OBILJEŽAVANJE 15. FESTIVALA PRAVA DJECE
Različitim aktivnostima razvijamo kompetencije učenika i potičemo rad dječjeg stvaralaštva. U odgojno-obrazovnom radu različitim idejama promičemo interes anših učenika na sudjelovanje u slobodnim aktivnostima ili projektima s ciljem promoviranja kulture dječjeg stvaralaštva.
Na našim školskim stranicama možete pogledati kutak pedagoga i pronaći nešto za sebe.
U ovom prostoru pokušati ću odgovoriti na nedoumice vašeg odrastanja, poteškoće i probleme iz svakodnevnog školskog života.
Između mnogobrojnih poslova koje obavlja školski pedagog moj rad obuhvača: savjetodavni rad s učenicima, neposredan pedagoški rad, rad na odgojno obrazovnoj prevenciji od ovisnosti, tematska predavanja za roditelje i učenike, pedagoške radionice, akcijska istraživanja i niz ostalih poslova u cilju unapređenja odgojno obrazovnoga procesa.
U nadi što uspješnije suradnje možete postavljati pitanja,davati ideje i prijedloge na moj email: diana.maderic@skole.hr
POLAZAK PREDŠKOLACA U ŠKOLU
Prije polaska u školu pitanja koja roditelji najčešće postavljaju svojoj djeci su: Što očekuju od škole,po čemu se njihova škola razlikuje od vrtića ,čemu se vesele ili što će im možda nedostajati u školi,neke navike,igre ili slično?
Prema jednom istraživanju koje je provedeno na učenicima prvih razreda pokazuje se kako danas sedmogodišnje dijete doživljava polazak u školu. Između ostalog naglašava se da je najveći izvor stresa kod djece u dobi između pete i sedme godine života. i to najčešće zbog očekivanja da dijete postigne zavidan uspjeh,usvoji nova znanja, nauči čitati i pisati, zatim računati ili vježbati. Ali svi znamo da ocjene najčešće djeci nebi trebale biti važne onoliko koliko roditeljii vole brinuti o uspjehu djeteta. Prilikom dolaska u školu prvašiću je važno okruženje u kojem se osjeća dobro i prihvaćeno.Ovo istraživanje pokazuje kako je polazak u školu djeci najčešće zanimljivo iskustvo.
Možda će naše roditelje zanimati odgovori prvašića o tome kako oni doživljavaju svoje nove učiteljice.
Moja slika o učiteljici Mislim da je moja učiteljica dobra
Moja učiteljica je lijepa
Moja učiteljica je nekako drugačija od ostalih
Moja učiteljica mi izgleda dobra učiteljica
Moja učiteljica meni voli pomagati
Moja učiteljica nije nikada stroga
Bez obzira na školu ili njeno okruženje, novi prostor, toplu učionicu, ili nove pisanke, radne bilježnice ili udžbenike svaki polazak u školu popraćen je emocijama naših učenika i naših roditelja.
Sretno svim našim učenicima , našim prvašićima!!!
JAVNA IZLOŽBA
U sklopu Županijskog stručnog vijeća postavili smo izložbu u Gradskoj knjižnici - Ogranak Arbanasi u trajanu od 2. lipnja do 13. lipnja 2023.godine sa temom "Darovitost u osnovnoškolskom uzrastu". Dugogodišnjim iskustvom, praćenjem i sudjelovanjem u radu sa našim učiteljima kao i učenicima znamo koliko je potrebno vremena, truda, upornosti ili vježbanja kao i znanja kako bi u konačnici ostvarili svoj cilj.
Uspjeli smo izdvojiti nekolicinu zapaženih rezultata u školskim natjecanjima u tijeku ove školske godine na svim razinama, od županijske do međunarodne razine natjecanja.
