preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Raspored zvona

za šk.g. 2024./2025.

Jelovnik
 

Upisi u prvi razred

OŠ Trnsko

Zagreb

Trnsko 25

http://os-trnsko-zg.skole.hr

telefon 6520737

e-mail: ured@os-trnsko-zg.skole.hr

 

 

Obavijest o upisu djece u prvi razred Osnovne škole Trnsko

za školsku godinu 2024./2025.

 

 

U prvi razred osnovne škole upisivat će se djeca koja do 1. travnja 2024. godine imaju navršenih 6 godina života.

 

Roditelj/skrbnik treba se javiti pedagogu škole kako bi dogovorio razgovor radi utvrđivanja zrelosti djeteta za upis u prvi razred osnovne škole. Termin razgovora možete dogovoriti tijekom ožujka 2024. godine na telefon 6520737 i na e-mail: biljana.manin@skole.hr .

 

Roditelj/skrbnik obvezan je dogovoriti termin pregleda za dijete u ambulanti nadležnog školskog liječnika radi utvrđivanja njegovog psihofizičkog stanja. Nadležna liječnica za našu školu je Blaženka Kovačević Petrovski, dr. med. spec. školske medicine, radi u Službi za školsku i adolescentnu medicinu u Sigetu, Avenija Većeslava Holjevca 22, telefon 6551554. Radi parne dane prije podne, a neparne poslije podne.

 

Produženi boravak organiziran je za učenike 1., 2. i 3. razreda. Za učenike koji su uključeni u program produženoga boravka, redovna nastava se održava u prijepodnevnim satima. Program produženog boravka traje od 12 do 17 sati. Roditelj/skrbnik koji želi uključiti dijete u program produženoga boravka trebaju dostaviti u školu potvrdu o zaposlenju ili elektronički zapis o radno-pravnom statusu iz sustava e-građanin.

 

Od prvoga razreda je obvezno učenje jednog stranog jezika. U OŠ Trnsko to su njemački jezik i engleski jezik. Učenici koji će učiti njemački jezik imat će mogućnost pohađanja engleskog jezika kao izvannastavne aktivnosti.

Od prvoga razreda u školi je organizirana izborna nastava vjeronauka i izborna nastava informatike za koju se roditelji odlučuju prilikom upisa.

Roditelji na upis trebaju donijeti djetetov OIB.

 

Zagreb, 1.3.2024.                                                    

Ravnatelj:

Josip Petrović, prof., mentor

Profesionalno usmjeravanje
Izborni predmeti

Izborni predmeti regulirani su u Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi u članku 27.:

(5) Predmeti koji se izvode izborno obvezni su tijekom cijele školske godine za sve učenike koji se za njih opredijele. Učenik bira izborni predmet ili izborne predmete pri upisu u prvi razred ili najkasnije do 30. lipnja tekuće godine za sljedeću školsku godinu. Za uključivanje učenika u izbornu nastavu potrebna je pisana suglasnost roditelja.

(6) Učenik može prestati pohađati nastavu izbornog predmeta nakon pisanog zahtjeva roditelja učenika koji se mora dostaviti učiteljskom vijeću nakon završetka nastavne godine, a najkasnije do 30. lipnja tekuće godine za sljedeću školsku godinu.

(7) Iznimno od stavka 5. ovoga članka, roditelj djeteta osnovne škole u slučaju dugotrajnih zdravstvenih teškoća djeteta ili iz drugih opravdanih razloga može podnijeti pisani zahtjev za prestanak pohađanja izbornog predmeta i tijekom nastavne godine.

 

U privitku se nalazi:

  1. Obrazac ispisa iz izbornog predmeta
  2. Obrazac upisa u izborni predmet

Biljana Manin

 
Program javnih potreba
Prevencija ovisnosti
CIJENE PREHRANE 2016./2017.
Kampanja Vijeća Europe za zaustavljanje seksualnog nasilja nad djecom
Priloženi dokumenti:
Jedno od 5.ppt

Kutak za roditelje
SUPERVIZIJA
 
 
Supervizija je oblik profesionalne refleksije i savjetovanja za kvalitetnije izvođenje radnih zadaća i poticanje profesionalnog i osobnog razvoja stručnjaka u raznim poljima gdje se radi s ljudima (odgoj i obrazovanje, socijalni rad, mentalno zdravlje, duhovna skrb, kultura, gospodarstvo, politika).
 
Superviziju se danas razumijeva kao proces učenja i specifičnu obrazovnu i podupiruću metodu, koja predstavlja ishodičnu točku za profesionalnu samorefleksiju i kompetentnije izvođenje posla. Ona je vrijednosno i procesno orijentirana aktivnost u kojoj su radne teme sudionika pretvorene u teme za učenje.
 
Kad se radi o superviziji u školskom sustavu – onda je možemo odrediti i kao način razvoja osobne, socijalne i profesionalne kompetentnosti učitelja i stručnih suradnika u odgojno-obrazovnom procesu.
 
U svakom susretu se radi na jedno ili više primjera. Kriterij za izbor primjera je urgentnost nečije profesionalne situacije i zanimljivost za grupu.
 
Metode supervizije su: grupna dinamika, psihodrama, sociodrama,mini-predavanja, rad u dijadi i trijadi, organizacijske analize i prezentacija slučajeva.
 
Cilj programa je razvijanje svojih osobnih i profesionalnih resursa i potencijala.
 
Zadaće:
  • Uspješnije rješavanje problema međuljudskih odnosa u svojoj radnoj sredini
  • Manje izgaranje na poslu
  • Učinkovitije suočavanje s teškim situacijama svog posla, na osvješten i metodičan način
  • Razvijanje metodičko-profesionalnog razmišljanja
  • Razvijanje spremnosti prerađivanja jakih psihičkih opterećenja nastalih s učenicima neprihvatljivog ponašanja ili zbog problematičnih odnosa u suradnji.
  • Susreti se održavaju jednom mjesečno.

Alemka Guštin

 

 



 NASILJE.pps

Sandučić povjerenja

Klikni na sandučić i ostavi poruku.


Natjecanja


Korisni linkovi

Elektronički identitet

Himna OŠ Trnsko


Arhiva naših vijesti


Udžbenici




preskoči na navigaciju