preskoči na sadržaj

Osnovna škola Žnjan-Pazdigrad

Login

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

eSavjetovalište

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 5. 2018.

Ukupno: 596584
Ovaj mjesec: 10384
Ovaj tjedan: 1641
Danas: 162
Lokalna zajednica

Vremenska prognoza

Korisni linkovi
Lista linkova je prazna

Školski kurikulum

E-Dnevnik

Virtualna knjižnica

SRS kutak

Upisi u srednju školu

Pretežno vedro

Memory igra

Edit CodeSchool

Prometna učilica

Safety net

Poštanski pretinac

Pretežno vedro

 

Emocionalni razvoj djeteta ključan je za uspješnu socijalnu integraciju i razvijanje odnosa u obiteljskim, školskim i  društvenim uvjetima. Usvajanje emocionalnih vještina tako ima značajan utjecaj i na školski uspjeh te smanjuje učestalost rizičnih ponašanja i poremećaja kod djece i mladih.

Projekt Pretežno vedro od 2011. godine provodi Služba za zaštitu mentalnog zdravlja Nastavnog zavoda za javno zdravstvo Splitsko-dalmatinske županije u suradnji s raznim instituacijama, između kojih su i škole.  Cilj projekta je upravo potaknuti emocionalni razvoj, to jest prepoznavanje emocija kod sebe i drugih te iskazivanje svojih emocija i potreba na najrazličitije, ali socijalno primjerene načine.

Svake se godine u projekt uključuju nove institucije primjenjujući raznolik pristup u radu s mladima - film, fotografiju, raspravu, literarno stvaralaštvo, likovno izražavanje, dizajn, društvene mreže i drugo. Svaka od škola koje sudjeluju u projektu Pretežno vedro zasebno kreira aktivnosti i sadržaje s pomoću kojih planira potaknuti emocionalni razvoj djece i mladih.

Što smo radili i što ćemo raditi ćemo u našoj školi raditi u okviru projekta Pretežno vedro?

  • obilježit ćemo Svjetski dan mentalnog zdravlja, Svjetski dan zdravlja te Mjesec borbe protiv ovisnosti
  • oslikali smo unutarnji zid naše škole prozorima širom otvorenim u svijet, u suradnji sa Školom likovnih umjetnosti Split - Zidovi nisu prepreke
  • sudjelovali smo kao promatrači u Učeničkom povjerenstvu 2. međuškolskog natjecanja iz emocionalne pismenosti, u OŠ Žrnovnica
  • natjecali smo se na 3.međuškolskom natjecanju iz emocionalne pismenosti i POBIJEDILI!
  • bili smo domaćini putujuće izložbe „Plakati za dušu“
  • bili smo domaćini i organizatori Dana preventive, u suradnji s NZJZ SDŽ
  • educirali smo naše razrednike za provedbu projektnih aktivnosti
  • sa mlađim učenicima igramo memory igru Pretežno vedro
  • sa starijim učenicima provodimo  interaktivne radionice na temu Abeceda osjećaja
  • na satu informatike koristimo web portal i igrati digitalnu igru Pretežno vedro
  • izražavamo naše osjećaje slikom, fotografijom, stripom, pjesmom, pisanjem
  • razvijamo kritičko mišljenje i samopoštovanje na satu razrednika
  • organiziramo 4.međuškolsko natjecanje iz emocionalne pismenosti, 13.studenog 2020.
  •  o svemu ćemo vas informirati putem naše web stranice smiley
Vijesti
7. međuškolsko natjecanje iz emocionalne pismenosti
Jelena Poljak / datum: 6. 12. 2023. 13:54

U petak, 24. 11. 2023., učenici naše škole sudjelovali su u sedmom po redu međuškolskom natjecanju iz emocionalne pismenosti koje se ove godine održavalo u OŠ Strožanac. Završnica je to projekta poznatijeg pod nazivom „Pretežno vedro“ koje naša škola provodi u suradnji s NZZJZ Split.

Više o natjecanju pod OPŠIRNIJE.

 


[OPŠIRNIJE]



5. međuškolsko natjecanje iz emocionalne pismenosti
Anita Dujela / datum: 15. 11. 2021. 12:58

U petak, 12. studenog održano je 5. međuškolsko natjecanje iz emocionalne pismenosti.  Nažalost, zbog epidemiološke situacije i ovogodišnje natjecanje odvijalo se na daljinu, a domaćin natjecanja bila je OŠ Trilj – PŠ Košute.

Više pod opširnije


[OPŠIRNIJE]



Radionica Abeceda osjećaja i najava školskog natjecanja iz Emocionalne pismenosti
Anita Dujela / datum: 19. 10. 2021. 13:39

Učenici šestih razreda sudjelovali su na radionici Abeceda osjećaja gdje su učili i razgovarali o osjećajima. Na kraju prvog sata radionice učenicima je podijeljen listić za domaći rad te su trebali nabrojiti sve osjećaje po abecedi  koristeći se Abecedom osjećaja, izdvojiti pet ugodnih i pet neugodnih osjećaja te opisati dva osjećaja po želji uz pomoć primjera iz svakodnevnog života (pod opširnije možete vidjeti radove učenika).

Na drugom satu radionice učenici su proširili svoja znanja igrajući digitalnu igru Pretežno vedro. Na taj način učenici su se pripremali za školsko natjecanje koje će se održati:

u ČETVRTAK, 21. listopada u 16 i 45 u UČIONICI 20.

Vidimo se! smiley

pedagoginje Anita Dujela i Nikolina Klein

 


[OPŠIRNIJE]




[OPŠIRNIJE]



Školsko natjecanje: Emocionalna pismenost
Anita Dujela / datum: 26. 10. 2020. 11:43

Dana 23.listopada 2020. održano je školsko natjecanje iz emocionalne pismenosti. Nakon provedenih razrednih aktivnosti, na školskom natjecanju sudjelovalo je 13 učenika jednog razreda.

Natjecanje se odvijalo putem digitalne igre Pretežno vedro, u učionici. Zbog boljeg uvida u rad učenika, djeca nisu igrala individualno na računalu, već su frontalno slušali mentora i pratili projekciju digitalne igre na pametnoj ploči. Odgovore su zapisivali na pripremljeni listić za učenike. Za provedbu natjecanja je bio potreban 1 školski sat.

Više o pripremama i aktivnostima s učenicima možete pročitati pod Opširnije!


[OPŠIRNIJE]



Vrijeme darivanja! Ekipa Pretežno vedro za udrugu Sindrom Down 21
Anita Dujela / datum: 16. 12. 2019. 07:38

Pobjedom na 3. međuškolskom natjecanju iz emocionalne pismenosti naši učenici su osvojili domaćinstvo sljedećeg natjecanja te vrijednu nagradu. Mogli smo izabrati između nekoliko „izloga“. Što nam sve treba i koja bi se nagrada najbolje uklopila u naše učionice? Gledajući oko sebe, brzo smo shvatili da ćemo teško doći do točnog odgovora. Pohađamo novu školu i imamo toliko toga. Zato su naši pobjednici odlučili jednoglasno: poklonit ćemo našu nagradu!

Nakon nekoliko tjedana planiranja i dogovora, u četvrtak, 12.prosinca 2019., našu smo nagradu zamijenili za velikodušnu donaciju Službe za mentalno zdravlje prema udruzi Sindrom Down 21. Zajedno smo posjetili Udrugu i proveli poslijepodne u druženju s najmlađim članovima. Oni su bili presladak mamac za naše superjunake; nakon samo par minuta, zajedno s Mašom, Mihaelom, Ivanom, Marinom i Marijom, naši su učenici otvorili kutije didaktičkog materijala i započeli igru.

