Godišnja izvješća o provedbi ZPPI za 2016., 2017. i 2018. godinu, nalaze se u privitku.
Početkom rujna prijavili smo se za suradničko spajanje škola Međunarodnoj udruzi školskih knjižničara IASL. Prijavljeni su bili 6. i 8. razred naše škole. Čekali smo do početka studenog za odluku o spajanju škola i izmjene kontakta. Glavna koordinatorica nas je spojila s dvijema školama: Genazzano FCJ College iz Australije i SCOALA GIMNAZIALA 'SILVIU CARPINISANU' SEBES iz Rumunjske. Nakon toga smo e-mailom stupili u kontakt s voditeljima projekta u suradničkim školama koji su ukratko objasnili što će raditi i koliko će straničnika napraviti. Dogovorili smo se za rok slanja straničnika i to smo ispoštovali, kao i javljanje kada straničnici stignu na odredište. Straničnici su trebali biti razmijenjeni u međunarodnom mjesecu školiskih knjižnica - listopadu. Dogodilo se to da su učenici iz Australije bili na odmoru dva tjedna pa je naša pošiljka kasnila, ali eto lijepo je surađivati, dogovarati se bez pritiska i nekih određenih rokova. Suradnja s obje škole je bila odlična. Sve što je dogovoreno, urađeno je.
Iako su samo ova dva naša razreda bila prijavljena u projekt, sudjelovali su svi učenici predmetne nastave na nastavi likovne kulture i izrađivali su straničnike u raznim tehnikama i oblicima. Dogovor između naše i dvije suradničke škole je bio unijeti naš nacionalni duh u izradu straničnika pa smo mi izrađivali male kuglice od vune prema bojama naše zastave. Poslali smo im licitarsko srce, paketić lavande, kartu Hrvatske, multimedijalne CD-e na engleskom o Hrvatskoj, prezentaciju o Popovcu i našem radu i promidžbeni katalog Baranje na engleskom jeziku. Obradovali smo se kada smo dobili više straničnika nego li smo se dogovorili i poklončiće uz njih. Rumunjski učenici su nam poslali razglednicu, CD sa slikama grada i izradili su lutke od vune ukrašene njihovim nacionalnim bojama. Australci su poslali veliki godišnjak njihove škole i službene školske straničnike izrađene povodom ovogodišnje nacionalne godine promicanja čitanja. Nakon dobivenih straničnika iz obje škole napravili smo u hodniku škole izložbu kako bi svi učenici mogli vidjeti što je stiglo iz stranih zemalja. Izložba se svima svidjela i kao zaključak je bila oba današnja podjela straničnika. Učenici su ovim projektom trebali razvijati kreativnost, učiti o čuvanju knjiga i razmjeni znanja, istraživati podatke o zemljama i gradovima suradničkih škola. Ovaj projekt nam je omogućio jedno lijepo i opušteno druženje i prekrasno iskustvo. Naše kratko izvješće poslano je glavnoj koordinatorici kako bi se zahvalili na spajanju s odabranim školama i iskazali zadovoljstvo postignutom suradnjom.