« Siječanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Mindfulness u školi – Budimo svjesni i živimo sretnije
Tijekom šk. godine 2021./2022. učenici 2. razreda su na satovima razrednika kroz radionice učili tehnike koje im pomažu da se usredotoče na sadašnjost.
Na prvoj radionici “Započnimo svaki dan ispočetka“ učenici su se upoznali s projektom. Učili su kako da se umire, osnaže i pozitivno razmišljaju.
Na drugoj radionici „Zen šetnja“ zadatak je bio identificirati barem dvije stvari koje vide, čuju, mirišu i taktilno osjećaju . U ovoj radionici šetnja je morala biti u tišini, a učenici su trebali biti usredotočeni na okolinu.
Na trećoj radionici „Svjesno disanje“ učenici su učili što to znači svjesno ili kontrolirano disanje. Kada pravilno i kontrolirano dišu, opuštamo naše tijelo, smirujemo naše misli i koncentriramo se na ono što radimo.
Kako prihvatiti sve što se zbiva oko njih i u njima, učenici su učili na radionici „Uzemljenje“. Učenici su zatvorenih očiju morali istražiti svojim rukama nepoznati predmet. Iznose svoja mišljenja i opisuju predmet prije nego što ga vide.
Radionica „Hranimo se svjesno ili uživajmo dok jedemo“ provedena je i u korelaciji s predmetom Prirode i društva. Zadatak je bio da učenici jedu hranu i razmišljaju o hrani te polako jedu jer se često hrane brzo i „s nogu“.
Glavni cilj 6. radionice „Samoprihvaćenje“je bio da učenici prihvate sami sebe, svoje dobre strane, ali i one koje im se manje sviđaju.
U 7.radionici „Budimo strpljivi“ učenici su kroz dvije aktivnosti Nasmij me i Kula od karata učili biti strpljivi.
Ostale fotografije pogledajte u nastavku.