Projekt Poticanje darovitosti Lovre Montija - V. okrugli stol
V. okrugli stol
27. kolovoza 2021. u knjižnici SŠ Lovre Montija održan je V. okrugli stol u okviru projekta Poticanje darovitosti Lovre Montija (kodni broj: UP.02.1.2.01.0001) na temu Socio-emocionalne prilagodbe za rad s darovitim učenicima.
Uz članove projektog tima SŠ Lovre Montija, na okruglom stolu sudjelovali su predstavnici medija, ravnatelji i nastavnici iz osnovnih i srednjih škola s područja grada Knina, djelatnici ustanova i udruga koji se bave edukacijom i odgojem predškolskog i školskog uzrasta te zainteresirana javnost.
Zaključci V. okruglog stola su:
- polovica darovitih učenika su introverti i kao takvi pokazuju neke socijalne poteškoće
- poteškoće su najčešće uzorokvane nesrazmjerom između kognitivnog i fizičkog razvoja
- važno je "na vrijeme" prepoznati darovitog učenika i pružiti mu socijalnu i emocionalnu potporu
- nužno je poticati suradnju roditelja, nastavnika, stučnih suradnika i učenika radi cjelovitog razvoja darovitog učenika
Projekt Poticanje darovitosti Lovre Montija - V. okrugli stol
V. okrugli stol
27. kolovoza 2021. u knjižnici SŠ Lovre Montija održan je V. okrugli stol u okviru projekta Poticanje darovitosti Lovre Montija (kodni broj: UP.02.1.2.01.0001) na temu Socio-emocionalne prilagodbe za rad s darovitim učenicima.
Uz članove projektog tima SŠ Lovre Montija, na okruglom stolu sudjelovali su predstavnici medija, ravnatelji i nastavnici iz osnovnih i srednjih škola s područja grada Knina, djelatnici ustanova i udruga koji se bave edukacijom i odgojem predškolskog i školskog uzrasta te zainteresirana javnost.
Zaključci V. okruglog stola su:
- polovica darovitih učenika su introverti i kao takvi pokazuju neke socijalne poteškoće
- poteškoće su najčešće uzorokvane nesrazmjerom između kognitivnog i fizičkog razvoja
- važno je "na vrijeme" prepoznati darovitog učenika i pružiti mu socijalnu i emocionalnu potporu
- nužno je poticati suradnju roditelja, nastavnika, stučnih suradnika i učenika radi cjelovitog razvoja darovitog učenika
Županijsko natjecanje iz kemije održano je 3.3.2023. godine u OŠ Skradin.
Na Županijsko natjecanje iz kemije u znanju pozvano je 37 učenika, 28 učenika iz OŠ i 9 učenika iz SŠ.
U prilogu se nalaze rezultati za sve razrede.
Svim učenicima i njihovim mentorima čestitke na ostvarenom rezultatu!
Hvala OŠ Skradin na gostoprimstvu!
Marijana Zaninović, prof.
Predsjednica Županijskog porvjerenstva za provedbu natjecanja iz kemije
Dragi učenici i učenice, poštovane kolegice i kolege,
vjerujemo da ste primijetili rozi plakat po školi 😊
Plakat su izradile Andrea i Dora učenice 2.a razreda i njime najavljujemo početak humanitarne akcije prikupljanja novčanih sredstava za djecu i mlade s Downovim sindromom - korisnike Centra Juraj Bonači (podružnica Sinj).
Promičući europske vrijednosti sloboda, zajedništvo, jednakost, inkluzivnost, a pod sloganom EU „Ujedinjeni u različitosti“ pozivamo vas da donirate 1€!
Unaprijed hvala,
učenici ambasadori programa EPAS škola i njihovi voditelji!
https://www.worlddownsyndromeday.org/
Projekt Poticanje darovitosti Lovre Montija - V. okrugli stol
V. okrugli stol
27. kolovoza 2021. u knjižnici SŠ Lovre Montija održan je V. okrugli stol u okviru projekta Poticanje darovitosti Lovre Montija (kodni broj: UP.02.1.2.01.0001) na temu Socio-emocionalne prilagodbe za rad s darovitim učenicima.
Uz članove projektog tima SŠ Lovre Montija, na okruglom stolu sudjelovali su predstavnici medija, ravnatelji i nastavnici iz osnovnih i srednjih škola s područja grada Knina, djelatnici ustanova i udruga koji se bave edukacijom i odgojem predškolskog i školskog uzrasta te zainteresirana javnost.
Zaključci V. okruglog stola su:
- polovica darovitih učenika su introverti i kao takvi pokazuju neke socijalne poteškoće
- poteškoće su najčešće uzorokvane nesrazmjerom između kognitivnog i fizičkog razvoja
- važno je "na vrijeme" prepoznati darovitog učenika i pružiti mu socijalnu i emocionalnu potporu
- nužno je poticati suradnju roditelja, nastavnika, stučnih suradnika i učenika radi cjelovitog razvoja darovitog učenika
Projekt Poticanje darovitosti Lovre Montija - V. okrugli stol
V. okrugli stol
27. kolovoza 2021. u knjižnici SŠ Lovre Montija održan je V. okrugli stol u okviru projekta Poticanje darovitosti Lovre Montija (kodni broj: UP.02.1.2.01.0001) na temu Socio-emocionalne prilagodbe za rad s darovitim učenicima.
Uz članove projektog tima SŠ Lovre Montija, na okruglom stolu sudjelovali su predstavnici medija, ravnatelji i nastavnici iz osnovnih i srednjih škola s područja grada Knina, djelatnici ustanova i udruga koji se bave edukacijom i odgojem predškolskog i školskog uzrasta te zainteresirana javnost.
Zaključci V. okruglog stola su:
- polovica darovitih učenika su introverti i kao takvi pokazuju neke socijalne poteškoće
- poteškoće su najčešće uzorokvane nesrazmjerom između kognitivnog i fizičkog razvoja
- važno je "na vrijeme" prepoznati darovitog učenika i pružiti mu socijalnu i emocionalnu potporu
- nužno je poticati suradnju roditelja, nastavnika, stučnih suradnika i učenika radi cjelovitog razvoja darovitog učenika
Projekt Poticanje darovitosti Lovre Montija - V. okrugli stol
V. okrugli stol
27. kolovoza 2021. u knjižnici SŠ Lovre Montija održan je V. okrugli stol u okviru projekta Poticanje darovitosti Lovre Montija (kodni broj: UP.02.1.2.01.0001) na temu Socio-emocionalne prilagodbe za rad s darovitim učenicima.
Uz članove projektog tima SŠ Lovre Montija, na okruglom stolu sudjelovali su predstavnici medija, ravnatelji i nastavnici iz osnovnih i srednjih škola s područja grada Knina, djelatnici ustanova i udruga koji se bave edukacijom i odgojem predškolskog i školskog uzrasta te zainteresirana javnost.
Zaključci V. okruglog stola su:
- polovica darovitih učenika su introverti i kao takvi pokazuju neke socijalne poteškoće
- poteškoće su najčešće uzorokvane nesrazmjerom između kognitivnog i fizičkog razvoja
- važno je "na vrijeme" prepoznati darovitog učenika i pružiti mu socijalnu i emocionalnu potporu
- nužno je poticati suradnju roditelja, nastavnika, stučnih suradnika i učenika radi cjelovitog razvoja darovitog učenika