Pogodi pravi koš!
Autor: Jadranka Dunatov, 23. 12. 2019.
Učenici 4. d i 4. e razreda, sa svojim učiteljicama Jadrankom Dunatov i Andreom Lovrin, aktivno su sudjelovali u realizaciji projekta Pogodi Pravi koš – programu izobrazno-informativnih aktivnosti o održivom gospodarenju otpadom na području grada Zadra. Cilj projekta je potaknuti stanovnike grada Zadra na savjesno i odgovorno gospodarenje otpadom, kako bi se postigla željena razina svijesti vezana za odvojeno prikupljanje komunalnog otpada. Nanizale su se izvanučioničke nastave kojima je cilj učenje otkrivanjem u neposrednoj životnoj stvarnosti, u kojemu se učenici susreću s prirodnom i kulturnom okolinom, ljudima koji u njoj žive i koji su utjecali na okolinu.
U sklopu projekta sudjelovali su u akciji Smanji ponovo upotrijebi – Pogodi pravi koš i pripremili javnu kulturnu izložbu učeničkih radova i rukotvorina, učenika 4. d i 4. e razreda OŠ Šime Budinića, na temu Uzmi ili ostavi, upotrijebi i ponovo koristi, javnog događanja na Gradskoj tržnici u Zadru 23. 11. 2019. godine.
12. 12. 2019. godine u Gradskoj knjižnici Zadra sudjelovali su i u kreativnoj radionici. Nakon poučne prezentacije na temu održivog gospodarenja otpadom, zasukali su rukave i oslikali svoju eko platnenu vrećicu koju će koristiti umjesto plastičnih vrećica.
Pozvani su na otvorenje Završne javne izložbe projekta pogodi Pravi koš, 20. 12. 2019. u atriju palače Cedulin u Zadru. U sklopu izložbe su izloženi i učenički radovi i rukotvorine učenika 4.d i 4. e razreda. Imali su priliku i biti dionici press konferencije u Turističko – informativnom centru Zadar gdje se prezentirala svrha i cilj projekta. Izložba se odvija u atriju palače Cedulin od 20.12.2019. do 26.12.2019. godine.
No, nije još gotovo u planu nam je, na proljeće, izvanučionička nastava, posjetiti Reciklažno dvorište – Gaženica, kako bi još više saznali o savjesnom i odgovornom gospodarenju otpadom.
Jadranka Dunatov, mag. prim. educ.
Dragi i poštovani roditelji,
u privitku se nalazi raspored obavljanja psihofizičkog stanja djece za upis u prvi razred osnovne škole. Testiranje se odvija u školi kojoj dijete pripada prema upisnom području, a radi zaštite podataka raspored je objavljen pod šifrom koja se sastoji od prva 4 broja OIB-a, prvog slova imena i prvog slova prezimena.
Testiranje u školi se obavlja prema rasporedu u privitku (u školskoj knjižnici u prizemlju škole). Nije potrebno donositi nikakav pribor, sve potrebne materijale i pribor će se dobiti u školi.
Testiranje kod liječnice školske medicine se obavlja prema rasporedu u privitku u Poliklinici na Relji kod liječnice Dr. Nadia Cavenago Morović (desni vanjski ulaz, II kat - Školska medicina). U privitku se nalaze informacije o potrebnim dokumentima koje je potrebno donijeti na pregled kod liječnice, kao i upitnik koji molimo da ispunite i također donesete.
Laboratorijske pretrage - ukoliko nemate nalaze stare oko 6 mjeseci od termina testiranja kod liječnice školske medicine, molimo da obavite pretrage djetetu prema rasporedu objavljenom u privitku (u ORL AMBULANTI - 2. kat Poliklinike Opće Bolnice Zadar na Relji). Potrebno je donijeti prvi jutarnji urin u čistoj čašici za urin (uz prethodnu toaletu djeteta). Uputnice nisu potrebne.
Veselimo se upoznavanju naših budućih učenika!
Ukoliko ne možete pronaći Vaše dijete na popisu testiranja ili u slučaju drugih nejasnoća molimo kontaktirajte nas na strucnasluzbabudinic@gmail.com ili na 099/8069021.
*Ukoliko Vam se zbog Vašeg antivirusnog programa javlja da se datoteke ne mogu sigurno preuzeti, slobodno stisnite "zadrži" ili "preuzmi", datoteke u privitku su sigurne.
Poštovani roditelji budućih prvaša!
Upisi u osnovne škole provode se elektroničkim putem korištenjem Nacionalnog informacijskog sustava upisa u osnovne škole. Prijave za redovan upis otvaraju se 22. veljače 2024. godine, te će roditelji preko poveznice https://osnovne.e-upisi.hr/ moći podnijeti prijavu za upis svoga djeteta u prvi razred osnovne škole sve do 31. ožujka 2024. godine.
U sustavu će roditeljima biti vidljivi opći podaci o djetetu te škola na čijoj se listi školskih obveznika nalazi prema mjestu prebivališta, odnosno boravišta. Odmah po podnošenju prijave roditelji će moći odabrati mogućnosti koje im se nude u dodijeljenoj školi npr. izborne predmete, produženi boravak (*u sustavu za produženi boravak prvotno morate kliknuti da želite komercijalni program). Također, ako imaju razloga za to, roditelji će prilikom podnošenja prijave moći izraziti želju za upis u drugu školu od one kojoj dijete pripada po upisnom području.
