preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ljubešćica

 

Elementi i kriteriji praćenja i ocjenjivanja u nastavi Vjeronauka

Opisno praćenje i ocjenjivanje

Znanje

Brojčano

ocjenjivanje

Odličan (5)

 

- učenik je potpuno usvojio temu i sadržaje, koje reproducira i stvaralački ih primjenjuje.

- učenik/ca s lakoćom usvaja, iznosi i primjenjuje nastavne sadržaje s puno detalja.

- sposobnost opisivanje, povezivanja, objašnjavanja, kritičkog mišljenja, dokazivanja i zaključivanja na najvišoj su razini

- usvojene nastavne sadržaje iznosi točno, logički i s razumijevanjem

- uspješno primjenjuje stečeno znanja u svakom obliku rada

- sam sebe usmjerava, svoje znanje primjenjuje u pisanom i usmenom izražavanju, bez pomoći nastavnika

- učenik/ca je samoinicijativan/na i odlično se snalazi u opširnosti sadržaja

Vrlo dobar (4)

 

- učenik/ca dosta dobro usvaja nastavene sadržaje i zna primjenjivati usvojeno znanje, uz malu pomoć nastavnika

- usvojeno znanje primjenjuje uglavnom ispravno i prikladno sadržaju  

- uz više samostalnog rada mogao bi postići i bolje rezultate

- dosta dobro se snalazi u primjenjivanju usvojenog znanja u pismenom i usmenom izražavanju

Dobar (3)

 

- učenik/ca je većim djelom usvojio/la nastavni sadržaj

- uz pomoć nastavnika uspjeva prepoznati i razlikovati biblijske osobe, događaje i pripadajuća zemljovidna mjesta

- dobro poznaje sadržaje, ali u iznošenju sadržaja treba znatnu pomoć nastavnika 

- sposobnost primjenjivanja usvojenog sadržaja je na prosječnoj razini

- uz više ustrajnijeg i samostalnog rada mogao/la bi postići i bolje rezultate

Dovoljan (2)

 

- učenik/ca je djelomice usvojio/la nastavne sadržaje

- slabo prati i uspijeva primijeniti obrađeni nastavni sadržaj

- uspijeva prepoznati i povezivati nastavne sadržaje, ali uz veliku pomoć nastavnika

- sposobnost izlaganja i primjenjivanja sadržaja je na početnoj razini

- teže usvaja nastavne sadržaje, uspjeh postiže uz pomoć i dosta uloženog truda

- veći dio vremena zastajkuje, ne dovršava rečenice i govori nerazumljivo

- vidljiv je napredak, potrebno je više samostalnog rada

Nedovoljan (1)

 

- učenik nije usvojio nastave sadržaje

- ne uspijeva prepoznati osnovne informacije iz nastavnog sadržaja

- ne razlikuje nastavne teme, niti uz pomoć nastavnika 

- ne trudi se usvojiti nastavne sadržaje

- ne zna odgovoriti ni na jedno pitanje  - izbjegava ili odbija bilo koji oblik provjere znanja ...

Zalaganje

Brojčano

ocjenjivanje

Odličan (5)

- učenik/ca rado sudjeluje u ostvarenju nastavnog procesa, nudeći odgovore, primjere i ideje vezane uz nastavni sadržaj

- učenik/ca rado odgovara na postavljena pitanja i razumije ono o čemu govori

- učenik/ca je uvijek spreman/na odraditi svaki oblik rada, potičući druge na kvalitetan rad

- vrijedno i samostalno sudjeluje u radu, redovito prati nastavne sadržaje

- učenik/ca je iznimno vrijedan/na, motiviran/na i marljiv/a u svim oblicima rada 

- učenik/ca ima jako pozitivan i odgovoran odnos prema radu, redovito izvršava svoje obaveze 

- učenik samostalno i savjesno izvršava postaljene zadatke i pokazuje interes za dodatne sadržaje

- učenik/ca redovito izvršava domaće zadaće, nosi potreban pribor za rad, i aktivno sudjeluje u grupnom radu

Vrlo dobar (4)

- učenik rado sudjeluje u radu, uporan je i trudi se potići što bolje rezultate

- u radu ga treba ohrabriti i poticati na veću samostalnost

- učenik/ca odgovara na većinu postavljenih pitanja i govori razumljivim rečenicama

- učenik/ca posjeduje volju za rad, ali ga treba češće poticati i usmjeravati 

- učenik/ca rado sudjeluje u različitim aktivnosti, ali je nesiguran u svoje znanje pa često zaostaje

Dobar (3)

-  učenik/ca se zalaže u granicama vlastitih mogućnosti

- potreban je stalni poticaj na intenzivnije uključivanje u nastavni proces

- učenik/ca uglavnom zainteresirano prati izlaganje.

- učenik/ca se kod promišljanja težih problema odustaje ali se na učiteljev poticaj uključuje u rad

Dovoljan (2)

- učenik/ca je djelomice aktivan/na na satu te ga je nužno dodatnim poticajima motivirati. Prihvaća pomoć ali je sam/a ne traži.

