Digital storytelling - digitalno pripovijedanje u 1. g razredu
Autor: Marija Deanković, 18. 2. 2021.
Digitalno pripovijedanje je jedna od inovativnih metoda koje se koriste u nastavi (posebno u nastavi stranih jezika). Kako su današnje generacije okrenute ka digitalnim uređajima i sadržajima, digitalno pripovijedanje postaje sve rasprostranjenije i popularnije među mladim ljudima. Ono kombinira glazbu, sliku, videomaterijal i priču te tako postaje medij koji lako zaokuplja publiku („primatelja“).
Učenici 1. g razreda su tijekom nastave engleskog jezika u razdoblju od prosinca do siječnja prošli kroz cijeli proces pisanja priče i digitalnog pripovijedanja. Prvo su analizirali elemente dobre priče: uvod, zaplete i rasplete te završetak i pročitali nekoliko primjera dobro napisanih priča. Nakon toga su pisali svoje priče. U sljedećoj fazi su na temelju vlastitih priča napravili scenarij za digitalnu priču.
Na nastavi engleskog jezika su u informatičkom kabinetu prošli kroz osnove korištenja digitalnog alata Adobe Spark u kojemu su izrađivali digitalne priče tijekom nastave na daljinu. U tom procesu su upoznati i s pojmom (kršenja) autorskih prava kada koriste fotografije i glazbu s interneta. Posjetili su i isprobali nekoliko internetskih stranica na kojima mogu pronaći i besplatno koristiti fotografije, bez kršenja autorskih prava.
Prekrasne digitalne priče učenika koji su ih voljni javno podijeliti s vama možete pogledati u Wakelet kolekciji putem poveznice:
https://wakelet.com/wake/HNcPgYI4_VbwLPuE5CTmD.
Mirta Kos Kolobarić, prof. savjetnik
Šk. god. 2023./2024.
VAŽNO. Obratite pažnju na odabir udžbenika iz stranih jezika (1. strani jezik - nastavljači i 2. strani jezik - početnici) te izbornih predmeta vjeronauka ili etike.