Prijave za upis djece s utvrđenim teškoćama otvorit će se od 1. veljače 2024. godine i bit će otvorene do 31. ožujka 2024. godine.
Uz prijavu za redovne upise u prvi razred osnovne škole od 22. veljače do 31. ožujka 2024. godine, roditelji će moći podnijeti i zahtjev za prijevremeni upis u prvi razred osnovne škole kao i za privremeno oslobađanje od upisa u prvi razred osnovne škole.
S obzirom da se u sustav za elektroničke upise u osnovne škole ulazi preko portala e-Građani, roditelji koji nemaju vjerodajnice za ulazak u portal moraju se javiti školi kojoj pripadaju prema upisnom području koja će prijavu za upis njihovog djeteta izvršiti umjesto njih. U tim situacijama roditelje/skrbnike molimo da se jave u ured psihologa/socijalnog pedagoga radnim danom u vremenu između 8,30-9,30 sati. Slobodno nas i kontaktirajte na broj mobitela 099/8069 021 ili na e-mail: strucnasluzbabudinic@gmail.com
Također, molimo da redovito pratite naše web stranice jer će na istoj biti objavljen raspored utvrđivanja psihofizičkog stanja djece koji će se odvijati u školi kojoj dijete pripada po upisnom području, a kasnije i natječaj za ostvarivanje prava na uslugu produženog boravka. Naime, u aplikaciji odabirete opciju produženog boravka, međutim time izražavate samo svoj zahtjev, a kasnije će biti potrebno dostaviti potrebnu dokumentaciju. Za sve nejasnoće i upite obratite nam se na gore navedene kontakte.
Veselimo se upoznavanju naših budućih učenika!
Pogodi pravi koš!
Autor: Jadranka Dunatov, 23. 12. 2019.
Učenici 4. d i 4. e razreda, sa svojim učiteljicama Jadrankom Dunatov i Andreom Lovrin, aktivno su sudjelovali u realizaciji projekta Pogodi Pravi koš – programu izobrazno-informativnih aktivnosti o održivom gospodarenju otpadom na području grada Zadra. Cilj projekta je potaknuti stanovnike grada Zadra na savjesno i odgovorno gospodarenje otpadom, kako bi se postigla željena razina svijesti vezana za odvojeno prikupljanje komunalnog otpada. Nanizale su se izvanučioničke nastave kojima je cilj učenje otkrivanjem u neposrednoj životnoj stvarnosti, u kojemu se učenici susreću s prirodnom i kulturnom okolinom, ljudima koji u njoj žive i koji su utjecali na okolinu.
U sklopu projekta sudjelovali su u akciji Smanji ponovo upotrijebi – Pogodi pravi koš i pripremili javnu kulturnu izložbu učeničkih radova i rukotvorina, učenika 4. d i 4. e razreda OŠ Šime Budinića, na temu Uzmi ili ostavi, upotrijebi i ponovo koristi, javnog događanja na Gradskoj tržnici u Zadru 23. 11. 2019. godine.
12. 12. 2019. godine u Gradskoj knjižnici Zadra sudjelovali su i u kreativnoj radionici. Nakon poučne prezentacije na temu održivog gospodarenja otpadom, zasukali su rukave i oslikali svoju eko platnenu vrećicu koju će koristiti umjesto plastičnih vrećica.
Pozvani su na otvorenje Završne javne izložbe projekta pogodi Pravi koš, 20. 12. 2019. u atriju palače Cedulin u Zadru. U sklopu izložbe su izloženi i učenički radovi i rukotvorine učenika 4.d i 4. e razreda. Imali su priliku i biti dionici press konferencije u Turističko – informativnom centru Zadar gdje se prezentirala svrha i cilj projekta. Izložba se odvija u atriju palače Cedulin od 20.12.2019. do 26.12.2019. godine.
No, nije još gotovo u planu nam je, na proljeće, izvanučionička nastava, posjetiti Reciklažno dvorište – Gaženica, kako bi još više saznali o savjesnom i odgovornom gospodarenju otpadom.
Jadranka Dunatov, mag. prim. educ.
Odluka o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku godinu 2023./2024.
« Lipanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
U ovom videozapisu prikazan je postupak dobivanja e-potvrde o statusu učenika koju učenici i roditelji mogu dobiti digitalnim putem kako bi ostvarili određena prava.
Dragi naši učenici i roditelji u privitku se nalaze korisni materijali koji mogu pomoći da se lakše nosimo s kriznom situacijom tijekom pandemije koronavirusom (COVID 19).
Briga o sebi.docx
COVID-19 Leadership.pdf
Savjeti psihologa za zaposlenike koji rade od doma(1).pdf
Kako je koronavirus iskoristio bugove u nasem procesiranju rizika.pdf
Kako pomoci svojoj obitelji u doba neizvjesnosti.pdf
LETAK ZA DJECU-WHO.jpg
Pet nacina za prevladavanje psiholoskog stresa od Koronavirusa.docx
Slikovnica o korona virusu.pdf
Ukupno: 1295105