Bilo je to jedno iznenađujuće iskustvo, darujući druge, darovali smo i sebi nešto neprocijenjivo.

Fotogalerija 


[OPŠIRNIJE]



OŠ ŽNJAN-PAZDIGRAD POBJEDNIK 3. MEĐUŠKOLSKOG NATJECANJA IZ EMOCIONALNE PISMENOSTI
Anita Dujela / datum: 18. 11. 2019. 19:38

Naši učenici pobjednici su 3. međuškolskog natjecanja iz emocionalne pismenosti! Svoju pobjedu i naslov ukupnog pobjednika za školsku godinu 2019./20. izborili su u jakoj konkurenciji svojih vršnjaka iz škola Splitsko-dalmatinske županije. Ovim naslovom ujedno smo postali domaćin i suorganizator natjecanja u idućoj školskoj godini.

Svoju prednost učenici su ostvarili na temelju ukupnog broja bodova na grupnoj razini natjecanja u formi društvene igre s karticama „Pretežno vedro“ te bodovima dramatizacije i zadatka u kreativnom dijelu natjecanja.

Centralni događaj obilježavanja Mjeseca borbe protiv ovisnosti 15.11 do 15.12.2019. održan je se 15.11.2019 u 9,00 h u OŠ Srinjine. Tom prigodom 3. međuškolsko natjecanje iz emocionalne pismenosti okupilo je oko 250 učenika i 30 mentora iz 21 škole na području naše županije.

Više pod opširnije!


[OPŠIRNIJE]



Video reportaža Zidovi nisu prepreke
Anita Dujela / datum: 24. 5. 2019. 09:05

Klikom na sliku pogledajte video uradak koji smo pripremili u suradnji sa Službom za mentalno zdravlje Splitsko-dalmatinske županije!


[OPŠIRNIJE]



Zid generacije 2018./19.
Anita Dujela / datum: 21. 5. 2019. 11:58


[OPŠIRNIJE]



ZIDOVI NISU PREPREKE!
Anita Dujela / datum: 21. 5. 2019. 11:35

Ove školske godine uključili smo se u javnozdravstveni projekt Pretežno vedro koji afirmira teme iz područja zdravlja. U raznolikom programu Dana preventive ( 7.4.-31.5.2019.)  predstavili smo ishode i aktivnosti u našoj školi. Kao najistaknutija aktivnost predstavljena je suradnja sa Školom likovnih umjetnosti Split. Uz njihovu pomoć i dizajn oslikali smo unutarnji zid naše škole prozorima širom otvorenim u svijet!

Tijekom ove godine, školski prostor postao je omiljeno mjesto druženja i susreta naših učenika. Posebnost našeg zida je trajna uspomena na prvu generaciju učenika koji su zakoračili u novootvorenu Osnovnu školu Žnjan-Pazdigrad. Bravo za naše učenike!

 

Više pod OPŠIRNIJE!


[OPŠIRNIJE]



Zdrave ideje pretvorili smo u djela
Anita Dujela / datum: 21. 5. 2019. 11:20

„Znamo da je mentalno zdravlje globalno javno dobro te treba biti dostupno uvijek i svima. Ono  nije važno samo za ljude s mentalnim poteškoćama, mentalno zdravlje  je opća osobina svakog čovjeka i neizostavni dio općeg zdravlja. Kao takvo je i osnovno ljudsko pravo. Projekti su svakim danom sve potrebniji obzirom na zahtjevnost i složenost interakcije psihofizickog rasta i razvoja djece i mladih u kontekstu (pre)brzih promjena i često nerealnih zahtjeva i pritisaka medija i suvremenog društva.“

Voditelj Službe za mentalno zdravlje 
Željko Ključević dr.med. spec.psihijatar

 

U raznolikom programu Dana preventive ( 7.4.-31.5.2019.)  predstavili smo sažetak projekta kroz aktivnosti u našoj školi:

