« Siječanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Vođeni idejom kako je svaka uspješna tvrtka ili brend prepoznatljiv široj publici upravo po jednostavnom, ali moćnom malom znaku znanom kao logo i naši su kreativci krenuli u potragu za znakom koji će predstavljati naš projekt.
Učenicima je prezentirana ideja Thinkfluencinga te kroz motivacijsku priču o influencerima, putovanjima, putopisima, kulturnoj baštini, prirodnim ljepotama i različitostima nastala je oluja ideja koja se vrlo brzo pretočila u mnogobrojne skice i likovne radove. Učenici su bili slobodni u izbora likovne tehnike i motiva. Korišteni su razni motivi kao dio ove vizualne priče, od spomenika kulturne baštine, zastava, kofera, aviona i drugog.
U dizajniranju prepoznatljivog vizualnog identiteta sudjelovali su učenici od 5. do 8. razreda koji su na kraju sami odabrali tri najbolja rada. Odabrani su radovi učenika: Gorane Đukić, Martina Krkleca i Angeline Moscarda.