Učiteljice razredne nastave tijekom šk.god. 2022./2023.
Učiteljice 1. razreda
- Anamarija Buškulić, dipl. uč. razredne nastave
- Nina Dokoza, dipl. uč. razredne nastave
- Ljeposava Gulan, dipl. uč. razredne nastave
- Andrea Lovrin, dipl.uč. razredne nastave
- Mira Šarić, dipl. uč. razredne nastave
Učiteljice 2. razreda
- Antonia Bajlo, dipl. uč. razredne nastave
- Ivanka Biskup, dipl. uč. razredne nastave
- Vanja Franić, uč. razredne nastave
- Petra Paunović, dipl. uč. razredne nastave
Učiteljice 3. razreda
- Ana Batur, dipl. uč. razredne nastave
- Helena Bonovil Borović, dipl. uč. razredne nastave
- Josipa Marcelić Marinkovski, mag.prim.educ.
- Jasminka Peričić, uč. razredne nastave
- Suzan Šoša, dipl.uč. razredne nastave.
Učiteljice 4. razreda
- Jadranka Čikić, dipl.uč. razredne nastave
- Jadranka Dunatov, mag.prim.educ.
- Marinela Ivković, dipl.uč. razredne nastave
- Antonia Kapitanović, mag.prim.educ. ( zamjena Ana Baraba, mag.prim.educ.)
- Dolores Nanić, uč. razredne nastave
Produženi boravak
- Marijana Buterin, mag.prim.educ.
- Antea Kolega, mag. prim. educ. (zamjena: Irena Županić, mag.prim.educ.)
- Blanka Šimićev, dipl. uč. razredne nastave
- Maja Škara, mag.prim.educ.
Zavičajna slovarica
Autor: Jadranka Dunatov, 15. 11. 2021.
Spoznavanje i njegovanje zavičajnog identiteta otvara prostore spoznavanja zavičajnosti kroz kulturološki pristup afirmirajući unutar predmetnu i međupredmetnu korelaciju kao i integraciju učenika od 2. do 8. razreda osnovne škole. Izrada slovarice pretpostavlja istraživački put prikupljanja niza podataka o širem zavičajnom kontekstu čime korelativni pristup nastavnim sadržajima dobiva na značenju.
Za ostvarenje i realizaciju projekta potrebno je obaviti sveobuhvatne programske i organizacijske pripreme u obliku projektne nastave usmjerene na učenika, u kojoj sudjelujući u stvaranju, učenik i uči.
Kriterij pri odabiru zavičajnih pojmova vezanih uz pojedino slovo kreće se od onomastičkih (antroponimi, toponimi) preko povijesnih, geografskih, gastronomskih do jezičnih idioma. Izbor riječi teži očuvanju i oživljavanju riječi i izraza zavičajnoga govora. Učenička istraživačka dokumentacija bit će izražena u mediju prema afinitetu djeteta (od pisanog oblika, preko fotografije, do likovnog rješenja). Krajnji cilj realizacije projekta je objavljivanje stručnog članka u tiskanoj ili online publikaciji te održavanje izložbe dostupne javnosti.
Jadranka Dunatov, učiteljica savjetnica
Odluka o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku godinu 2023./2024.
« Lipanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
U ovom videozapisu prikazan je postupak dobivanja e-potvrde o statusu učenika koju učenici i roditelji mogu dobiti digitalnim putem kako bi ostvarili određena prava.
Dragi naši učenici i roditelji u privitku se nalaze korisni materijali koji mogu pomoći da se lakše nosimo s kriznom situacijom tijekom pandemije koronavirusom (COVID 19).
Briga o sebi.docx
COVID-19 Leadership.pdf
Savjeti psihologa za zaposlenike koji rade od doma(1).pdf
Kako je koronavirus iskoristio bugove u nasem procesiranju rizika.pdf
Kako pomoci svojoj obitelji u doba neizvjesnosti.pdf
LETAK ZA DJECU-WHO.jpg
Pet nacina za prevladavanje psiholoskog stresa od Koronavirusa.docx
Slikovnica o korona virusu.pdf
Ukupno: 1295105