preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ljubešćica

 

OŠ LJUBEŠĆICA

ŠK.GOD. 2023./2024.

 

KRITERIJI VREDNOVANJA U NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA

 

Odličan (5)

  • učenik izražava znatiželju i zanimanje za nastavne sadržaje (izražena unutarnja motivacija)  
  • posjeduje sposobnost preoblikovanja (redefinicije)
  •  ima bogato predznanje
  •  bez teškoća rješava problemske zadatke
  •  uči s razumijevanjem i ima razvijeno logičko zaključivanje
  •  s lakoćom odvaja bitno od nebitnoga
  • samostalno izvodi pravila i zaključke
  •  usvaja gradivo s potpunim razumijevanjem i na razini samostalne primjene
  • sudjeluje u raspravama i iznosi vlastite primjere
  • uspješan je u različitim metodama učenja  - naučeno primjenjuje u praksi
  •  posvećuje pozornost zadatku i urednosti izvršenog
  • aktivno sudjeluje u nastavi, brzo i točno zaključuje povezujući nastavne sadržaje
  •  brzo i točno primjenjuje naučene jezikoslovne sadržaje
  • u pisanim provjerama pokazuje najmanje 90% znanja
  • redovito i samostalno piše domaće zadaće  -  često samostalno proširuje znanje koristeći se različitim izvorima informacija

 

 vrlo dobar (4)

  • samostalno uči i marljiv je, ali bez zanimanja (izražena vanjska motivacija)
  •  aktivno sudjeluje u nastavi, uglavnom točno zaključuje povezujući nastavne sadržaje 
  • ima dobro predznanje
  • uči s razumijevanjem i svjesno usvaja znanje
  • sudjeluje u raspravama
  •  s lakoćom pristupa rješavanju zadataka, ali katkada griješi
  • naučeno uglavnom primjenjuje u praksi; naučene sadržaje primjenjuje uglavnom točno
  •  u pisanim provjerama pokazuje 75 – 89% znanja
  •  motiviran je za izvršavanje svih tipova zadaća
  •  redovito i samostalno piše domaće zadaće

 

dobar (3)

  • učeniku su povremeno potrebni poticaji u radu
  •  sudjeluje u nastavnome radu na učiteljev poticaj ili poticaj drugih učenika
  •  predznanje mu je na razini prisjećanja
  • naučene sadržaje pamti i reproducira, ali ih neredovito ili teže primjenjuje
  •  otežano usvaja nastavne sadržaje pa bi im trebalo posvetiti više pozornosti
  •  znanje usvaja na razini reprodukcije
  •  u pisanim provjerama ostvaruje 60 – 74% točnih odgovora
  •  izražava nesigurnost pri objašnjavanju činjenica i pojmova
  •  prepoznaje jezične pojave, ali je u njihovoj primjeni nesiguran
  •  razumije, ali povremeno ne zna obrazložiti odgovarajuće jezične zakonitosti
  •  domaće zadaće piše uglavnom redovito

 

 dovoljan (2)

  •  iskazuje nesamostalnost u radu
  •  ima slabo predznanje
  •  povremeno zanemaruje izvršavanje zadataka
  •  znanje primjenjuje s djelomičnim razumijevanjem
  •  pokazuje slabu motiviranost za spoznavanje jezičnih sadržaja
  •  potrebni su stalni poticaji u radu
  •  na učiteljev poticaj sudjeluje u nastavnome radu i zapisuje nastavne sadržaje
  •  u pisanim provjerama ostvaruje 50 – 59% točnih odgovora
  •  otežano povezuje činjenice
  •  uglavnom piše domaće zadaće rješavajući jednostavnije zadatke

 

nedovoljan (1)

  •  ne sudjeluje u radu, ne prati nastavu i ne zapisuje nastavne sadržaje
  •  u pisanim provjerama pokazuje manje od 50% znanja
  •  ne piše domaće zadaće
  •  ne dolazi na dogovorene sate dopunske nastave

 

Kriteriji vrednovanja razrađeni su prema nastavnim područjima te prate interese učenika, sposobnosti te odnos prema radu.

HRVATSKI JEZIK I KOMUNIKACIJA

KNJIŽEVNOST I STVRALAŠTVO

KULTURA I MEDIJI

  • pisana i usmena provjera nakon svake nastavne cjeline
  • pravopis – dvije školske zadaće
  • umne mape – iza svake nastavne cjeline
  •  usmena i pismena provjera književnoteorijskih pojmova – jednom u polugodištu
  • sastavci pisani prema zadanim temama
  • sedam lektirnih djela – usmeno i pismeno ocijenjenih
  • provjera interpretativnog čitanja i krasnoslova
  • projekti
  • izrada plakata i umnih mapa vezanih uz medije

 

U sklopu svakog razreda navedeni su obrazovni ishodi za svaku nastavnu temu prema predmetnim područjima.

 

Postotci u ocjenjivanju ispita i kontrolnih radova

0 – 49 % nedovoljan

50 – 59 % dovoljan

60 – 74 %  dobar

75 – 89 %  vrlo dobar

90 – 100%  odličan

 

U Ljubešćici, 5. rujna 2023.                                                 učiteljica Sanja Horžić

 


Termini inf. razgovora
Centri izvrsnosti
e-Dnevnik

Informativni razgovori
 

Radijska emisija:

"Sačuvajmo ljubeški kaj"

 

Videozapis

"Ženidba"

Centri izvrsnosti
Glazbeni kutak

Pjevaju:

viši razredi OŠ Ljubešćica,

sviraju:

učiteljica Bernardica Bačan

i Vinko Španić (8. r.)

Moja domovina

Mojoj lijepoj zemlji Hrvatskoj

Donacije

Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

SOS 112

Arhiva vijesti
CMS za škole logo
Osnovna škola Ljubešćica / Zagrebačka 22, HR-42222 Ljubeščica / os-ljubescica.skole.hr / skola@os-ljubescica.hr
preskoči na navigaciju