Ponekada je našim učenicima bilo vjerojatno i teško, ali tudili smo se naše učenike motivirati kao i poticati odnosno naučiti ih da prihvate stav da se trud, i rad odnosno učenje uvijek nagrađuje.Kvalitetnim radom naših učitelja,aktivnim poučavanjem, dobrom motivacijom većine naših učenika postigli smo zapažene rezultate,možda i iznad očekivanja
PREDAVANJA I PEDAGOŠKE RADIONICE
U tijeku školske godine rad sa našim učenicima ostvaren je nizom školskih predavanja u sklopu projekta "Osobni i socijalni razvoj" zajedno sa studentima Zadarskog sveučilišta, jer učimo, radimo i surađujemo. Sve pedagoške radionice organizirane su zajedno sa našim učiteljima razrednicima ili stručnim suradnicima, a u cilju jačanja učeničkih kompetencija.
Dugogodišnjim radom u području odgoja i obrazovanja, formiramo i potičemo razvoj pozitivnog ozračja u školi, jačamo i potičemo socijalni razvoj učenika, razvijamo komunikacijske vještine , asertivnost ili motivaciju.Učenici vole ovaj oblik rada, jer znaju da mogu potražiti dobar savjet, podršku i razumijevanje bilo u učionici ili u individualnom radu.
Sretno svima!
BROSURA-2.pdf
budi-cool-volontiraj-2.pdf
Collage 20230618 212407 resized 20230618 103313017.jpg
Collage 20230618 214451(2).jpg
Collage 20230618 213940 resized 20230618 101323045(2).jpg
Collage 20230619 112842(2).jpg
Javna izlozba1.docx
Roditeljstvo.pdf
Dosljedan odgoj i kompetencije djeteta.docx
Projekt,Djecja prava1.pdf
PROJEKT,Osobni i socijalni razvoj ucenika.pdf
Svaki korisnik Interneta treba biti svjestan nekih čimbenika prilikom korištenja Interneta u svakoj prilici.
- Nisu svi dobronamjerni korisnici iako imaju pristup na Internet
- Na Internetu lako je sakriti pravi identitet i tako primjerice lažno se predstaviti
- Svi sadržaji na Internetu ne moraju biti točni, a stavovi i mišljenja društveno prihvatljiva
- Ne postoji više kontrola Interneta, pa su korisnici prepušteni zdravom razumu i iskustvu.
Zato u korištenju Interneta:
-imajte povjerenje u roditelje i svoje učitelje i stručne suradnike.
Možemo li volontirati?
Naši učenici vole volontirati i volontiraju u školskom volonterskom klubu, jer volontiranje se smatra altruističkom aktivnošću i namjenjeno je promicanju dobre ili poboljšane kvalitete ljudskog života.
Zauzvrat, ova aktivnost stvara osjećaj vlastite vrijednost i poštovanja; međutim nema financijske dobiti. Kod učenika kao i odraslih koji se žele ili vole baviti volontiranjem potiče razumijevanje,solidarnost, socijalizaciju i humanost. Volontiranje je uvijek dobrovoljno pomaganje, ali i ulaganje osobnog truda, znanja, vremena kojima se pruža pomoć ili usluga na dobrobit zajednice ili pojedinca.
Abraham Maslow je vjerovao da ljudi budu ono što mogu biti, odnosno da ostvare elementarne ljudske potrebe za hranom, odjećom, sigurnošću, samopoštovanjem, ali i srečom.
Sve to učimo svaki dan naše učenike , na nastavi, u razredu, različitim projektima, aktivnostima, ali i volontiranjem u školskom klubu.
STOP NASILJU MEĐU DJECOM
Svijest i stavove prema nasilju nad djecom potrebno je naglašavati među mladima, ali i odraslima. Zaštita djece od zlostavljanja i zanemarivanja najvažnija je tema za dobrobit djece u Hrvatskoj. Kampanja protiv vršnjačkog zlostavljanja u kojoj se većina aktivnosti provodi u školama provodi se diljem Hrvatske. Građani su procjenili da je zaštita od zlostavljanja važna tema i da su prema istraživanju UNICEF-a spremni između ostalog darivati sredstva u humanitarnim aktivnostima za zlostavljanu djecu.Naša škola je tako uključena u humanitarnu akciju za pomoć djeci s teškoćama u razvoju, te u njoj mogu sudjelovati učenici,učitelji i roditelji.Na taj način pokazujemo solidarnost,humanost i ljubav prema svakom djetetu.
