
.png)
Sastanak je započeo 16. lipnja pozdravnim govorima Vesne Atanasove i Deline Cici te Judith Hollenweger koje su dale osnovne informacije o Projektu, sastanku i razvoju alata za nadogradnju aktivnosti nastavnika za inkluzivno obrazovanje. Marijana Todorović je objasnila ciljeve sastanka i način rada te predstavila Raisu Venalainen. Raisa Venalainen je poznata stručnjakinja iz Finske koja se bavi inkluzivnim obrazovanjem, a koja je moderirala popodnevne aktivnosti. U popodnevnim satima radilo se po grupama. Svaka je zemlja činila jednu grupu. Svaki je sudionik predstavio svoj školski projekt a zajedno se radila prezentacija projekata iz pojedine zemlja. Cilj je ovog grupnog rada razmjena iskustava iz prakse učenja nastavnika u školskim projektima koji će pridonijeti razvoju alata za nadogradnju aktivnosti nastavnika za inkluzivno obrazovanje. Na kraju radnog dana predstavljene su prezentacije tima iz Albanije i Bosne i Hercegovine. Drugi dan, 17. lipnja predstavljene su prezentacije timova iz ostalih zemalja, i to: Hrvatske, Crne gore, Srbije, Makedonije i Kosova. Na kraju predstavljanja Raisa Venalainen sumirala je sve prezentacije te pohvalila rad svih sudionika projekta.

Svaka škola, koja je sudionik Projekta, provodi zaseban školski projekt koji se odnosi na inkluzivno obrazovanje a pomaže nastavnicima u izgradnji vlastitih kapaciteta za inkluzivnu praksu. U sklopu regionalnog projekta razvija se alat za nadogradnju aktivnosti nastavnika za inkluzivno obrazovanje. Na ovom su sastanku nastavnici razmijenili iskustva i ideje za poboljšanje školskih projekata te za usavršavanje i obrazovanje nastavnika. Sve ideje i sva iskustva koja su iznesena na sastanku uključena su u razvoj alata. Na ovom sastanku nastavnici su učili jedni od drugih te dijelili svoja iskustva i praksu. Sve ideje i iskustva bit će objavljene na mrežnim stranicama projekta.

Na ovom sastanku prisustvovao je i Branko Rumenović predstavljajući Gimnaziju Bernardina Frankopana iz Ogulina. Na sastanku je Branko predstavio školski projekt Škola koja uči.

Branko Rumenović, mag.oec.
Ovaj dokument načinjen je pomoću sredstava iz Zajedničkog programa Europske unije i Vijeća Europe. Stavovi iskazani u njemu ni na koji način ne odražavaju službeni stav Europske unije ili Vijeća Europe.