O važnosti (#ostani)DOMA u vrijeme COVID-19 pandemije
Autor: Ivana Opačak, 2. 5. 2020.
1.c razred i njihova profesorica engleskoga jezika Ivana Opačak predstavljaju svoj tjedni zadatak... i lijepe digitalne postere koji upućuju na važnost doma u vrijeme COVID-19 pandemije. #ostajemodoma #ostajemozajedno
Ova digitalna izložba - možete prošetati virtualnim galerijskim prostorom - donosi fotografske i zvučne zapise iz naših (potpuno različitih, ali jednako posebnih) domova u našem gradu i našoj županiji. Središnji dio prostora posvećen je gradu, a rubni dijelovi županiji. Na samom ulazu u galerijski prostor nalazi se fotografija naše škole te QR kodovi na kojima možete pročitati više o našoj školi i tjednome zadatku za učenike u Googleovu dokumentu te pogledati radove učenika 1.c tijekom nastave na daljinu u našem razrednom Padletu.
Budući je naš planet naš zajednički dom, izložbu smo obogatili i digitalnim radovima (word clouds) nastalim na nastavi engleskoga jezika u 3.c koji upućuju na važnost očuvanja našeg planeta. Cijelu "priču" lijepo zaokružuju digitalni radovi učenika 1.c nastali u Tjednu medijske pismenosti i videoporuke Leona Ferića, predsjednika Vijeća učenika naše škole, koji imaju zajedničku poruku: #ostajemodoma #irazdvojeniostajemozajedno.
Virtualnu izložbu možete posjetiti i na sljedećoj poveznici:
https://www.artsteps.com/view/5ea7de31a051ea73c936133b
Tjedni zadatak učenika s detaljnim uputama nastavnice, odgojno-obrazovnim ishodima i međupredmetnim temama nalazi se u Googleovoj prezentaciji nastavnice na priloženoj poveznici:
https://docs.google.com/document/d/1fksb67WWt7pCtyapU4_nTGSn0IpaA2-Jb4BlaAsER0Q/edit?usp=sharing
(PO)HVALA svim učenicima koji su se doista potrudili da svoj tjedni zadatak "odrade" u potpunosti. Nije svima bilo jednostavno (mi još učimo tečno i točno se izražavati na engleskome jeziku, digitalno kreirati, vrednovati svoje radove i radove vršnjaka...), ali SVI su radovi jednako uspješni i SJAJNI!
Ivana Opačak, prof.
Šk. god. 2023./2024.
VAŽNO. Obratite pažnju na odabir udžbenika iz stranih jezika (1. strani jezik - nastavljači i 2. strani jezik - početnici) te izbornih predmeta vjeronauka ili etike.