« Prosinac 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
U našoj je Školi u utorak, 26. siječnja 2016., održano školsko natjecanje iz talijanskoga jezika. Na školskome natjecanju sudjelovali su učenici trećih i četvrtih razrednih odjela usmjerenja poslovni tajnik i upravni referent kojima je mentor bio Goran Rukavina, prof., uz kojega su u Školskome povjerenstvu za provedbu ovoga natjecanja sudjelovali još i Ana Leko, mag. i Ivana Aračić, mag.
Jezik je sredstvo izražavanja i komuniciranja. Njime se opisuju i izražavaju spoznaje, stavovi, ideje, zapažanja, osjećaji i promišljanja, stoga jezik doista ima središnju ulogu, i to ne samo u jezično-komunikacijskome području. Osnovna je svrha jezično-komunikacijskoga područja omogućiti učenicima stjecanje znanja, razvoj sposobnosti i vještina te usvajanje vrijednosti i stavova povezanih s jezikom, komunikacijom i kulturom, odnosno osposobiti učenike za jezičnu recepciju, produkciju i interakciju. Jezik je osnovno sredstvo interakcije sa svijetom koje omogućuje organiziranje misli, uspostavljanje identiteta i ostvarivanje komunikacijskih uloga te osobnoga i društvenoga razvoja pojedinca. Uporabom jezika u raznim kontekstima učenici uče komunicirati jasnije, učinkovitije i s više samopouzdanja. Učenjem i poučavanjem unutar jezično-komunikacijskoga područja učenici stječu naviku čitanja i pisanja iz potrebe, znatiželje i užitka.
Unutar područja razvijaju se vještine sporazumijevanja i međuljudskoga djelovanja te suradnje koje su važne za nastavak obrazovanja, mobilnost učenika te za život i rad. Učenici se tako razvijaju u građane koji će aktivno sudjelovati u razmjeni ideja i razvoju vrijednosti u demokratskome i pluralističkome društvu. Jezičnom se komunikacijom izražava kulturno nasljeđe i prenosi kultura življenja, razmjenjuju se ideje, mišljenja i osjećaji te vrijednosti, norme i običaji pojedine zajednice.
Kao temelj učenja i poučavanja, jezik služi stjecanju znanja u svim predmetima, stoga je i integralni čimbenik u razvoju i poticanju učeničke kreativnosti i kritičkoga mišljenja. Ovladanost jezikom temelj je za učenje tijekom cijeloga života. Jezik je sredstvo izražavanja i komuniciranja te često dominantan oblik kojim se učenicima posreduju sadržaji nastavnih predmeta i međupredmetnih tema te tako izravno utječe na uspjeh u njihovu ovladavanju. Ovladanost jezikom temelj je za učenje tijekom cijeloga života.
Nastavljanjem višegodišnje tradicije održavanja natjecanja iz talijanskoga jezika u našoj Školi potičemo naše učenike na daljnje napredovanje na svim područjima!