Kriteriji vrednovanja i ocjenjivanja usvojenosti obrazovnih ishoda i praktičnih radova propisanih Nacionalnim kurikulima predmeta Priroda i Biologija*
ocjena |
Usvojenost obrazovnih sadržaja u Prirodi i Biologiji |
|
nedovoljan (1) |
Učeni(k)ca ne razumije nastavni sadržaj i nije ga u stanju samostalno reproducirati. Na pitanja ne odgovara ili odgovara nejasno. Osnovne pojmove iz gradiva ne poznaje. Ne može samostalno rješavati jednostavne zadatke. Učeni(k)ca odbija suradnju. |
|
dovoljan (2) |
Učeni(k)ca prepoznaje i reproducira osnovne pojmove. Može imenovati, nabrojiti, definirati ili opisati traženi pojam iz gradiva. Razumije sadržaj, ali ga ne zna primijeniti niti obrazložiti koristeći zadane primjere. Često griješi prilikom samostalnog rješavanja jednostavnih zadataka. Iznošenje gradiva je površno i nesigurno.
|
|
dobar (3) |
Učeni(k)ca reproducira i prepoznaje osnovne pojmove. Razumije sadržaj, ali je površan u njegovoj primjeni. Uz pomoć učitelja učeni(k)ca može prepoznati, izdvojiti, izraziti, oblikovati i objasniti sadržaj gradiva. Samostalno rješava jednostavne zadatke. Ponekad griješi prilikom samostalnog rješavanja složenijih zadataka.
|
|
vrlo dobar (4) |
Reproducira i razumije obrađeni nastavni sadržaj. Poznaje osnovne pojmove, može povezati, dopuniti, prilagoditi, razvrstati tražene činjenice. Nadograđuje stečena znanja. Sadržaj obrazlaže uglavnom samostalno, koristi zadane primjere i samostalno rješava probleme i zadatke. Uz malu pomoć nastavnika povezuje sadržaje s drugim nastavnim predmetima. Pomalo nesiguran u odgovoru.
|
|
odličan (5) |
Reproducira, razumije, nadograđuje stečena znanja. Samostalno obrazlaže sadržaj navodeći i vlastite primjere, rješava i složene probleme i zadatke. Postavlja efikasna pitanja za raspravu o problemu. Može predvidjeti i pretpostaviti rješenja problema. Prikuplja podatke iz različitih izvora znanja. Koristi primjerene analitičke i sintetičke metode za rješavanje problema. Korelira stečena znanja sa sadržajima drugih predmeta. Može prenositi svoja znanja drugima te je siguran i jasan u izlaganju nastavnog sadržaja. |
|
ocjena |
ocjenjivanje praktičnih radova u prirodi i biologiji
|
|
nedovoljan (1) |
|
|
dovoljan (2) |
|
|
dobar (3) |
|
|
vrlo dobar (4) |
|
|
odličan (5) |
|
|
*Kriteriji vrednovanja i ocjenjivanja usvojenosti obrazovnih sadržaja i praktičnih radova predmeta Priroda i Biologija doneseni su na Županijskom stručnom vijeću učitelja Prirode i Biologije uz sudjelovanje i suglasnost svih članova vijeća. Oni su jedinstveni u svim osnovnim školama u Varaždinskoj županiji. S tim kriterijima je suglasna savjetnica za Prirodu i Biologiju.
Kriteriji za vrednovanje i ocjenjivanje usvojenosti obrazovnih ishoda propisanih nacionalnim kurikulima predmeta Priroda i Biologija na pisanim testovima znanja**
od 0 do 50% točno i potpuno riješenih zadataka - nedovoljan (1)
od 50% + 0.5 boda do 60% točno i potpuno riješenih zadataka – dovoljan (2)
od 61% do 75% točno i potpuno riješenih zadataka - dobar (3)
od 76% do 89% točno i potpuno riješenih zadataka – vrlo dobar (4)
od 90% do 100% točno i potpuno riješenih zadataka – odličan (5)
***Kriterije vrednovanja i ocjenjivanja riješenosti zadataka u pisanim testovima znanja iz Prirode ili Biologije donosi predmetni učitelj i nisu usklađeni na nivou Županijskog stručnog vijeća učitelja Prirode i Biologije Varaždinske županije.
Pjevaju:
viši razredi OŠ Ljubešćica,
sviraju:
učiteljica Bernardica Bačan
i Vinko Španić (8. r.)
Mojoj lijepoj zemlji Hrvatskoj
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |