preskoči na sadržaj

Ekonomska škola Imotski

Login
 

CARNet
Anketa
Kako bi se po vašem mišljenju mogli smanjiti izostanci s nastave?





Kalendar
« Prosinac 2023 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

e-Dnevnik

mToken web portal

Edit code school 2022./2023.

Županija za maturante

AMPEU

eTwinning projekti

Državno natjecanje

e-Knjižnica

SafetyNet

Brojač posjeta
Ispis statistike od 29. 9. 2010.

Ukupno: 351760
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Luxuriam d.o.o. - najbolja vježbenička tvrtka u RH
Autor: Marica Kasalo Miškulin, 2. 5. 2016.

Vježbenička tvrtka LUXURIAM d.o.o., Ekonomske škole Imotski, najbolja je vježbenička tvrtka u RH. Naime, naši učenici osvojili su prvo mjesto na državnom natjecanju Smotre i sajma Vježbeničkih tvrtki u Zagrebu koje je trajalo od 26.04. - 29.04.2016.god.

Vježbeničku tvrtku Luxuriam d.o.o. predstavljali su učenici Ivona Dundić, Nediljko Čavrlj i Marijan Gabelica dok im je mentorica bila prof. Marica Kasalo Miškulin.

Natjecanje se sastojalo od dva dijela, prezentacije vježbeničke tvrtke te samog nastupa  na sajmu koje su ocjenjivali predstavnici  Državnog povjerenstva ali i gospodarstvenici.

Prilikom održavanja prezentacije vrednovalo se predstavljanje tvrtke i zaposlenika, argumentiranje tvrdnji, razgovjetnost i ton glasa, glasnoća, uporaba standardnog hrvatskog jezika, stav, mimika lica, geste, ostvaren kontakt očima sa svim nazočnima te vizualni izgled same prezentacije.

Na smotri/sajmu naši učenici su:

  • uređivali štand vježbeničke tvrtke Luxuriam d.o.o.
  • prezentirati proizvode vježbeničke tvrtke
  • međusobno poslovali s drugim tvrtkama

Kao elementi vrednovanja bodovali su se vizualni identitet štanda i zaposlenika, poslovni identitet, prepoznatljivost među kupcima i poslovnim partnerima, urednost štanda i korištenje loga u svim promidžbenim materijalima. Nadalje prilikom vrednovanja značajna je bila  jedinstvenost osoblja i štanda, verbalna i neverbalna komunikacija s posjetiteljima i poslovnim parterima te naravno korištenje stručne terminologije.

Velike čestitke našim učenicima na uloženom trudu te iskazanoj profesionalnosti i stručnosti. yes

 

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju