Državni praznici tijekom šk. god. 2023./2024.1. studenog (srijeda) – Svi sveti 18. studenog (subota) – Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje 25. prosinca (ponedjeljak) – Božić 26. prosinca (utorak) – Sveti Stjepan 1. siječnja (ponedjeljak) – Nova godina 6. siječnja (subota) – Sveta tri kralja 31. ožujka (nedjelja) – Uskrs 1. travnja (ponedjeljak) – Uskrsni ponedjeljak 1. svibnja (srijeda) – Praznik rada 30. svibnja (četvrtak) – Dan državnosti 30. svibnja (četvrtak) – Tijelovo 22. lipnja (subota) – Dan antifašističke borbe |
Poziv -30.sj.SO-elektronska.docx
Zapisnik 30. sjednice odrzane elektronickim putem.docx
- OŠ ŠIME BUDINIĆA ZADAR
- Put Šimunova 4
- KLASA:402-02/15-01/49
- URBROJ:2198/01-25-15-10
- Zadar, 23. prosinca 2015.
Na temelju članka 72. Statuta OŠ Šime Budinića Zadar i članka 14. Pravilnika o provedbi postupka nabave bagatelne vrijednosti ( KLASA:602-01/15-01/95;URBROJ:2198/01-25-15-5 od 27. veljače 2015.godine) ravnatelj Škole Ivan Čular, prof. dana 24. prosinca 2015. godine donosi
ODLUKU O ODABIRU PONUDE
Javni naručitelj: OŠ Šime Budinića Zadar, Put Šimunova 4, Zadar, OIB:83934515407,matični broj:03141799.
Predmet bagatelne nabave za koji se donosi Odluka o odabiru:
Predmet nabave je tjelesne zaštite osoba i imovine u OŠ Šime Budinića Zadar za 2016. godinu,
Cijena odabrane ponude s PDV-om= 69.300,00 kn
Naziv ponuditelja čija je ponuda odabrana za sklapanje ugovora o bagatelnoj nabavi:
VIRTUS ZAŠTITA d.o.o,OIB:00131456710, Josipa Strganca 2, 10 000 Zagreb
Razlog odabira, obilježja i prednosti odabrane ponude:
Najpovoljnija ponuda s najnižom cijenom i valjana ponuda.
Zapisnik o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda te upisnik dostavlja se ponuditelju na dokaziv način.
Ravnatelj
Ivan Čular,prof.
REPUBLIKA HRVATSKA
OŠ ŠIME BUDINIĆA ZADAR
PUT ŠIMUNOVA 4
Zadar,16. prosinca 2015.
UPISNIK O ZAPRIMANJU PONUDA Predmet nabave:Bagatelna nabava- usluge zaštita osoba i imovine u OŠ Šime Budinića Zadar za 2016.godinu Redoslijed zaprimanja |
|||
Redbroj |
PONUDITELJ |
Datum |
Vrijeme |
1. |
BILIĆ-ERIĆ d.o.o., za privatnu zaštitu, SESVETE Ljudevita Posavskog 3 |
16.12.2015. |
10,00 |
2. |
MEDITERAN SECURITY d.o.o, Zadar,Veslačka ulica 12 |
16.12.2015. |
12,15 |
3. |
ADRIATIC SECURITY d.o.o. , Zadar, Domovinskog rata 3 |
16.12.2015. |
12,15 |
4. |
VIRTUS ZAŠTITA d.o.o., Zagreb, Josipa Strganca 2 |
17.12.2015. |
10,00 |
5. |
|
|
|
6. |
|
|
|
7. |
|
|
|
8. |
|
|
|
9. |
|
|
|
10. |
|
|
|
22.12.2015. godine
Ovlašteni predstavnik Naručitelja
Ana Sutlović
_______________
OŠ ŠIME BUDINIĆA ZADAR
- PUT ŠIMUNOVA 4, ZADAR
- KLASA:402-01/15-01/49
- URBROJ: 2198/01-25-15-9
- Zadar, 22. prosinca 2015.
ZAPISNIK O OTVARANJU,PREGLEDU I OCJENI PONUDA
Naziv i sjedište naručitelja: OŠ ŠIME BUDINIĆA ZADAR, Put Šimunova 4, OIB: 83934515407
Mjesto otvaranja ponuda:OŠ ŠIME BUDINIĆA ZADAR, Put Šimunova 4, ured ravnatelja
Predmet nabave: Tjelesna zaštite osoba i imovine u OŠ Šime Budinića Zadar
Vrsta postupka javne nabave: Postupak nabave bagatelne vrijednosti
Evidencijski broj nabave: BN 1/15.
Procijenjena vrijednost nabave u kunama bez PDV-a : 75.000,00 kuna
Datum donošenja Odluke o početku postupka bagatelne nabave: 10.prosinca 2015. godine
Datum i sat početka postupka otvaranja ponuda: 22. prosinca 2015. godine u 12,00 sati.
Ime i prezime nazočnih ovlaštenih predstavnika naručitelja:
1. Marko Jermen, elektromehaničar i ložač centralnog grijanja
2 Radmila Lakić,dipl.oecc- računovođa Škole
3. Ana Sutlović,dipl.iur.- tajnica Škole
Poziv za dostavu ponuda objavljen je 11.prosinca 2015. na web stranici Škole i isti dan upućen je gospodarskim subjektima:
ADRIATIC SECURITY,Domovinskog rata 3, Zadar
MEDITERAN SECURITY,Veslačka ulica 3, Zadar
BILIĆ-ERIĆ SECURITY,Ljudevita Posavskog 3,10360 Sesvete
Budući je javni poziv za nabavu bagatelne vrijednosti bio na web stranici Škole, preuzeo ga je tender javne nabave i temeljem navedenog u otvorenom roku stigla je još jedna ponuda:
VIRTUS ZAŠTITA,d.o.o. Zagreb, Josipa Strganca 2, Zagreb
Do isteka roka za dostavu ponuda pristigle su četiri ( 4 ) ponude.
Ponude se otvaraju prema rednom broju iz Upisnika o zaprimanju ponuda koji je u prilogu ovog Zapisnika.
1.Bilić-Erić security, Ljudevita Posavskog 3, 10 360 Sesvete, cijena bez PDV-a= 77.000,00 kn iznos PDV-a 19.250,00 kn; cijena ponude s PDV-om= 96.250,00 kn
2.Mediteran security Zadar,Veslačka ulica 12, Zadar, cijena bez PDV-a = 60.000,00 kn; PDV= 15.000,00 kn; cijena s PDV-om = 75.000,00 kn
3. Adriatic security Zadar, Domovinskog rata 3, Zadar, cijena bez PDV-a = 59.000,00 kn; PDV = 14.750,00 kn; cijena s PDV-om = 73.750,00 kn
4. Virtus zaštita Zagreb,Josipa Strganca 2, Zagreb, cijena bez PDV-a = 55.440,00 kn; PDV = 13.860,00 kn; cijena s PDV-om = 69.300,00 kn
Kriterij za odabir ponude je najniža cijena.
Prema kriteriju odabira – najniža cijena - ponude su rangirane:
1. Virtus zaštita Zagreb bez PDV-a = 55.440,00 kn
2. Adriatic security Zadar bez PDV-a = 59.000,00 kn
3. Mediteran security Zadar bez PDV-a = 60.000,00 kn
4. Bilić-Erić security bez PDV-a = 77.000,00 kn
Datum i sat završetka postupka otvaranja ponuda: 22. prosinca 2015.g. u 12,30 sati.
Ovlašteni predstavnici naručitelja predlažu ravnatelju OŠ Šime Budinića Zadar da donese Odluku o odabiru ponude ponuditelja Virtus zaštita Zagreb, Josipa Strganca 2, s cijenom 55.440,00 kuna bez PDV-a, odnosno 69.300,00 kn s PDV-om, jer je njihova ponuda najpovoljnija valjana ponuda s najnižom cijenom u provedenom postupku nabave bagatelne vrijednosti, u predmetu: tjelesna zaštita osoba i imovine u OŠ Šime Budinića Zadar za 2016. godinu BN-1/15.
Ime, prezime i potpis osoba koje su izvršile pregled i ocjenu ponuda:
1. Marko Jermen, elektromehaničar i ložač centralnog grijanja ___________________
2. Radmila Lakić, dipl. oecc- računovođa Škole ________________________________
3.Ana Sutlović, dipl. iur.- tajnica Škole______________________________________
Prilog Zapisniku: Zapisničar:
1.Upisnik o zaprimanju ponuda Ana Sutlović
- OSNOVNA ŠKOLA ŠIME BUDINIĆA
- KLASA: 402-02/15-01/49
- URBROJ: 2198/01-25-15-3
- ZADAR,11.12. 2015. godine.
GOSPODARSKI SUBJEKTI:
1.Adriatiksecurity d.o.o., Zadar,Domoviskog rata 3
2. Bili-Erlićsecurity,Tjelesna zaštita,Lj. Posavskog 3 10 360 Sesvete
3.Mediteran security, Zadar, Veslača ulica 12
POZIV NA DOSTAVU PONUDE
za tjelesnu zaštitu osoba i imovine OŠ Šime Budinića Zadar
Naručitelj: OŠ Šime Budinića Zadar, Put Šimunova 4, OIB: 83934515407, dana11.prosinca 2015. pokrenuo je nabavu bagatelne vrijednosti: Tjelesnazaštita osoba i imovine OŠ Šime Budinića Zadar za svoje potrebe te Vam upućuje Poziv na dostavu ponude.
Sukladno članku. 18., stavku 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 90/11,83/13,143/13.) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave manju od 200.000,00 (500.000,00) kuna bez PDV-a ( tzv. bagatelnu nabavu) Naručitelj nije obavezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.
Postupak nabave bagatelne vrijednosti se provodi sukladno odredbama Pravilnika o provedbi postupaka nabave bagatelne vrijednosti (KLASA:602-015/14-01/95,URBROJ:2198/01-25-14-1) od 27.veljače 2014.godine.
OPIS PREDMETA NABAVE
Naručitelj OŠ Šime Budinića Zadar, Put Šimunova 4, OIB: 83934515407, dana 11. prosinca 2015. pokrenuo je nabavu bagatelne vrijednosti: Tjelesna zaštita osoba i imovine OŠ Šime Budinića Zadar.
Naziv naručitelja: OŠ Šime Budinića Zadar, Put Šimunova 423000 Zadar, OIB:83934515407.
Opis predmeta nabave:Tjelesna zaštita osoba i imovine OŠ Šime Budinića Zadar
Predmet nabave: Tjelesna zaštita osoba i imovine OŠ Šime Budinićauradne dane u vremenu od 15,00 do 21,00 sat prema kalendaru rada osnovnih škola u 2016.godini.
Evidencijski broj nabave: BN 1/15.
Procijenjena vrijednost nabave: 75.000,00 kuna (s PDV-om)
UVJETI NABAVE
Vaša ponuda treba sadržavati slijedeće uvjete:
Način izvršenja: s odabranim ponuditeljem sklopiti će se ugovor o pružanju uslugatjelesne zaštite osoba i imovine OŠ Šime Budinića Zadar.
Rok izvršenja: Od dana stupanja ugovora na snagu.
Rok trajanja ugovora: 12 mjeseci
Rok valjanosti ponude: najmanje 30 dana od krajnjeg roka za dostavu ponuda.
Mjesto izvršenja: Zadar, Put Šimunova 4.
Rok, način i uvjeti plaćanja: 30 dana od dana primitka računa, račun se ispostavlja na adresu Naručitelja, OŠ Šime Budinića Zadar, Put Šimunova 4, s naznakom „Račun za predmet nabave:12/2015.“
Cijena ponude: Cijenu ponude potrebno je prikazati na način da se iskaže redom:cijena ponude bez PDV-a, iznos PDV-a, cijena ponude s PDV-om.
Kriterij za odabir ponude: najniža cijena.
Rok početka i završetka usluga: od 1.siječnja do 31.prosinca 2016. godine
SASTAVNI DIJELOVI PONUDE
Ponuda treba sadržavati:
- Ponudbeni list ( ispunjen i potpisan od strane ponuditelja)
- Dokazi ( traženi dokumenti)
- Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora
- Potpisani prijedlog ugovora
NAČIN DOSTAVE
Ponuda se dostavlja na ponudbenom listu iz ovog Poziva, a koje je potrebno dostaviti ispunjene i potpisane od strane ovlaštene osobe ponuditelja. Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva.
Molimo da Vašu ponudu dostavite:
U zatvorenoj omotnici na adresu naručitelja:OŠ Šime Budinića Zadar, Put Šimunova 4, s naznakom „Ne otvaraj- naziv predmeta nabave- evidencijski predmet nabave.“
Na omotnici ponude mora biti naznačeno:
Naziv i adresa naručitelja,
Naziv i adresa ponuditelja,
Naziv predmeta nabave,
Naznaka „ne otvaraj“
Rok za dostavu ponude: do 18.prosinca 2015. do 24,00 sata
Način dostave ponude: poštom na adresu naručitelja ili osobno
Mjesto dostave ponude:Na adresu naručitelja, ured ravnatelja škole
Mjesto, vrijeme i datum otvaranja ponuda: OŠ Šime Budinića Zadar,Put Šimunova 4, ured ravnatelja škole u 12 sati 22.prosinca 2015.
Ponuda koja nije pristigla u propisanom roku neće se otvarati i vraća se ponuditelju.
Otvaranje ponuda nije javno.
OSTALO
Obavijesti u vezi predmeta nabave:
Kontakt osoba:Ana Sutlović, tajnica škole; tel: 305-435; faks:309 010;
e-mail:ured@os-sbudinica-zd.skole.hr
Obavijest o rezultatima: Pisanu obavijest o rezultatima nabave Naručitelj će dostaviti ponuditeljima u roku od 3 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.
Poziv na dostavu ponude za tjelesnu zaštitu osoba i imovine OŠ Šime Budinića Zadar objavljen je na web stranici Škole 11. prosinca 2015. godine.
S poštovanjem,
Ravnatelj
Ivan Čular,prof.
Naručitelj, OŠ Šime Budinića Zadar, OIB: 83934515407, na temelju članka 72. Statuta Škole i članka 9. Pravilnika o provedbi postupka nabave bagatlene vrijednosti ( KLASA: 011-01/14-01/01; URBROJ:2198/01-25-14-2, OD 30.1. 2014. ) ravnatelj Škole Ivan Čular, prof. dana 10.prosinca 2015. donosi:
ODLUKU O POČETKU POSTUPKA NABAVE BAGATELNE VRIJEDNOSTI
Naziv premeta nabave: Tjelesna zaštita osoba i imovine OŠ Šime Budinića Zadar
Procijenjena vrijednost nabave: 75.000,00 s PDV-om
Ovlašteni predstavnici naručitelja ( ime, prezime, obveze i ovlasti):
1. Marko Jermen, elektromehaničar i ložač centralnog grijanja
2. Radmila Lakić, dip.oecc.
3. Ana Sutlović, dipl. iur.
Ovlašteni predstavnici naručitelja na zatvorenoj omotnici obilježavaju redni broj, datum i vrijeme zaprimanja ponude, sastavljaju i potpisuju upisnik o zaprimanju ponuda, otvaraju, pregledavaju i ocjenjuju ponude, stavljaju zapisnik i prijedlog odluke kojom se odabire ponuda.
KLASA:602-01/15-01/49
URBROJ:2198/01-25-15-2
Zadar, 10.prosinca 2015. Ravnatelj
Ivan Čular,prof.
Temeljem članka 13 Zakona o javnoj nabavi (NN 107/07, 125/08, 90/11) obavještavamo vas da Ivan Čular, prof., ravnatelj Osnovne škole Šime Budinića Zadar, ne obavlja upravljačku djelatnost niti je vlasnik poslovnih udjela, dionica odnosno drugih prava na temelju kojih sudjeluje u upravlanju odnosno u kapitalu bilo kojeg gospodarskog subjekta s više od 20%, stoga nema gospodarskih subjekata s kojim Osnovna škola Šime Budinića Zadar kao javni naručitelj ne smije sklapati ugovore o javnoj nabavi.
Odluka o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku godinu 2023./2024.
« Lipanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
U ovom videozapisu prikazan je postupak dobivanja e-potvrde o statusu učenika koju učenici i roditelji mogu dobiti digitalnim putem kako bi ostvarili određena prava.
Dragi naši učenici i roditelji u privitku se nalaze korisni materijali koji mogu pomoći da se lakše nosimo s kriznom situacijom tijekom pandemije koronavirusom (COVID 19).
Briga o sebi.docx
COVID-19 Leadership.pdf
Savjeti psihologa za zaposlenike koji rade od doma(1).pdf
Kako je koronavirus iskoristio bugove u nasem procesiranju rizika.pdf
Kako pomoci svojoj obitelji u doba neizvjesnosti.pdf
LETAK ZA DJECU-WHO.jpg
Pet nacina za prevladavanje psiholoskog stresa od Koronavirusa.docx
Slikovnica o korona virusu.pdf
Ukupno: 1295089