Godišnja izvješća o provedbi ZPPI za 2016., 2017. i 2018. godinu, nalaze se u privitku.
U studenom 2017. godine u školi u Sieradzu u Poljskoj provedena je anketa za učenike i roditelje. Rezultati su pokazali da 54% roditelja imaju drugačije planove za budućnost svoje djece nego oni sami. Čak 52% mladih ima pogrešan stav o tome koja su zanimanja tražena i mogućnostima u budućnosti. Nadalje, 82% ispitanih tvrdi da je korisno i ugodno ići u školu kad je u njoj ugodno raspoloženje, kad su učitelji prijateljski raspoloženi i kompetentni, kad imaju zanimljive nastavne jedinice i prilike za razvijanje vlastitih interesa. Ono što je najviše iznenadilo je da čak više od 20% roditelja ne zna koji su interesi njihove djece niti koji su im planovi za budućnost.
Kasnije su analizirani podaci o preranom napuštanju škole i uspostavilo se da je prosjek u zadnjih 5 godina 23% (što je zaista previše). U zadnjih nekoliko godina proveli su nekoliko EU projekata i zaključili da će svoje ciljeve najbolje ostvariti ako iskoriste pomoć i iskustvo drugih europskih zemalja.
U talijanskoj, španjolskoj i hrvatskoj školi također postoji potreba za izrađivanjem zajedničkih metoda za rješavanje spomenutog problema. Španjolska i Italija iskazale su zabrinutost jer spomenuti problem uzrokuje veliki rast nezaposlenosti. Smatraju da je rješenje navedenog problema poznavanje učenikovih potreba i interesa, stvaranje osjećaja vlastite vrijednosti, razvijene vještine, puno znanja te omogućavanje zaposlenja na konstantno promjenjivom europskom tržištu rada.
Hrvatska osnovna škola ima iste ciljeve na razini osnovnoškolskog obrazovanja jer poneki od učenika ne žele upisati srednju školu. Poljska škola bori se s problemom ranog napuštanja škole, nesposobnošću učenika da se nose s životom odrasle osobe i niskim samopouzdanjem. Također, škola želi, u društvo, uključiti učenike s posebnim potrebama kako bismo im omogućili jednake prilike za obrazovanje.
Prema dokumentima Europske unije, zemlje članice su obvezne smanjiti broj učenika koji rano napuštaju školu (do 10%) pa smatramo da bi rezultati ovog projekta bili korisni i drugim europskim institucijama.
Ovaj projekt bit će proveden na internacionalnoj razini. Uz našu školu, sudjelovat će iz škole iz spomenutih zemalja: Španjolske, Italije i Poljske. U dvije godine elaborirat ćemo zajedničke zaključke, strategije, razmjenjivati iskustva, primjere dobre prakse itd. Ujedno je i glavni cilj ovog projekta osigurati uvjete koji će učenicima pomoći pri ostvarivanju uspjeha u skladu s vlastitim sposobnostima.
U sklopu projekta učenici će posjetiti navedene zemlje te upoznati njihovu kulturu što će pridonijeti njihovom otvorenom pogledu na svijet i toleranciji.