4. Dani medijske pismenosti
Autor: Antonija Stvorić, 10. 5. 2021.
Učenici 3.g razreda su sa svojom razrednicom, Mirtom Kos Kolobarić, sudjelovali u 4. Danima medijske pismenosti, u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku. Događanje je prijavljeno na web stranici www.medijskapismenost.hr. Cilj predavanja i radionice bio je pomoći učenicima na kritički način sagledati poruke koje im reklame prenose.
Tijekom dva Sata razrednika analizirane su brojne reklame i strategije pomoću kojih se kupce motivira na kupnju određenog proizvoda. No, kroz dublju analizu reklama učenici su izdvojili mnogobrojne štetne utjecaje proizvoda na čovjeka i zdravlje, okoliš, životinje. Istaknuti su i etički problemi proizvodnje odjeće i drugih proizvoda u tvornicama u kojima u nehumanim uvjetima rade radnici, a često i djeca.
Nakon što su istaknuti svi ovi problemi, učenici su kritički proučili nekoliko primjera antireklama kojima se ističe negativna strana proizvoda, tj. obećanja koja te reklame nude. Učenici su zatim sami izradili nekoliko svojih antireklama za neke proizvode. Njihove uratke možete pogledati na OVOJ poveznici.
mr.sc. Mirta Kos Kolobarić, profesor savjetnik
Šk. god. 2023./2024.
VAŽNO. Obratite pažnju na odabir udžbenika iz stranih jezika (1. strani jezik - nastavljači i 2. strani jezik - početnici) te izbornih predmeta vjeronauka ili etike.