Prvi sat učenici trećih razreda mogli su naučiti o vjerojatnostima na zanimljiv način, a drugi sat podijelili su se u tri grupe. Prva grupa određivala je jednadžbu pravca koja bi najbolje opisala podatke u korelaciji. Cilj je bio predvidjeti kretnje tih vrijednosti u budućnosti. Rezultate su pokušali grafički prikazati na računalu.

Druga grupa bavila se primjenom matematike u svijetu dionica, a treća grupa provela je dvije ankete u kojima su učenike ispitivali ima li količina vremena provedenog tjedno u sportu veze s visinom prosjeka ocjena i utječe li količina džeparca koju dobijemo tjedno na to koliko potrošimo novca u tjednu. Učenici prvih razreda okušali su se u matematičko-logičkim igrama i vidjeli koliko dobro mogu predvidjeti ponašanje drugih učenika. Studentice su na svojim web stranicama napisale kako se vesele ponovnom susretu iduće godine u Ogulinu i kako su imale priliku, dok su se učenici bavili matematikom, upoznati legendu o Đulinom ponoru. Radionice su pokazale koliko matematika može biti zanimljiva i poučna.
Maja Milanović