Ali, danas zlostavljanje je sve češća pojava, koja je u svijetu uzela maha u posljednjih dvadeset godina.Jedno od specifičnih oblika zlostavljanja u Hrvatskoj je VRŠNJAČKO ZLOSTAVLJANJE.Kako bismo prevenirali zlostavljanje trebamo reagirati na svaku pojavu nasilja u školi.To zaista i radimo.
Želimo da naša škola postane mirno i sigurno mjesto za sve naše učenike. Ali, ako to ponekada i ne uspijemo uvijek spremno pokazujemo dobru volju, razumijevanje i toleranciju za naše učenike.
DJEČJA PRAVA
Dječja prava aktualna su tema već dugi niz godina u našoj školi.Odgoj i obrazovanje za dječja prava provodi se u skladu sa Školskim kurikulumom,a naša djeca lijepo surađuju, uče i vježbaju.Novijim pristupima u nastavi lako i brzo postižu dobre rezultate u ovom području rada.
MULTIMODALNO POUČAVANJE
Kvalitetne škole potiču razvoj inovativnih sadržaja na području planiranja rada.Uspostavljajući dobar i kvalitetan odnos sa učenicima unaprjeđuje se kvalitetan odgojno-obrazovni proces.Učenje i poučavanje kroz povijest zanimalo je podjednako i pedagoge, ali i učitelje.Suvremena pedagogija sve više potiče različite inovativne pristupe u učenju pa se između ostalog promiče ideja multimodalnog poučavanja.Svi učitelji kao i stručni suradnici pedagozi mogu individualno ili grupno poučavati na način da učenici aktivno uče, vježbaju, zapažaju, gledaju,slušaju ili dodiruju.Multimodalnost sadrži izmjenu različitih aktivnosti s ciljem aktivacije što većeg broja osjetila učenika te prilagodbe nastavnih aktivnosti pojedinim teškoćama kao što su različiti poremečaji u učenju ili ponašanju naših učenika.
Suvremeno obrazovanje ističe važnost prepoznavanja potencijala učenika,njihove karakteristike kao i njihove različitosti.Stoga stvaramo uvjete za učenje i poučavanje u kojem će se poticati individualnost i posebnost svakog djeteta kao i poticati poučavanje koje je u skladu sa potrebama učenika.
Multimodalnost pruža različite mogućnosti prilkom učenja i olakšava put u učenju svim učenicima.
KAKO S DJECOM I MLADIMA RAZGOVARATI O RATU
Forum za slobodu odgoja izdao je kratku brošuru namjenjenu odraslima-roditeljima i učiteljima sa smjernicama za potporu i podršku djeci i mladima u ovim teškim vremenima.
Pogledajmao!
SAVJETODAVNI RAD SA UČENICIMA I RODITELJIMA
Suvremeni pogled na roditeljstvo naglašava potrebu da roditelji uvijek mogu prepoznati nove i izazovne situacije u odgoju njihove djece. Stoga u našoj školi uvijek nastojimo osigurati podršku svim roditeljima. Najčešći problemi sa kojim se oni često suočavaju su: poteškoće u odgoju, vršnjačko nasilje i zlostavljanje, školski neuspjeh,eksternalizirani problemi ( prkos, agresivno ponašanje, lijenost, neposluh ili izbjegavanje školskih obveza).
Zato u radu sa našim roditeljima najčešće radimo na uspostavljanju dobre i pozitivne komunikacije kako u školi tako i unutar obitelji. Naglašavamo potrebu prihvaćanja nekih novih pravila ponašanja (uvažavanja, tolerancije, komunikacije i sl.) ili razvijanja dobrih navika koje se najčešće u ranom školskom uzrastu ne stiču naredbom već dosljednim pravilima, npr. vježbom i bez prisle.
