« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Raspored zvonjenja
PRIJE PODNE
1. 8:00 - 8:45
2. 8:50 - 9:35
veliki odmor 9:35 - 9:45 - podjela hrane za učenike od 1. - 4. razreda
3. 9:45 - 10:30
veliki odmor 10:30 - 10:40 - podjela hrane za učenike od5. - 8. razreda
4. 10:40 - 11:25
5. 11:30 - 12:15
6. 12:20 - 13:05
POSLIJE PODNE
1. 13:15 - 14:00
2. 14:05 - 14:50
veliki odmor 14:50 - 15:05
3. 15:05 - 15:50
4. 15:55 - 16:40
5. 16:45 - 17:30
6. 17:35 - 18:20
Poštovani roditelji imate li nekakvih pitanja koji se ne nalaze u našoj bazi pošaljite nam e - poštom i odgovoriti ćemo u najkraćem mogućem vremenu.
Nisam sigurna da je učenicima manje stalo da budu uspješni u školi. Vjerujem da je riječ o različitom gledanju na školovanje kad su u pitanju odrasli i djeca. Ako se na školovanje gleda kao proizvođenje samo odličnih učenika onda vjerojatno ima mnogo "neuspješnih". Zaboravlja se da dijete veliku važnost tijekom školovanja pridaje sadržajima koji postoje izvan učionice (slobodnom vremenu, druženju s prijateljima, zajedničke aktivnosti...). Sretan učenik nije samo onaj koji ima sve petice u imeniku.
Zašto učenici uče zbog ocjena, a ne iz želje za novim saznanjima?
Učenici koji uče zbog ocjena imaju usvojeni model kontrole ponašanje od odraslih prema kojemu je samo vanjska nagrada (kao, primjerice, petica, plaća, dar, auto, kuća...) ona koja donosi zadovoljstvo, pohvalu i priznanje. To bi značilo da kod tih učenika i njihovih odraslih (roditelja, nastavnika) nije razvijena potreba za učenjem i novim saznanjima zbog toga što ono donosi veselje, zbog čega bolje razumijemo zbivanja oko sebe, bolje i uspješnije razgovaramo s drugima, bolje prepoznajemo događaje i sl.