  • Svjetski dan mentalnog zdravlja obilježili smo 10. listopada.
  • U tjednu obilježavanja Dana mentalnog zdravlja učenici petih razreda su radili na radionicama „Učenjem do uspjeha“.
  • Sudjelovali smo na 2.međuškolskom natjecanju iz emocionalne pismenosti kao članovi Učeničkog povjerenstva.
  • Igrali smo društvenu igru Pretežno vedro.
  • Učili smo na radionicama Abecede osjećaja.
  • Interpretirali smo putujuću izložbu simboličnog naziva Plakati za dušu.
  • Kroz aktivnost projekta Zidovi nisu prepreke oslikali smo unutarnji zid naše škole prozorima širom otvorenim u svijet.

Foto pod OPŠIRNIJE

Posebno se zahvaljujemo voditeljici projekta, prof.Mireli Grbić!


[OPŠIRNIJE]



ZAGRLI ŽIVOT!
Anita Dujela / datum: 29. 1. 2019. 12:08

Tijekom prosinca naši su učenici interaktivno razgledavali putujuću izložbu te su putem anketnih listića ocijenjivali prikazane radove.  Izloženi plakati nastali su tijekom jednog desetljeća rada djece i mladih na projektima Službe za mentalno zdravlje, koja je i nosioc izložbe i projekta Pretežno vedro. Kroz stručni obilazak sa voditeljicama projekta u školi, učenici su prepoznali različite vrste poruka o važnosti očuvanja zdravlja, ali i potrebu prepoznavanja osnovnih psiholoških potreba. Mlađi učenici su uglavnom radije odabirali plakate koji simboliziraju potrebe ranog djetinjstva, a to su sigurnost i pripadanje te optimizam i radost. Stariji učenici su uglavnom birali plakate koje su povezivali s odrastanjem i osamostaljivanjem.

Nakon obrade svih prikupljenih listića, dobili smo i ukupni poredak odabira učenika OŠ Žnjan-Pazdigrad te proglašavamo prva tri mjesta u tom poretku:

3.mjesto: Svijet se mijenja

2.mjesto: Jedan povezan svijet

1.mjesto: ZAGRLI ŽIVOT!

Na kraju, možemo samo potvrditi ono što znamo kroz iskustva rada s djecom; djeca donose radost i optimizam te ih, uz pomoć odraslih, uvijek radije biraju ispred negativnih i mračnih poruka. Budimo našim učenicima oslonac i podrška te zajedno...Zagrlimo život!


[OPŠIRNIJE]



Radionica: Metode učinkovitog učenja
Anita Dujela / datum: 9. 11. 2018. 14:18

U tjednu obilježavanja Dana mentalnog zdravlja učenici petih razreda su radili na radionicama „Učenjem do uspjeha“. I sami su odmah prepoznali povezanost dobrog i lošeg raspoloženja s osjećajem uspjeha u školi. Važno je pritom reći da se uspjeh ne odnosi samo na brojčanu ocjenu, već na ukupnu sliku o sebi koju učenici grade na temelju osjećaja postignuća i prihvaćenosti u grupi. Ni jedan učenik ne želi ostaviti loš dojam pred vršnjacima, kako u druženju, tako i u iskazivanju svojih znanja i vještina. Zato je jako važno učiti kako učiti, učiti s razumijevanjem i pomalo otkrivati radost učenja.

Radionice su se sastojale od nekoliko vježbica, vođenog razgovora te spoznajnog dijela u kojem smo učili korake učinkovitog učenja. U grupnom radu učenici su se „dosjećali“ važnih preduvjeta za dobro učenje, a kako nam ne bi bilo „dosadno“, metodom oluje ideja učenici su navodili svoje asocijacije na pojam učenja. Bilo je, dakako, smiješnih ideja, a jednako tako su učenici bili slobodni u evaluaciji radionice i radnih listića koje su rješavali - ocijenili su ih od 1 do 5+!

Nastavak pod opširnije...


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju