« Siječanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Učenici 4. razreda OŠ Marčana i učiteljica Nina Pliško održali su izvanučioničku nastavu u Poreču te pritom ostvarili sljedeće ishode:
HJ
Učenik razgovara i govori prema zadanoj temi, poštuje pravila komunikacije u raspravi: sluša sugovornike, govori kad ima riječ te poštuje društveno prihvatljiva pravila uljudne komunikacije u različitim životnim situacijama ( OŠ HJ A.4.1.)
Učenik prepoznaje moguće izvore podataka i informacija stručnjaci ( vodič) (OŠ HJ C.4.1.)
Učenik piše veliko početno slovo: imena ulica, trgova, naseljenih mjesta, voda i gora, ustanova te imena knjiga i novina (OŠ HJ A.3.4.)
PID
Prilagodbe živih bića
Učenik objašnjava organiziranost biljaka i životinja (gnjurac, čaplja i galeb) te način prilagodbe na primjeru životne zajednice( životna zajednica uz more).( PID OŠ A.4.1.)
Učenik na primjerima opisuje prilagodbe biljaka i životinja na različite uvjete života.( PID OŠ B.4.2.)
TZK
Učenik sudjeluje u tjelesnim aktivnostima na otvorenom ovisno o posebnostima zavičaja.(OŠ TZK A. D 4.1.)
Uz 8 kilometarsku šetnju i boravak na svježem zraku učenici su imali priliku naučiti o bogatoj i zanimljivoj prošlosti grada Poreča uz vodstvo zanimljive vodičkinje.
Na obali mora dočekali su ih gnjurac, čaplja i galeb te su promatrali prilagodbe životinja na stanište u izvornoj stvarnosti. Nazivi ulica, trgova, ustanova, tiskovine i vode poslužili su kao izvrstan materijal za ponavljanje velikog početnog slova u nazivima.
Sportski su dio odradili bodreći predstavnike škole na Županijskom atletičarskom natjecanju.
Učenici su izvanučioničku nastavu ocijenili čistom peticom !
Ostale fotografije pogledajte u nastavku.