preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

MZOŠ

Prekini lanac

CARNet

Agencija za odgoj i obrazovanje

Nacionalni portal za učenje na daljinu

E knjižnica

Proleksis enciklopedija

Vijesti

eTwinning project C.R.E.A.T.E.: priča o uspjehu!

C.R.E.A.T.E. je ime eTwinning projekta povezanog s Erasmus+ projektom Filling the Gap: Open Educational Resources for supporting teachers in distance learning, a realizirali su ga nastavnici i učenici iz 4 zemlje (Hrvatska, Italija, Španjolska i Grčka).


C.R.E.A.T.E. (Collaborate Readapt Earn/ Experiment Always Tangible Exciting Experiences) projekt proveden je s ciljem suradnje učenika i nastavnika u razmjeni ideja i interakciji na temu učenja na daljinu te prikupljanja povratnih informacija o rezultatima projekta Filling the Gap (MOOC o učenju na daljinu i DLAK ili Komplet aktivnosti učenja na daljinu).

Pod vodstvom 8 učitelja u projektu je sudjelovalo 87 učenika koji su koristili nove didaktičke metode i alate u interakciji s vršnjacima iz različitih europskih zemalja. Svi uključeni učenici radom na projektu razvijali su  svijest o aktivnom europskom građanstvu, uključenosti i odgovornosti. U međunarodnim timovima učenici su raspravljali o pitanjima kao što su e-sigurnost i mrežni bonton, invaliditet i učenje na daljinu, koristeći svoj kritički duh, sposobnost istraživanja i izrade sadržaja uz jačanje svoje međukulturalne svijesti te jezičnih i digitalnih vještina.

Aktivnosti su se odvijale postupno od listopada do svibnja, što je omogućilo uklapanje u raspored nastave. Projekt je svojim ciljevima i sadržaju bio inspiriran interdisciplinarnim pristupom jer je problematika koja se obrađuje povezana s različitim studijskim disciplinama: povijesti, književnosti, povijesti umjetnosti i građanskim odgojem.

Ciljevi projekta odrađeni su postupno i za većinu učenika su postignuti na pozitivan način. Postavljeni ciljevi i aktivnosti pokazale su se funkcionalnima u odnosu na očekivanja i potrebe učenika. Neki od rezultata projekta korišteni su u projektu Filling the Gap Erasmus+ kao dio MOOC intelektualnog rezultata.

Zahvaljujući predanosi nastavnika i učenika sve 4 uključene škole (Platon MEPE, Liceo Fanti, Bernardin Frankopan School i Colegio Huerta Santa Ana) dobile su eTwinning oznake kvalitete za projekt.!      

ETwinning ambasadolrica Marijana Smolčec, profesorica Jasmina Jašarević i njihovih 11 učenika sudjeljelovali  su u ovom zanimljivom projektu. Učenici su imali prilike izrađivati materijale u međunardnom timu, vježbati svoje govorene i digitalne vještine, a pokazali su svoje zavidno poznavanje jezika, otvorenost i inovativnost.

O FILLING THE GAP PROJEKTU

Filling the Gap projekt financirala je Europska unija, program Erasmus+ u cilju potpore kontinuiranom usavršavanju, razvoju i jačanju profesionalnih profila učitelja i nastavnika, posebice u pogledu učenja na daljinu.

Projekt implementira dva rezultata: prvi, koji provodi University College Leuven Limburg, je MOOC (masovni otvoreni online tečaj) o učenju na daljinu za podršku nastavnicima u planiranju, pružanju i ocjenjivanju visokokvalitetnog učenja na daljinu. Drugi rezultat, kojim upravlja Irecoop ER, je skup aktivnosti učenja na daljinu u cilju pružanja praktičnih alata učiteljima i nastavnicima.

Ostali partneri izradili su određene module MOOC-a: Platon i Liceo Fanti prvi modul Didaktičko planiranjeArchilabò module Otvoreni obrazovni sadržaji i Inkluzija i dobrobit nastvanika i učenika, te Bernardin Frankopan School i Colegio Huerta Santa Ana module Vrednovanje.

Stoga, ostanite s njama do sljedećih ažuriranja na našoj projektnoj stranici project website: MOOC i DLAK bit će uskoro spremni!



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Dragan Sabljak   datum: 9. 1. 2023.



Školski godišnji planovi

Školski kurikulumi

Oglasna ploča

Završni rad

Prijevoz učenika

Korisni linkovi
Korisne stranice

Ustanove

Državna matura

Dnevni tisak

Zanimljive stranice

Pretraživači
 • Wolfram Alpha
 • Bing
 • Google
 • Yahoo
 • Altavista





preskoči na navigaciju