Projekt Poticanje darovitosti Lovre Montija - IV. okrugli stol
IV. okrugli stol
24. kolovoza 2021. u knjižnici SŠ Lovre Montija održan je IV. okrugli stol u okviru projekta Poticanje darovitosti Lovre Montija (kodni broj: UP.02.1.2.01.0001) na temu Odgojno-obrazovne prilagodbe za rad s darovitim učenicima.
Uz članove projektog tima SŠ Lovre Montija, na okruglom stolu sudjelovali su predstavnici medija, ravnatelji i nastavnici iz osnovnih i srednjih škola s područja grada Knina, djelatnici ustanova i udruga koji se bave edukacijom predškolskog i školskog uzrasta te zainteresirana javnost.
Zaključci IV. okruglog stola su:
- nužno je omogućiti odgojno-obrazovnu podršku svakom darovitom učeniku
- potrebno je pomno planirati dugoročne strategije poučavanja
- u radu s učenicima nužno je koristiti aktivne metode rada koje će omogućiti razvoj kompetencija učenika
- primjenjivati oblike rada koji će utjecati na cjeloviti razvoj učenika
- naglašena je važnost vrednovanja, posebno vrednovanja za učenje i vrednovanja kao učenje
- velika snaga leži i u pravovremenom davanja povratne informacije jer ona može potaknuti samorefleksiju i razvoj metakognicije kod učenika
Projekt Poticanje darovitosti Lovre Montija - IV. okrugli stol
IV. okrugli stol
24. kolovoza 2021. u knjižnici SŠ Lovre Montija održan je IV. okrugli stol u okviru projekta Poticanje darovitosti Lovre Montija (kodni broj: UP.02.1.2.01.0001) na temu Odgojno-obrazovne prilagodbe za rad s darovitim učenicima.
Uz članove projektog tima SŠ Lovre Montija, na okruglom stolu sudjelovali su predstavnici medija, ravnatelji i nastavnici iz osnovnih i srednjih škola s područja grada Knina, djelatnici ustanova i udruga koji se bave edukacijom predškolskog i školskog uzrasta te zainteresirana javnost.
Zaključci IV. okruglog stola su:
- nužno je omogućiti odgojno-obrazovnu podršku svakom darovitom učeniku
- potrebno je pomno planirati dugoročne strategije poučavanja
- u radu s učenicima nužno je koristiti aktivne metode rada koje će omogućiti razvoj kompetencija učenika
- primjenjivati oblike rada koji će utjecati na cjeloviti razvoj učenika
- naglašena je važnost vrednovanja, posebno vrednovanja za učenje i vrednovanja kao učenje
- velika snaga leži i u pravovremenom davanja povratne informacije jer ona može potaknuti samorefleksiju i razvoj metakognicije kod učenika
Županijsko natjecanje iz kemije održano je 3.3.2023. godine u OŠ Skradin.
Na Županijsko natjecanje iz kemije u znanju pozvano je 37 učenika, 28 učenika iz OŠ i 9 učenika iz SŠ.
U prilogu se nalaze rezultati za sve razrede.
Svim učenicima i njihovim mentorima čestitke na ostvarenom rezultatu!
Hvala OŠ Skradin na gostoprimstvu!
Marijana Zaninović, prof.
Predsjednica Županijskog porvjerenstva za provedbu natjecanja iz kemije
Dragi učenici i učenice, poštovane kolegice i kolege,
vjerujemo da ste primijetili rozi plakat po školi 😊
Plakat su izradile Andrea i Dora učenice 2.a razreda i njime najavljujemo početak humanitarne akcije prikupljanja novčanih sredstava za djecu i mlade s Downovim sindromom - korisnike Centra Juraj Bonači (podružnica Sinj).
Promičući europske vrijednosti sloboda, zajedništvo, jednakost, inkluzivnost, a pod sloganom EU „Ujedinjeni u različitosti“ pozivamo vas da donirate 1€!
