Temeljem sjajnih rezultata projekta školskoga debatnog kluba EU4mE&U (najeuropskiji nacionalni projekt u 2018.), naša je škola u listopadu 2019. dobila službeni poziv Europskoga parlamenta (Ureda u RH) za uključivanje u program Škola ambasador Europskoga parlamenta/European Parliament Ambassador School (EPAS).
Nakon evaluacije programa EPAS - školi visoko 2. mjesto i posebno priznanje
Autor: Ivana Opačak, 20. 7. 2022.
Stigli su službeni rezultati evaluacije programa Škola ambasador Europskoga parlamenta (EPAS) u šk. god. 2021./2022.. Naša je škola zadržala titulu Ambasadorice i plasirala se na visoko 2. mjesto među 52 škole sudionice Programa u Hrvatskoj. Dodijeljeno nam je i posebno priznanje - za primjer dobre prakse u dokumentiranju EPAS-ovih aktivnosti. Čak 40 naših učenika steklo/zadržalo je status mlađih ambasadora, a četiri su nastavnice zadržale status starijih ambasadorica Europskoga parlamenta. Predstavit ćemo ih u rujnu 2022., po primitku europskih priznanja. Čestitke svima i HVALA na doprinosu ovome lijepom rezultatu!
Podsjetimo se… Temeljem sjajnih rezultata projekta EU4mE&U (najuspješnijega nacionalnog projekta s europskom dimenzijom za mlade u 2018.) naša je škola u listopadu 2019. dobila službeni poziv Europskoga parlamenta (Ureda u RH) za uključivanje u Program. Kao škola-kandidat u šk. god. 2019./2020. borili smo se za stjecanje službenoga statusa škole ambasadorice. U rujnu 2020. postali smo službena EPAS-ica, plasiravši se među 5 najuspješnijih škola sudionica Programa (3. mjesto u ukupnome poretku; najuspješnija škola-kandidat). U 2020./2021. zauzeli smo 4. mjesto među (brojnijim) školama sudionicama.
Svake su godine rezultati evaluacije Programa sve bolji, što znači da je konkurencija sve žešća i da je sve teže ostati na vrhu. Naša škola opet slavi - sa 157 (od maksimalnih 160) bodova plasirali smo se na 2. mjesto (s još dvije hrvatske škole), iza prvoplasirane zadarske Gimnazije Vladimira Nazora. Čestitke ambasadorima SVIH škola - broj je bodova impresivan i dokazuje visoku razinu kvalitete rada u školama i provedbe Programa.
Ove su godine, prvi put, dodijeljena posebna priznanja. Priznanje za umrežavanje dodijeljeno je Srednjoj školi Markantuna de Dominisa Rab, koja je tijekom šk. godine radila na umrežavanju gotovo svih škola uključenih u Program. (Ukupno je 40 škola bilo uključeno u aktivnosti koje su nastale na inicijativu ove škole.)
Priznanje za primjere dobre prakse u dokumentaciji aktivnosti programa dodijeljeno je Tehničkoj i industrijskoj školi Ruđera Boškovića iz Sinja te našoj školi. Obje škole istaknule su se, kako je navedeno u objašnjenju, u dokumentiranju aktivnosti kroz prezentiranje svih odrađenih aktivnosti s popratnom dokumentacijom (fotografije, potpisne liste, evaluacije, linkovi na mrežne stranice i druge objave i slično) na digitalnim platformama (npr. Google drive) te s vrlo opširnim i kvalitetnim izvještajima o svakoj provedenoj aktivnosti. S obzirom na to da škole imaju različite prakse u dokumentiranju aktivnosti i često se dogodi kako je na razini škole dosta toga učinjeno, no nema dokaza vidljivosti i dokumentacije, predlaže se da se primjeri ovih škola istaknu kao primjeri dobre prakse koji će inspirirati i druge škole. Ponosni smo!
Evaluaciju provedbe Programa proveo je Forum za slobodu odgoja na temelju anketnoga upitnika za ambasadore juniore i seniore te online intervjua s nastavnicima koordinatorima Programa. U prilogu ovoj vijesti nalazi se globalni izvještaj evaluatora s poretkom sudionica Programa i ostvarenim bodovima u ovoj školskoj godini.
Program EPAS nastavlja se i u 2022./2023. Plan rada nalazi se u prilogu (i bit će dopunjen poveznicama na realizirane aktivnosti tijekom šk. god.).
Pozivamo sve zainteresirane učenike i nastavnike da se pridruže našem EPAS timu!
Ivana Opačak, prof. (koordinatorica provedbe EPAS programa u našoj školi)
EPAS_evaluacija_22_Eko-birotehnicka_skola.pdf (243.48 KB)
Konacni_poredak_skola_EPAS_2021_2022.pdf (848.46 KB)
EPAS_plan_rada_2022_23.pdf (824.41 KB)
Šk. god. 2023./2024.
VAŽNO. Obratite pažnju na odabir udžbenika iz stranih jezika (1. strani jezik - nastavljači i 2. strani jezik - početnici) te izbornih predmeta vjeronauka ili etike.