Izdan GoŠko pojačan temama o medijskoj pismenosti, najesen slijede edukacije
Autor: Kristina Brezak, 1. 6. 2022.
Agencija za elektroničke medije podržala je projekt Gospodarske škole „Uz „GoŠko“ medijski su pismeniji svi: i učenici i odgojno obrazovni djelatnici“, čiji je cilj poboljšati medijska znanja i vještine učenika te odgojno obrazovnih djelatnika iz osnovnih i srednjih škola Varaždinske županije kroz izdavanje školskih novina, odnosno stvaranje novog medijskog sadržaja na temu medijske pismenosti. U okviru projekta nabavljena je Canva Pro licenca te je izdan školski list „GoŠko“ s temama iz područja medijske pismenosti dostupan u online i tiskanom obliku . Školski list izrađuje tim od petnaest učenika Gospodarske škole Varaždin koji su samostalno istraživali teme o medijskoj pismenosti. Više o navedenom pročitajte u nastavku.
U drugom će se dijelu projekta kroz predavanja osigurati adekvatna znanja i alati zainteresiranim učenicima i odgojno obrazovnim djelatnicima kako bi i oni sami mogli unaprijediti ili pokrenuti svoje školske listove. Naime, predviđena je razmjena iskustva dobre prakse, odnosno održavanje webinara o razvijanju medijske psmenosti, gdje će se predstaviti dva uspješna primjera rada na školskom listu „Labos“ zagrebačke Prirodoslovne škole Vladimira Preloga i osnovnoškolskog lista "Klinček" OŠ Sveti Petar Orehovec, a održat će se radionica o izradi školskog lista upotrebom digitalnog alata Canva.
Edukacije o izradi školskih novina bit će otvorene svim zainteresiranim odgojno obrazovnim djelatnicima (nastavnici, profesori i knjižničari) iz osnovnih i srednjih škola Varaždinske županije, kako bi i oni sami unaprijedili ili pokrenuli svoje školske novine.