OŠ LJUBEŠĆICA
ŠK.GOD. 2023./2024.
KRITERIJI VREDNOVANJA U NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA
Odličan (5)
- učenik izražava znatiželju i zanimanje za nastavne sadržaje (izražena unutarnja motivacija)
- posjeduje sposobnost preoblikovanja (redefinicije)
- ima bogato predznanje
- bez teškoća rješava problemske zadatke
- uči s razumijevanjem i ima razvijeno logičko zaključivanje
- s lakoćom odvaja bitno od nebitnoga
- samostalno izvodi pravila i zaključke
- usvaja gradivo s potpunim razumijevanjem i na razini samostalne primjene
- sudjeluje u raspravama i iznosi vlastite primjere
- uspješan je u različitim metodama učenja - naučeno primjenjuje u praksi
- posvećuje pozornost zadatku i urednosti izvršenog
- aktivno sudjeluje u nastavi, brzo i točno zaključuje povezujući nastavne sadržaje
- brzo i točno primjenjuje naučene jezikoslovne sadržaje
- u pisanim provjerama pokazuje najmanje 90% znanja
- redovito i samostalno piše domaće zadaće - često samostalno proširuje znanje koristeći se različitim izvorima informacija
vrlo dobar (4)
- samostalno uči i marljiv je, ali bez zanimanja (izražena vanjska motivacija)
- aktivno sudjeluje u nastavi, uglavnom točno zaključuje povezujući nastavne sadržaje
- ima dobro predznanje
- uči s razumijevanjem i svjesno usvaja znanje
- sudjeluje u raspravama
- s lakoćom pristupa rješavanju zadataka, ali katkada griješi
- naučeno uglavnom primjenjuje u praksi; naučene sadržaje primjenjuje uglavnom točno
- u pisanim provjerama pokazuje 75 – 89% znanja
- motiviran je za izvršavanje svih tipova zadaća
- redovito i samostalno piše domaće zadaće
dobar (3)
- učeniku su povremeno potrebni poticaji u radu
- sudjeluje u nastavnome radu na učiteljev poticaj ili poticaj drugih učenika
- predznanje mu je na razini prisjećanja
- naučene sadržaje pamti i reproducira, ali ih neredovito ili teže primjenjuje
- otežano usvaja nastavne sadržaje pa bi im trebalo posvetiti više pozornosti
- znanje usvaja na razini reprodukcije
- u pisanim provjerama ostvaruje 60 – 74% točnih odgovora
- izražava nesigurnost pri objašnjavanju činjenica i pojmova
- prepoznaje jezične pojave, ali je u njihovoj primjeni nesiguran
- razumije, ali povremeno ne zna obrazložiti odgovarajuće jezične zakonitosti
- domaće zadaće piše uglavnom redovito
dovoljan (2)
- iskazuje nesamostalnost u radu
- ima slabo predznanje
- povremeno zanemaruje izvršavanje zadataka
- znanje primjenjuje s djelomičnim razumijevanjem
- pokazuje slabu motiviranost za spoznavanje jezičnih sadržaja
- potrebni su stalni poticaji u radu
- na učiteljev poticaj sudjeluje u nastavnome radu i zapisuje nastavne sadržaje
- u pisanim provjerama ostvaruje 50 – 59% točnih odgovora
- otežano povezuje činjenice
- uglavnom piše domaće zadaće rješavajući jednostavnije zadatke
nedovoljan (1)
- ne sudjeluje u radu, ne prati nastavu i ne zapisuje nastavne sadržaje
- u pisanim provjerama pokazuje manje od 50% znanja
- ne piše domaće zadaće
- ne dolazi na dogovorene sate dopunske nastave
Kriteriji vrednovanja razrađeni su prema nastavnim područjima te prate interese učenika, sposobnosti te odnos prema radu.
HRVATSKI JEZIK I KOMUNIKACIJA |
KNJIŽEVNOST I STVRALAŠTVO |
KULTURA I MEDIJI |
|
|
|
U sklopu svakog razreda navedeni su obrazovni ishodi za svaku nastavnu temu prema predmetnim područjima.
Postotci u ocjenjivanju ispita i kontrolnih radova
0 – 49 % nedovoljan
50 – 59 % dovoljan
60 – 74 % dobar
75 – 89 % vrlo dobar
90 – 100% odličan
U Ljubešćici, 5. rujna 2023. učiteljica Sanja Horžić
Pjevaju:
viši razredi OŠ Ljubešćica,
sviraju:
učiteljica Bernardica Bačan
i Vinko Španić (8. r.)
Mojoj lijepoj zemlji Hrvatskoj
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |