Školski projekt
INKUNABULE
voditelj projekta: Željko Predojević
ETAPE PROJEKTA
1. Izbor područja rada, razgovor o temi, zajednički izbor teme i izrada cilja i rada
Tema projekta – INKUNABULE
Cilj projekta - istražiti i naučiti što su inkunabule
2. Izbor problema proučavanja, izrada cilja rada vezanog uz problem proučavanja
Problem proučavanja- hrvatske inkunabule
Cilj proučavanja- istražiti koje su, kako su izgledale te kako su se izrađivale.
3. Određivanje zadaća rada, podjela uloga
Učenici će iz dostupne im literature, putem Interneta te drugih izvora pokušati pronaći sve dostupne informacije o inkunabulama.
- Proučiti literaturu – što su inkunabule - učenica Barbara Azenić
- Pretraživati Internet – što su inkunabule - učenik Ivan Jagetić
- Proučiti literaturu – gdje su se u Hrvatskoj inkunabule izrađivale - učenica Magdalena Pavković
- Proučiti literaturu – kako su se izrađivale inkunabule - učenica Tena Mihajlović
- Saznati postoje li inkunabule u našem zavičaju (prostor Baranje), a ako ne postoje, saznati koja je najstarija sačuvana knjiga na ovim prostorima. Opisati knjigu - učenica Barbara Azenić
- Saznati koja je najstarija knjiga u školskoj knjižnici te ju opisati - učenica Danijela Stjepanović
4. Izrada plana rada (akcijsko planiranje), određivanje vremena rada, mjesto rada, potrebnog materijala i pribora, određivanje sudionika rada
- Vrijeme provedbe projekta - do 22. travnja – Dana hrvatske knjige
- Mjesto određivanja rada - Osnovna škola „Popovac“, Popovac
- Materijal potreban za rad - literatura, Internet, telefon (za kontaktiranje Sveučilišne knjižnice)
5. Ostvarivanje plana i programa rada projektne nastave
- Vrijeme ostvarivanja plana i programa - 22. travanj 2008.
6. Prikaz rezultata rada - Dan škole
A učinjeno možete vidjeti u PowerPoint prezentaciji:
inkunabule.ppt