Održivi razvoj i suradnički rad tijekom veljače i ožujka
Autor: Antonija Stvorić, 23. 3. 2022.
Učenici 2.g razreda, kao i učenici iz partnerskih škola, tijekom veljače i ožujka vrijedno su radili na projektnim aktivnostima.
U veljači smo na nastavi engleskoga jezika govorili o globalnim ciljevima održivog razvoja. Od posebnoga interesa za naš projekt su ciljevi br. 12 (Odgovorna potrošnja i proizvodnja) i 17 (Partnerstvom do ciljeva).
Učenici su analizirali korake koji mogu dovesti do ostvarenja ovih ciljeva. Diskutirali su o tome što već poduzimaju i što bi mogli poduzeti kako bi se ti ciljevi ostvarili. Na suradničkoj platformi Digipad izrazili su svoja mišljenja o ova dva cilja.
Kako bi se pripremili za finalni suradnički zadatak na kojemu će raditi u skupinama s učenicima iz zemalja partnerica, učenici 2.g razreda sami su izradili suradničke Padlete. U njih su pozvali učenike partnere, a njihova cjelokupna suradnja moći će se pratiti na toj suradničkoj platformi.
22. ožujka 2022. godine održali smo videopoziv putem Zoom-a. Tijekom ovoga virtualnog sastanka učenik Fran Čuljak (2.g) analizirao je rezultate ankete koju su učenici suradnički izradili, a zatim odgovorili na pitanja u njoj. Anketa je obuhvatila nekoliko aspekata – potrošačke navike učenika, stav prema modi (fast fashion i slow fashion), kriterije koje imaju kada kupuju odjeću te odgovornu kupnju (na što obraćaju pažnju kada kupuju odjeću).
Detaljne rezultate možete pogledati u OVOME dokumentu.
Nakon toga je uslijedila diskusija o videomaterijalima o brzoj modi i njezinom štetnom utjecaju na okoliš, a učenici su provjerili što su o tome naučili u kvizu izrađenome u alatu Kahoot!. Ako želite provjeriti svoje znanje o ovoj temi, možete odigrati kviz na sljedećoj poveznici: https://kahoot.it/challenge/88142d7d-c5b1-46a1-97f9-3f13533c9117_1647973960778
Zadnja aktivnost bila je detaljan dogovor o koracima u izradi finalnoga zadatka u projektu. Učenici će u međunarodnim timovima odabrati jedan kultni odjevni predmet ili vrstu obuće. Predstavit će ga detaljnije – kada je nastao, kako se mijenjao kroz godine, tko ga je nosio, itd. Nakon toga će pročitati tekst u kojemu se detaljno objašnjava štetan utjecaj modne industrije na okoliš te analizirati na koji način njihov odabrani odjevni predmet šteti okolišu. U zadnjoj fazi zadatka će svaki tim izraditi video u kojemu će prikazati svoje prijedloge o tome kako bi taj odjevni predmet mogao postati održiviji. Njihovi videomaterijali bit će predstavljeni na završnoj videokonferenciji krajem svibnja 2022.
Koordinatorica projekta: prof. Mirta Kos Kolobarić
Šk. god. 2023./2024.
VAŽNO. Obratite pažnju na odabir udžbenika iz stranih jezika (1. strani jezik - nastavljači i 2. strani jezik - početnici) te izbornih predmeta vjeronauka ili etike.