Unaprijed hvala,
učenici ambasadori programa EPAS škola i njihovi voditelji!
https://www.worlddownsyndromeday.org/
Projekt Poticanje darovitosti Lovre Montija - IV. okrugli stol
IV. okrugli stol
24. kolovoza 2021. u knjižnici SŠ Lovre Montija održan je IV. okrugli stol u okviru projekta Poticanje darovitosti Lovre Montija (kodni broj: UP.02.1.2.01.0001) na temu Odgojno-obrazovne prilagodbe za rad s darovitim učenicima.
Uz članove projektog tima SŠ Lovre Montija, na okruglom stolu sudjelovali su predstavnici medija, ravnatelji i nastavnici iz osnovnih i srednjih škola s područja grada Knina, djelatnici ustanova i udruga koji se bave edukacijom predškolskog i školskog uzrasta te zainteresirana javnost.
Zaključci IV. okruglog stola su:
- nužno je omogućiti odgojno-obrazovnu podršku svakom darovitom učeniku
- potrebno je pomno planirati dugoročne strategije poučavanja
- u radu s učenicima nužno je koristiti aktivne metode rada koje će omogućiti razvoj kompetencija učenika
- primjenjivati oblike rada koji će utjecati na cjeloviti razvoj učenika
- naglašena je važnost vrednovanja, posebno vrednovanja za učenje i vrednovanja kao učenje
- velika snaga leži i u pravovremenom davanja povratne informacije jer ona može potaknuti samorefleksiju i razvoj metakognicije kod učenika
Projekt Poticanje darovitosti Lovre Montija - IV. okrugli stol
IV. okrugli stol
24. kolovoza 2021. u knjižnici SŠ Lovre Montija održan je IV. okrugli stol u okviru projekta Poticanje darovitosti Lovre Montija (kodni broj: UP.02.1.2.01.0001) na temu Odgojno-obrazovne prilagodbe za rad s darovitim učenicima.
Uz članove projektog tima SŠ Lovre Montija, na okruglom stolu sudjelovali su predstavnici medija, ravnatelji i nastavnici iz osnovnih i srednjih škola s područja grada Knina, djelatnici ustanova i udruga koji se bave edukacijom predškolskog i školskog uzrasta te zainteresirana javnost.
Zaključci IV. okruglog stola su:
- nužno je omogućiti odgojno-obrazovnu podršku svakom darovitom učeniku
- potrebno je pomno planirati dugoročne strategije poučavanja
- u radu s učenicima nužno je koristiti aktivne metode rada koje će omogućiti razvoj kompetencija učenika
- primjenjivati oblike rada koji će utjecati na cjeloviti razvoj učenika
- naglašena je važnost vrednovanja, posebno vrednovanja za učenje i vrednovanja kao učenje
- velika snaga leži i u pravovremenom davanja povratne informacije jer ona može potaknuti samorefleksiju i razvoj metakognicije kod učenika
Projekt Poticanje darovitosti Lovre Montija - IV. okrugli stol
IV. okrugli stol
24. kolovoza 2021. u knjižnici SŠ Lovre Montija održan je IV. okrugli stol u okviru projekta Poticanje darovitosti Lovre Montija (kodni broj: UP.02.1.2.01.0001) na temu Odgojno-obrazovne prilagodbe za rad s darovitim učenicima.
Uz članove projektog tima SŠ Lovre Montija, na okruglom stolu sudjelovali su predstavnici medija, ravnatelji i nastavnici iz osnovnih i srednjih škola s područja grada Knina, djelatnici ustanova i udruga koji se bave edukacijom predškolskog i školskog uzrasta te zainteresirana javnost.
Zaključci IV. okruglog stola su:
- nužno je omogućiti odgojno-obrazovnu podršku svakom darovitom učeniku
- potrebno je pomno planirati dugoročne strategije poučavanja
- u radu s učenicima nužno je koristiti aktivne metode rada koje će omogućiti razvoj kompetencija učenika
- primjenjivati oblike rada koji će utjecati na cjeloviti razvoj učenika
- naglašena je važnost vrednovanja, posebno vrednovanja za učenje i vrednovanja kao učenje
- velika snaga leži i u pravovremenom davanja povratne informacije jer ona može potaknuti samorefleksiju i razvoj metakognicije kod učenika