Ciljevi u odgoju i obrazovanju su obostrani, zato sada pružamo pomoć djeci sa problemima u ponašanju kao i djeci sa TUR-u. Uvijek i svima pružamo podršku u odrastanju, zdravlju i učenju bilo individualno ili skupno. Ovakvim načinom rada potičemo dobro i pozitivno ozračje naše škole, jer samo suradnjom ostvarujemo prave vrijednosti u odgoju.
Naša djeca surađuju, a mi stvaramo ozračje u kojem učenici samostalno kroz vježbu mogu izreći koliko im je važna igra ili odmor. Vježbom i likovnim izražavanjem motiviramo ih na timski rad i obilježavanje blagdana Uskrsa na našim školskim zidovima.
Pogledajmo!
U RADU ŠKOLSKOG PEDAGOGA POTIČEMO UČENIKE NA PRIJATELJSTVO SA ŽIVOTINJAMA
Naši učenici na izvanučioničkoj nastavi u prirodnom okruženju uče o prirodi i društvu i na taj način osim u redovnoj nastavi ostvaruju priliku da svoja znanja i vještine primjenjuju u svakodnevnom životu. Motiviramo učenike na razumijevanje suživota sa životinjama ili o brizi za prirodu. Zato odlaze u vrtove ili farme te stiću nova znanja. Ali u uredu pedagoginje uz razgovor i vježbu govorenja ili crtanja uče koja je životinja u svijetu prirode najbolja ili koja je najgrabežljivija, a koja je najopasnija. Na taj način potičem učenika na human i suosjećajan odnos prema domaćim, ali i divljim životinjama. Koliko uspješno shvaćaju brigu za životinje to nam pokazuju svojim lijepim crtežima. Zato u našoj školi usmjeravamo ih na brigu i ljubav prema svim živim bićima.
Danas u svijetu na stotine tisuća pasa i mačaka ostaju na ulici.Većina njih završi pod kotačima automobila, zatučena u nekom grmu ili ulici, a vrlo mali broj pasa ili mačaka pronađe svoj novi dom.
Što djeca o svemu tome znaju i što nam poručuju pogledajmo njihove radove!
INTERNET-MOBITEL I DRUSTVENE MREZE.html
brosura1.psd
UNICEF DPP seminar Procjena-razvojnih-rizika skole 2020-1.pdf
IMG 20220316 170842 resized 20220316 092018753.jpg
2022-Kako-s-djecom-i-mladima-razgovarati.pdf
IMG 20220413 152139 resized 20220413 032333033.jpg
Collage 20220422 090904 resized 20220422 091038890.jpg
Sto-treba-znati-o-kucnim-ljubimcima.pdf
Mentalno zdravlje ucenika i poteskoce u ponasanju.pptx
Odluka o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku godinu 2023./2024.
« Lipanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
U ovom videozapisu prikazan je postupak dobivanja e-potvrde o statusu učenika koju učenici i roditelji mogu dobiti digitalnim putem kako bi ostvarili određena prava.
Dragi naši učenici i roditelji u privitku se nalaze korisni materijali koji mogu pomoći da se lakše nosimo s kriznom situacijom tijekom pandemije koronavirusom (COVID 19).
Briga o sebi.docx
COVID-19 Leadership.pdf
Savjeti psihologa za zaposlenike koji rade od doma(1).pdf
Kako je koronavirus iskoristio bugove u nasem procesiranju rizika.pdf
Kako pomoci svojoj obitelji u doba neizvjesnosti.pdf
LETAK ZA DJECU-WHO.jpg
Pet nacina za prevladavanje psiholoskog stresa od Koronavirusa.docx
Slikovnica o korona virusu.pdf
Ukupno: 1295089