« Prosinac 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Na 3. danima strukovnih nastavnika, koji su ujedno i ključni i najveći događaj u Hrvatskoj u okviru Europskog tjedna vještina stečenih u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju, sudjelovala je prof. M. Kasalo Miškulin kao predstavnik naše škole. Svrha stručnog skupa je podizanje svijesti o širokom rasponu mogućnosti koje nudi strukovno obrazovanje i osposobljavanje.
Ovaj stručni skup prilika je da se na jednom mjestu okupi 500 strukovnih nastavnika kako bi se još kvalitetnije pripremili za provedbu kurikularne reforme i bolji rad s učenicima.
U svom pozdravnom govoru ravnatelj agencije g. Mile Žičić istaknuo je jedan od prioritetnih ciljeva a to je zadovoljiti potrebe nastavnika strukovnih predmeta kako bi mogli primjereno odgovoriti društvenim promjenama i novim informacijsko-tehnološkim zahtjevima.
Velika pažnja se posvetila novoj kurikularnoj reformi, uspostavljanju centara izvrsnosti koji će biti (ili bi trebali biti) potpora školama, strukovnim nastavnicima a u konačnici i samim učenicima u stjecanju znanja i vještina koje su tražene na tržištu rada danas.
Posljednji dan stručnog skupa svim nazočnim nastavnicima obratila se ministrica prof.dr.sc. Blaženka Divljak te opisala svoje viđenje kurikularne reforme te strukovnog nastavnika u budućnosti. Ministrica je iskazala svoju podršku nastavnicima strukovnih predmeta te iznijela svoje viđenje i načine osiguranja jačanja nastavničkih kompetencija.
Predstavljen je Novi model natjecanja učenika strukovnih škola, okosnica samog modela je jačanje kompetencija učenika te njihova ravnopravnost s učenicima iz cijele Europe.
Ravnatelj agencije g. Mile Živčić zatvorio je svečani stručni skup s porukom „Nije znanje znanje znati, već je znanje znanje dati“ pozivajući strukovne nastavnike na kontinuirani rad na sebi u svrhu podizanja kvalitete strukovnog obrazovanja.