Učiteljice razredne nastave tijekom šk.god. 2022./2023.
Učiteljice 1. razreda
- Anamarija Buškulić, dipl. uč. razredne nastave
- Nina Dokoza, dipl. uč. razredne nastave
- Ljeposava Gulan, dipl. uč. razredne nastave
- Andrea Lovrin, dipl.uč. razredne nastave
- Mira Šarić, dipl. uč. razredne nastave
Učiteljice 2. razreda
- Antonia Bajlo, dipl. uč. razredne nastave
- Ivanka Biskup, dipl. uč. razredne nastave
- Vanja Franić, uč. razredne nastave
- Petra Paunović, dipl. uč. razredne nastave
Učiteljice 3. razreda
- Ana Batur, dipl. uč. razredne nastave
- Helena Bonovil Borović, dipl. uč. razredne nastave
- Josipa Marcelić Marinkovski, mag.prim.educ.
- Jasminka Peričić, uč. razredne nastave
- Suzan Šoša, dipl.uč. razredne nastave.
Učiteljice 4. razreda
- Jadranka Čikić, dipl.uč. razredne nastave
- Jadranka Dunatov, mag.prim.educ.
- Marinela Ivković, dipl.uč. razredne nastave
- Antonia Kapitanović, mag.prim.educ. ( zamjena Ana Baraba, mag.prim.educ.)
- Dolores Nanić, uč. razredne nastave
Produženi boravak
- Marijana Buterin, mag.prim.educ.
- Antea Kolega, mag. prim. educ. (zamjena: Irena Županić, mag.prim.educ.)
- Blanka Šimićev, dipl. uč. razredne nastave
- Maja Škara, mag.prim.educ.
Prilov, prelov – što je to i koja je razlika?
Autor: Jadranka Dunatov, 28. 5. 2022.
Ostalo je pitanje u zraku: Tko je više profitirao suradnjom učenika 2. d OŠ Šime Budinića ili studenti diplomskog studija Održivo upravljanje vodenim ekosustavima, Odjela za ekologiju, agronomiju i akvakulturu, Sveučilišta u Zadru???
Naime, učenici su tijekom svibnja u više navrata posjetili Gradsku knjižnicu Zadar i u multimedijalnoj dvorani sudjelovali su na fantastičnim radionicama Prilov, prelov – što je to i koja je razlika?, Zakiseljavanje mora i Plemenita periska u Jadranskome moru. Radionice su proveli studenti diplomskog studija Održivo upravljanje vodenim ekosustavima, Odjela za ekologiju, agronomiju i akvakulturu, Sveučilišta u Zadru, kao dio nastave iz kolegija More i društvo kojeg drži doc. dr. sc. Melita Mokoš. Odmak od tradicionalne uloge nastavnika, strukturirana i ciljno orijentirana komunikacija koja podrazumijeva osobno i aktivno zalaganje svakog sudionika, te interaktivne metode poučavanja osnovna su obilježja radionice. Radionice su oblikovane prema modelu iskustvenog učenja koji je usmjeren na proces i osobno stjecanje vještina. Sudjelujući u višegodišnjem projektu Klub malih čitatelja učenici 2. d i ovaj su put svjedočili povezivanju škole i lokalne sredine na promociji društvene uključenosti mladih u funkcioniranje zajednice.
Link za fotogaleriju: http://www.os-sbudinica-zd.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=668
Jadranka Dunatov, učiteljica savjetnica
Odluka o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku godinu 2023./2024.
« Lipanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
U ovom videozapisu prikazan je postupak dobivanja e-potvrde o statusu učenika koju učenici i roditelji mogu dobiti digitalnim putem kako bi ostvarili određena prava.
Dragi naši učenici i roditelji u privitku se nalaze korisni materijali koji mogu pomoći da se lakše nosimo s kriznom situacijom tijekom pandemije koronavirusom (COVID 19).
Briga o sebi.docx
COVID-19 Leadership.pdf
Savjeti psihologa za zaposlenike koji rade od doma(1).pdf
Kako je koronavirus iskoristio bugove u nasem procesiranju rizika.pdf
Kako pomoci svojoj obitelji u doba neizvjesnosti.pdf
LETAK ZA DJECU-WHO.jpg
Pet nacina za prevladavanje psiholoskog stresa od Koronavirusa.docx
Slikovnica o korona virusu.pdf
Ukupno: 1295105