
| « Prosinac 2023 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne | 
| 27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 
| 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 
| 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 
 
	 
	
		
		 
	
	
Profesor Božo Skoko, jedan od najcjenjenijih komunikologa i stručnjaka za brendiranje u Hrvatskoj, ponovno je bio imotski gost zahvaljujući uspješnoj suradnji udruge K.U.M. Proložac i Ekonomske škole Imotski.
Projektom „Ruralni prostor i mladi – nova razvojna šansa“, kojega udruga provodi uz potporu Ministarstva poljoprivrede, želi se mlade potaknuti na bolje razumijevanje i veću uključenost u poljoprivredna zanimanja i bavljenje ovom gospodarskom granom.
Zahvaljujući profesorici Nevenki Rebić i učenicima Ekononske škole, profesor Božo Skoko je održao zanimljivo virtualno predavanje upravo o brendiranju u poljoprivredi.
Hotelijersko-turistički komercijalist relativno je novi nastavni smjer u imotskoj Ekonomskoj školi, a ovom se suradnjom učenicima trećega razreda prenose izuzetno vrijedna i bitna iskustva s brojnim primjerima iz teorije i prakse.
 Povratak |
 Povratak |
	 Ispiši članak |
 Ispiši članak |
	
    	
		 Pošalji prijatelju
	 	    
    
    
	
		]
 Pošalji prijatelju
	 	    
    
    
	
		]