FILLING THE GAP PROJEKT NAGRAĐEN KAO PRIMJER DOBRE PRAKSE!
„Predanost nas je dovela ovdje”, ovim je riječima Alda Barbi, ravnateljica talijanske škole Liceo Fanti i partnerica projekta Popunjavanje praznina: Otvoreni obrazovni sadržaji za podršku nastavnicima u učenju na daljinu, otvorila završni događaj projekta, pozivajući se na entuzijazam nastavnika škola partnera te stručnjaka i istraživača koji su surađivali u provedbi projektnih aktivnosti.
Upravo su entuzijazam i predanost partnera osigurali realizaciju ovako visokokvalitetnih proizvoda: Filling the Gap projekt nagrađen je oznakom „Europskog primjera dobre prakse" za inovativnost i inkluzivnost! Kao obrazloženje Nacionalna agencije INDIRE (IT) navodi:
„Projekt je inovativan jer MOOC platforma nudi korisne alate i resurse za usvajanje i usavršavanje metoda rada usmjerenih ka stjecanju nastavnih i digitalnih vještina, uz postepeno prepoznavanje razina učenja izdavanjem digitalnih bedževa koji potvrđuju postignuti napredak. Projekt je inkluzivan jer intelektualni rezultati projekta omogućuju ciljanu edukaciju u digitalnom okruženju za uključivanje učenika s invaliditetom i/ili poteškoćama u učenju."
eTwinning C.R.E.A.T.E. projekt, paralelno i dio Filling the Gap projekta, također je dobio Nacionalne oznake kvalitete u 4 zemlje škola partnera (Italija, Hrvatska, Španjolska i Grčka) i EU oznaku kvalitete!
Filling the Gap projekt posvećen je jačanju digitalnih vještina učitelja i nastavnika u europskim školama pomoću 2 alata, koje već koristi više od 160 obrazovnih djelatnika:
● MOOC o učenju na daljinu: besplatni online tečaj podijeljen je u četiri modula koji prati nastavnike u stjecanju digitalnih vještina korisnih za strukturiranje vlastitih nastavnih aktivnosti: Didaktičko planiranje (modul 1); Vrednovanje (modul 2); Otvoreni obrazovni sadržaji (modul 3); Dobrobit nastavnika i učenika (modul 4 Inkluzija i dobrobit);
● Repozitorij aktivnosti učenja na daljinu: zbirka od 24 aktivnosti učenja na daljinu i kombinirane nastave, podijeljenih po predmetu, dobi učenika, trajanju, korištenim resursima, testovima i alatima.
Oba alata su besplatna i dostupna na šest jezika na web stranici Filling the Gap stranici.
Projekt je financiran Erasmus+ programom, koordinirao ga je Irecoop ER kao glavni partner zajedno s radnim timom kojeg su sačinjavali nastavnici i istraživači iz šest europskih obrazovnih ustanova: UCLL, sveučilište Leuven-Limburg, organizacija za digitalne i obrazovne usluge Archilabò, te četiri partnerske škole (Platon, Colegio Huerta Santa Ana, Gimnazija i strukovna škola Bernardina Frankopana, Liceo Fanti).
Korisne stranice | ![]() |
![]() |
Ustanove | ![]() |
• Učenički dom Ogulin |
• Obrtnička i tehnička... |
• Osnovna škola I. B. ... |
• Prva osnovna škola O... |
• Osnovna škola Josipdol |
• Osnovna škola Plaški |
• Dječji vrtić Bistrac |
• Gradska knjižnica |
![]() |
Državna matura | ![]() |
![]() |
Dnevni tisak | ![]() |
![]() |
Zanimljive stranice | ![]() |
![]() |
Pretraživači | ![]() |
• Wolfram Alpha |
• Bing |
• Yahoo |
• Altavista |
![]() |