Popis lektira:
5. RAZRED
Koko u Parizu
Strah u Ulici lipa
Grigor Vitez, pjesme
Junaci Pavlove ulice
Charlie i tvornica čokolade
Filip, dječak bez imena (https://lektire.skole.hr/abecedni-popis-djela/)
Kako je tata osvojio mamu
lektira po izboru učenika
6. RAZRED
Priče iz davnine (https://lektire.skole.hr/abecedni-popis-djela/)
Konrad ili dječak iz limenke
Kronike iz Narnije: Lav, vještica i ormar
Sretni princ ili Sretni kraljević (https://lektire.skole.hr/abecedni-popis-djela/)
Zaljubljen do ušiju
Psima ulaz zabranjen
Tajna ogrlice sa sedam rubina
lektira po izboru učenika
7. RAZRED
Smogovci
Divlji konj
Dobriša Cesarić, pjesme
Trojica u Trnju
Maturalac
Bijeli klaun
Djevojčica iz Afganistana
lektira po izboru učenika
8. RAZRED
Mali princ (https://lektire.skole.hr/abecedni-popis-djela/)
Dnevnik Anne Frank (https://lektire.skole.hr/abecedni-popis-djela/)
Priče iz Vukovara
Dobri duh Zagreba
Zeleni pas
Kod kuće je najgore
Sadako hoće živjeti
lektira po izboru učenika
Učenički uradci:
Pjesnička zbirka Dobriše Cesarića prema odabiru učenika 7. a OŠ Trnsko
Članci:
Digitalne tehnologije u nastavi Hrvatskog jezika
Projektna nastava u suradnji učiteljica i knjižničarke
Kako pobuditi zanimanje za hrvatska povijesna pisma
Ispitivanje stavova učenika o djelima za cjelovito čitanje
Stajalište učenika o njihovu uspjehu na nastavi hrvatskog jezika
Theaterspiele i suradnja učiteljica njemačkoga i hrvatskoga jezika
Članci o učiteljici:
Odgojno-obrazovni materijali:
1. krug metodičkih preporuka, MZO
3. krug metodičkih preporuka, MZO
4. krug metodičkih preporuka, MZO
Nagrade:
Najuspješniji odgojno-obrazovni radnici šk. god. 2019./2020.
Nauspješniji odgojno-obrazovni radnici šk. god. 2020./2021.
Najuspješniji odgojno-obrazovni radnici šk. god. 2021./2022.
Postani umjetnik Dunava
Učenici 5. a i 5. b razreda tijekom jeseni su izrađivali skulpture od materijala pronađenih u prirodi. Svojim su radovima sudjelovali u natječaju Postani umjetnik Dunava 2022. godine koji svake godine okuplja veliki broj umjetnika u dobi od 6 do 18 godina, a provodi se u svih 14 zemalja podunavske regije. U zajedničkoj organizaciji Global Water Partnership Central i Eastern Europea (GWP CEE) i Međunarodne komisije za zaštitu rijeke Dunav (ICPDR), natječaj potiče djecu da bolje upoznaju lokalne rijeke i izraze što okoliš predstavlja za njih. Natječaj ima dvije razine, nacionalnu i međunarodnu, te tri kategorije: umjetničko djelo, video i karta. Sudionici su podijeljeni u dvije skupine, juniori i tinejdžeri.
U nacionalnom dijelu natječaja koje provodi Udruga za zaštitu prirode i okoliša „Zeleni Osijek“, u kategoriji umjetničko djelo učenica 5. a razreda Ena Borovac osvojila je 2. i 3. mjesto skulpturama „Selce uz rijeku“ i "Noćni doživljaj rijeke".
Donosimo rezultate nacionalnog dijela natjecanja te radove naših učenika koji su sudjelovali u natječaju.
učiteljica hrvatskog jezika Dijana Stjepanović
Državno natjecanje iz hrvatskog jezika 2021./2022.
Na državnom Natjecanju iz hrvatskog jezika, koje se održalo od 11. do 13. svibnja 2022. u Osnovnoj školi Krune Krstića u Zadru, našu je školu predstavljala učenica 7. a razreda, Iva Krišto, među 147 državnih natjecatelja u školskoj godini 2021./2022. U kategoriji natjecatelja sedmog razreda ostvarila je izvrstan 4. rezultat, 8. mjesto od 26 natjecatelja u toj kategoriji. Ukupno je na svim razinama natjecanja iz hrvatskog jezika sudjelovalo oko 8847 učenika. Učenici su imali organizirani obilazak Zadra u pratnji vodiča te su imali jedinstvenu priliku vidjeti prvo izdanje „Judite“ te prelistati inkunabule.
Postani umjetnik Dunava
Učenici 6. a i 7. a razreda tijekom jeseni su izrađivali skulpture i kućice za ptice od materijala pronađenih u prirodi te snimali video o prirodnom pročišćivaču vode. Svojim su radovima sudjelovali u natječaju Postani umjetnik Dunava 2021. godine koji svake godine okuplja veliki broj umjetnika u dobi od 6 do 18 godina, a provodi se u svih 14 zemalja podunavske regije. U zajedničkoj organizaciji Global Water Partnership Central i Eastern Europea (GWP CEE) i Međunarodne komisije za zaštitu rijeke Dunav (ICPDR), natječaj potiče djecu da bolje upoznaju lokalne rijeke i izraze što okoliš predstavlja za njih. Natječaj ima dvije razine, nacionalnu i međunarodnu, te tri kategorije: umjetničko djelo, video i karta. Sudionici su podijeljeni u dvije skupine, juniori i tinejdžeri.
U nacionalnom dijelu natječaja koje provodi Udruga za zaštitu prirode i okoliša „Zeleni Osijek“, u kategoriji umjetničko djelo učenica 6. a razreda Petra Boroje osvojila je 2. mjesto skulpturom „Pogled kroz naočale“, a u kategoriji videouratka učenici 7. a razreda osvojili su 1. mjesto te su nas predstavljali na međunarodnom dijelu natjecanja.
Donosimo rezultate nacionalnog dijela natjecanja te radove naših učenika koji su sudjelovali u natječaju.
učiteljica hrvatskog jezika Dijana Stjepanović