- učenik/ca često nema pribor, pasivan/na je tijekom nastavnog procesa, unatoč dodatnim uputama izvršeni zadaci su manjkavi glede točnosti i količine sadržaja

- redovito nema domaću zadaću i/ili pribor; kroz dulji period neodgovorno se odnosi prema učeničkim obavezama, ne sudjeluje u realizaciji zadataka. Ne reagira na poticaje.

- učenik/ca gotovo nikada ne surađuje tijekom nastavnog procesa, uglavnom nije spreman odraditi oblike rada, te ne potiče druge na bolji rad i izradu zadataka

Nedovoljan (1)

- učenik ne pokazuje volju za sudjelovanjem u nastavnom procesu

- često pasivno sjedi ili se bavi nečime drugim nevezano uz nastavni sadržaj te tako ometa rad ostalih učenika

- učenik/ca najčešće ne prati nastavu, povremeno prepisuje od drugih i često svjesno ometa rad ostalih učenika

- učenik nikada ne surađuje tijekom nastavnog procesa, ne nudi odgovore i način obrade različitih aktivnosti. Nikada nije spreman sebe i druge potaknuti na rad i aktivno sudjelovanje u nastavi.

 

 

 

Kultura međusobnog komuniciranja

Brojčano

ocjenjivanje

Odličan (5)

- učenik/ca svojim uzornim ponašanjem jako pozitivno djeluje na ostale učenike.

- otvoren/na je za suradnju, razgovor i razumijevanje.

- kod učenika se opaža sposobnost življenja u vjeri.

- učenik/ca ima jako pozitivan i odgovoran odnos prema radu, redovito izvršava svoje obaveze 

- uzoran u ponašanju i odnosu prema drugima, komunikativan i tolerantan.

- učenik/ca svojim ponašanjem prati svoj odličan usmeni izričaj.

-  surađuje i pomaže drugima, prema drugima se odnosi s poštovanjem,

- tolerantan, uljudan i pristojan u komunikaciji

- pazi na izražavanje, otvoren, susretljiv i plemenit

- pouzdan, gradi međuljudske odnose, suosjećajan, pazi na svoje i tuđe stvari …

Vrlo dobar (4)

- svoje mišljenje uglavnom izražava konkretno i s poštovanjem.

- učenik/ca svoj govor uglavnom spretno oblikuje u skladu s naučenim i integriranim u svoju osobnost.

- učenik/ca ima razvijene sposobnosti slušanja, razgovora, suradnje i pomaganja drugima

- povremeno ga/ju treba poticati na poštovanje, ljubaznost, suradnju prema drugim sudionicima nastavnog procesa

Dobar (3)

- komuniciranje i ponašanje učenika/ce je na prosječnoj razini. U usmenom izričaju i ponašanju nerijetko se pojavljuju se neprimjereni oblici, ali je na pozitivan poticaj učenik voljan mijenjati se

- učenik povremeno ostvaruje suradnju s drugim učenicima i učiteljem. Ponekad ometa zajednički rad drugih učenika

- često ga/ju treba poticati na poštovanje, ljubaznost, suradnju prema drugim sudionicima nastavnog procesa.

Dovoljan (2)

- kod učenika treba poticati  pozitivnu verbalnu komunikaciju

- u komuniciranju i ophođenju  učenika nerijetko se pojavljuju neprimjereni izrazi, a učenik teško prihvaća poticaj

- učenik/ca gotovo uopće ne ostvaruje suradnju s drugim učenicima i učiteljem, često ometa rad ili se nepristojno ponaša na satu

- redovito ga/ju treba poticati na poštovanje, ljubaznost, suradnju prema drugim sudionicima nastavnog procesa

Nedovoljan (1)

- nimalo ne poštuje pravila komunikacije, redovito pokazuje neprimjereno ponašanje prema sudionicima nastavnog procesa

-  u komuniciranju i ophođenju neizostavno koristi neprimjereni rječnik i elemente koji nisu u duhu vjeronaučnog predmeta. Ne prestaje ni na učiteljevu opomenu

- učenik/ca ne ostvaruje nikakvu suradnju s drugim učenicima i učiteljem. Često ometa komunikaciju u razredu, neprimjereno se ponaša i potiče druge na neposluh

- unatoč opomenama učenik i dalje ometa rad vjeroučitelja i drugim učenicima.

- učenik/ca namjerno uništava školsku imovinu i/ili imovinu drugih učenika

 

 

 


Termini inf. razgovora
Centri izvrsnosti
e-Dnevnik

Informativni razgovori
 

Radijska emisija:

"Sačuvajmo ljubeški kaj"

 

Videozapis

"Ženidba"

Centri izvrsnosti
Glazbeni kutak

Pjevaju:

viši razredi OŠ Ljubešćica,

sviraju:

učiteljica Bernardica Bačan

i Vinko Španić (8. r.)

Moja domovina

Mojoj lijepoj zemlji Hrvatskoj

Donacije

Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

SOS 112

Arhiva vijesti
CMS za škole logo
Osnovna škola Ljubešćica / Zagrebačka 22, HR-42222 Ljubeščica / os-ljubescica.skole.hr / skola@os-ljubescica.hr
preskoči na navigaciju