjeri je potrebna intervencija
KOLOVOZ: (Odmor učenika.)
RUJAN: Posjet i razgovor s vanjskim suradnicima.
Učenici će:
- posjetiti i razgovarati s veterinarskom službom, pedijatrom ili školskom liječnicom
- zajedno s učiteljem dogovoriti organizirano predavanje o mogućim potencijalnim bolestima i zanimljivostima (“bolesti iz pješčanika”, npr. može li izgled izmeta govoriti o zdrastvenom stanju psa...)
LISTOPAD: Izrada letaka u određenoj aplikaciji. Akcija dijeljenja letaka “Za čišći kvart”.
Učenici će:
- izraditi u zadanoj aplikaciji letak “ Za čišći kvart”
- dijeliti letke vlasnicima kućnih ljubimaca
- (Ukoliko će postojati mogućnost svih sudionika - traženje donora za akciju nabavke “veselih kanti” i vrećica za izmet te suhe hrane za pse koja bi se donirala udruzi za napuštene životinje u prosincu).
STUDENI: Snimanje spota “Za čišći kvart”
Učenici će:
- izraditi kratki spot “Za čišći kvart”
PROSINAC: Posjet nekoj od udruga koja skrbi za napuštene životinje.
Učenici će:
- posjetiti udrugu koja skrbi o napuštenim životinjama
- razgovarati i družiti se s volonterima i životinjama
- raspravljati o problemima i mogućim rješenjima
SIJEČANJ: Evaluacija projekta
- listići za samovrednovanje
- fotografiranje kvarta nakon akcije
OČEKIVANI REZULTATI
Rezultati projekta i aktivnosti će se objavljivati na Twinspaceu, web stranicama škole i panou škole.
Pokušat ćemo kontaktirati neka privatna poduzeća i Gradski ured za odobrenje novčanih sredstava.
Ukoliko se projekt pokaže kao primjer dobre prakse, možda napišemo projekt vezan za Erasmus +.
U priloženom dokumentu nalaze se rezultati ankete učenika 6. b razreda koju su provveli među učenicima od 5. do 8. razreda.
na fotografiji: učenici 6. b razreda
Učenici su imali zadatak napraviti letke koje trebaju podijeliti vlasnicima pasa s ciljem podizanja svijesti o važnosti čišćenja psećeg izmeta s javnih površina.
autor letka: Noemi Lencović, 7. b
autor letka: Manuela Turčinović, 7. b
autor letka: Tara Fabijan, 7. b
autor letka: Roko Šicel, 7. b
autor letka: Laura Prša, 7. b