« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Raspored zvonjenja
PRIJE PODNE
1. 8:00 - 8:45
2. 8:50 - 9:35
veliki odmor 9:35 - 9:45 - podjela hrane za učenike od 1. - 4. razreda
3. 9:45 - 10:30
veliki odmor 10:30 - 10:40 - podjela hrane za učenike od5. - 8. razreda
4. 10:40 - 11:25
5. 11:30 - 12:15
6. 12:20 - 13:05
POSLIJE PODNE
1. 13:15 - 14:00
2. 14:05 - 14:50
veliki odmor 14:50 - 15:05
3. 15:05 - 15:50
4. 15:55 - 16:40
5. 16:45 - 17:30
6. 17:35 - 18:20
Poštovani roditelji imate li nekakvih pitanja koji se ne nalaze u našoj bazi pošaljite nam e - poštom i odgovoriti ćemo u najkraćem mogućem vremenu.
Školovanje djeteta budi kod roditelja i njihove nekadašnje školske probleme, vlastite ambicije i nezadovoljene želje. Ako je to slučaj, roditelji mogu pripisivati djetetu vlastitu nesigurnost i nezadovoljstvo, a školi i nastavnicima osobne teškoće što su ih sami imali u vezi s autoritetom nastavnika. Isto tako roditelji mogu prenositi na učitelja i poteškoće s vlastitim roditeljima u pogledu njihovih prevelikih zahtijeva za školski uspjeh. Neuspjeh djeteta u školi roditelj može doživjeti i kao osobni nedostatak ili manjkavost, odnosno može sebe okrivljavati kao nedovoljno dobrog roditelja. Treba štedjeti savjete nastavnika roditeljima kao može on to samo neće, malo je lijen, ili samo treba raditi s njim - rezultat je obično obeshrabren, uplašen i izmoren učenik koji ne voli školu. Vrlo je važno razmjenjivati informacije o djetetu s nastavnicima, drugim roditeljima i drugom djecom te razmišljati o sebi i svojim željama, strahovima i potrebama.