preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

MZOŠ

Prekini lanac

CARNet

Agencija za odgoj i obrazovanje

Nacionalni portal za učenje na daljinu

E knjižnica

Proleksis enciklopedija

Vijesti

SNOOPY, BN, SITAR ili ŠTROSS?

Primjenjujući teorijsko znanje o istraživanju tržišta, a koristeći pritom i IKT s ciljem razvijanja digitalne kompetencije, učenice 4. c razreda u okviru predmeta Marketing usluga provele su mrežno istraživanje. Zanimalo nas je u kojoj mjeri mladi Ogulinci u dobi od 15 do 18 godina posjećuju ugostiteljske objekte, te koji su im objekti i zbog čega najdraži.


Istraživanje je obuhvatilo ukupno 212 mladih osoba u dobi od 15 do 18 godina, a sudjelovalo je 23 % mladih u dobi od 15 godina, 24 % mladih u dobi od 17 godina, 26 % u dobi od 18 godina i 27 % u dobi od 16 godina; od čega je 64 % djevojaka i 36 % mladića, gotovo svih zanimanja Obrtničke i tehničke škole i naše škole.

Što smo saznali?

Većina ispitanika, njih 98 % posjećuje ugostiteljske objekte i to više puta tjedno, većinom u vremenu od 20 do 23 sata.

Kao prvi motiv za posjećivanje ugostiteljskih objekata 55% mladih navodi „druženje s prijateljima“ dok su motivi „kava u pauzi od škole“ i „večernji izlazak“ na 2. i 3. mjestu.  Samo 4 % ispitanika ugostiteljske objekte posjećuje radi objeda i slastica. Pri odabiru ugostiteljskoga objekta najvažnija im je „atmosfera“, tj. opći ugođaj i glazba, a jako im je važno i osoblje, te izgled prostora. Samo 4 % ispitanika odabire ugostiteljski objekt zbog ponude.

Drago nam je što smo istraživanjem potvrdili našu hipotezu da su  u uslužnim djelatnostima ljudi, tj. osoblje ključ uspjeha tvrtke. Oni su „hodajući oglas“, „ogledalo tvrtke“ i zapravo „usluga“. I zato ih treba cijeniti!

Na pitanje utječe li vrsta glazbe u nekom ugostiteljskom objektu na odabir objekta, 40 % ispitanika odgovorilo je „uvijek“, 51 % „ponekad“, a 9 % „nikada“.

Neki su od razloga zbog kojih se odabiru pojedini ugostiteljski objekti: „odlična glazba,“atmosfera je najbolja“, „moji vršnjaci idu tamo“, a neki od prijedloga za poboljšanje kvalitete usluge: više nagradnih igara, preuređenje interijera, uredniji toalet i sl.

Većina ispitanika smatra da njihovi izlasci ne utječu na rezultate učenja u školi.

U „Top 5“ ugostiteljskih objekata  redom su odabrani: Dreams Rock Caffe (BN), Nazorova 5, Štross i  Sitar dijele 3. mjesto, zatim Snoopy  i  Caffe bar Maestro.

Ispitanici smatraju da u ugostiteljske objekte većinom odlaze jer nemaju drugu mogućnost, a navode da u Ogulinu nedostaje sljedeći sadržaj za mlade: kino, koje predlaže 61 % ispitanika, Game room (prostor za druženje i zabavu uz videoigre, biljar, stolni nogomet, pikado, društvene igre) koji predlaže 22 % ispitanika i disko-klub predlaže 17 % ispitanika.

Više o ovom istraživanju možete saznati u našoj školi na informativnom panou u razdoblju od 13. 3. 2020. – 20. 3. 2020.

Trebate li istraživanje? Kontaktirajte nas!

Tim „Marketing usluga“

Mentor učenicama: Jasminka Turina Luketić, prof. mentor



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Dragan Sabljak   datum: 10. 3. 2020.



Školski godišnji planovi

Školski kurikulumi

Oglasna ploča

Završni rad

Prijevoz učenika

Korisni linkovi
Korisne stranice

Ustanove

Državna matura

Dnevni tisak

Zanimljive stranice

Pretraživači
 • Wolfram Alpha
 • Bing
 • Google
 • Yahoo
 • Altavista





preskoči na navigaciju