« Siječanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Učenici trećeg razreda OŠ Marčana zajedno s učiteljicom Jasminom Dželadinov Milošević osmislili su projekt "Upoznajemo eure". Kroz ovaj projekt su učenici na konkretnim, stvarnim primjerima, istraživačkim radom došli do novih spoznaja. Kako je nastava matematike učenicima često nezanimljiva i dosadna, ovim projektom željelo se matematiku učiniti zanimljivom i privlačnijom.
Cilj ovakvog pristupa učenju matematike je povezati matematičke sadržaje sa svakodnevnim životom, osposobiti učenike za primjenu naučenog te im osvijestiti potrebu za učenjem matematike.
Projekt je osmišljen kao projekt istraživačke nastave kroz suradničko učenje. U projektu su povezani ishodi nastavnih predmeta Dodatna nastava iz Matematike, Matematika, Hrvatski jezik, Likovna kultura, Priroda i društvo i očekivanja Međupredmetnih tema.
Dio aktivnosti ovog projekta osmišljen je istraživačkom izvanučioničkom nastavom planiranom kroz Sat razrednika. Učenici su posjećivali market, čitali i zapisivali cijene proizvoda u eurima i kunama, istraživali cijene proizvoda, uspoređivali cijene i zaključivali o cijenama proizvoda. Prikupljali su cijene proizvoda, analizirali i prikazivali podatke u tablicama. Podatke su pravilno očitavali i tumačili.
U projektu su upotrjebljeni tehnologija i digitalni alati koji su osuvremenili pristup i zainteresirali učenike. Učenici su rješavali problemske situacije uporabom digitalnih alata.
Kroz projekt najviše su realizirana očekivanja kurikuluma Uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije. Učenici su samostalno i odgovorno koristili računalo, pretraživali informacije, primjenjivali informacijsku i komunikacijsku tehnologiju za razvijanje obrazovnih potreba, služili se različitim mrežnim stranicama u prikupljanju podataka i proširivanju znanja, objavljivali radove na Padletu. U paru i u manjim grupama izrađivali su nove i kreativne sadržaje primjenjujući digitalne alate (Canva, Stop Motion).
Tijekom svih aktivnosti, provodili su se i različiti pristupi vrednovanju.
Projekt je trajao od listopada 2022. do travnja 2023. i realiziran je kroz dvadeset sati i brojnim aktivnostima: Što znaš o euru?, Upoznaj euronovčanice, Tko je to na hrvatskim eurokovanicama?, Uspoređujemo eurokovanice i kune, Igrajmo se eurima, Zaokružujem i procjenjujem, Izrađujemo plakat, Stvaramo filmić, Preračunavamo cijene pomoću kalkulatora, Istražujemo cijene u marketu, Jesu li cijene poskupjele?
Projekt je završio edukacijom učenika o eurima. Predavanje je održala mr.sc. Dejane Rebernik iz Hrvatske narodne banke podjelom prigodnih poklona, a sve s ciljem upoznavanja nove hrvatske valute.
U nastavku pogledajte video uratke i plakate učenika koji su nastali tijekom aktivnosti.