preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

MZOŠ

Prekini lanac

CARNet

Agencija za odgoj i obrazovanje

Nacionalni portal za učenje na daljinu

E knjižnica

Proleksis enciklopedija

Pasch vijesti

PASCH-net u nastavi njemačkoga jezika

U vremenu brzog tehnološkog napretka i virtualnih načina komuniciranja Goethe-Institut svojom platformom za učenje (Pasch-Lernplattform) prati nova dostignuća kako bi nastava njemačkoga jezika bila što kvalitetnija i kreativnija. 10. i 11. veljače 2012. u okviru usavršavanja nastavnika „Pasch-inicijative“ osam hrvatskih partnerskih škola imalo je priliku „zaviriti“ u svijet PASCH-neta i dobiti nove poticaje za svoj rad. Usprkos debelom snježnom pokrivaču koji je tog vikenda paralizirao mnoge krajeve kolegica Monika Juričić i ja ipak smo se uspjele „probiti“ na odredište. Zbog teških vremenskih (ne)prilika ovaj put smo bili u krnjem sastavu.


Voditelj seminara gospodin Ralf Klötzke prenio nam je djelić svog zavidnog internetskog znanja u zanimljivim radionicama i opuštenoj atmosferi. U pripremnoj on-line fazi trebali smo napraviti svoje korisničke profile, staviti slike ili video isječak, napisati komentare, odgovoriti na zadana pitanja, učlaniti se u neku od grupa i komentirati na forumu. Vrijeme u Zagrebu bilo nam je ispunjeno radom na PASCH-netu i različitim web-alatima. Koristeći učeničku stranicu izrađivali smo radne listove („Schnitzeljagd“), upoznali se s aplikacijom za samostalno  kreiranje  interaktivnih vježbi  LearningApps.org,  pomoću  jednostavnog  jigsawplaneta naučili smo kreirali puzzle od vlastitih fotografija, a dobili smo također i korisne pdf-materijale koji nam mogu pomoći pri didaktizaciji nastavnih jedinica.

Posebno nas se dojmio „Wordle“, aplikacija koja generira oblake od riječi i svojim mogućnostima oblikovanja može svaki tekst učiniti privlačnim. Nova sam saznanja isprobala u jednom razredu gdje smo izradili svoj prvi „Wortwolke“ na temu „Ljubav“. Dobili smo zanimljiv uradak koji učenicima može biti daljnji poticaj za govorenje, pisanje, izradu mentalnih mapa i sl.

U drugoj on-line fazi u sljedeća dva tjedna trebamo se iz prakse osvrnuti na taj radni dio, razmijeniti iskustva, dati jedni drugima korisne savjete, odnosno komentirati najmanje jedan didaktizirani prilog ostalih sudionika. Ovaj suradnički vid rada i učenja upravo je i prednost Lernplattforme. 

Svi materijali koje smo u ova dva dana izradili dostupni su uz pristupni kod i kolegama koji nisu bili na seminaru na stranicama grupe „Zagreb PASCH-net im Unterricht“.

Kao što su učenici nakon nedavne izložbe „Musik+x“ zakoračili u jedan novi i neistraženi svijet njemačke glazbe, tako i mi ovim metodičko-didaktičkim usavršavanjima širimo vidike za „uzlete“ u razredu. Služeći se mogućnostima web-tehnologije postajemo istinski partneri budućnosti  te se nadamo da ćemo uskoro iskoristiti potencijal ogulinske bajke u jednom zanimljivom projektu na PASCH-netu. 

Ivanka Jantolek, prof.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Dragan Sabljak   datum: 23. 2. 2012.



Školski godišnji planovi

Školski kurikulumi

Oglasna ploča

Završni rad

Prijevoz učenika

Korisni linkovi
Korisne stranice

Ustanove

Državna matura

Dnevni tisak

Zanimljive stranice

Pretraživači
 • Wolfram Alpha
 • Bing
 • Google
 • Yahoo
 • Altavista





preskoči na navigaciju