Predavanje ZŠEM-a „Budućnost marketinga“
Autor: Vjekoslav Mauriček, 8. 4. 2021.
29.3.2021. godine prof. Nikol Šćrbec iz ZŠEM-a, održala je online predavanje za djelatnike i učenike Gospodarske škole Varaždin pod nazivom „Budućnost marketinga“. Predavanju su prisustvovali učenici 1.G, 1.H, 1.N, 2.H, 2.N, 3.H, i 4.H razreda. (smjer: hotelijersko-turistički tehničar i turističko-hotelijerski komercijalist), 3.D, 4.D, (smjer: turistička gimnazija.) Ciljevi održanog predavanja su bili ukazati na važnost razvoja marketinga, upoznati učenike s primjerima razvoja marketinga kroz praktična iskustva. U uvodnom dijelu profesorica je predstavila sebe i Zagrebačku škola ekonomije i managementa koja obrazuje buduće hrvatske poslovne lidere, ekonomske stručnjake i inovativne poduzetnike. Učenicima završnih razreda predstavljeni su studijski programi na ZŠEM-u.
Na predavanju su istaknute granice digitalnog marketinga koje se svakodnevno pomiču, tehnološka dostignuća koja se predviđaju i kako svesti online marketinšku aktivnost na sasvim novu razinu. Prikazana je poveznica između tradicionalnih i digitalnih marketinških kanala, izdvojeni su neki od marketinških alata i mogućnosti koja su ključ za njegovanje zajednice potrošača.
Tokom predavanja, profesori i učenici Gospodarske škole uključili su se u raspravu postavljajući i odgovarajući na praktična pitanja. Interaktivan način komunikacije pridonio je boljem razumijevanju ove zanimljive i složene teme i pobudio zanimanje za slična predavanja u budućnosti.