Što je samovrijednovanje?
Samovrjednovanje je proces sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti vlastitog rada. Znanstveno utemeljenim ispitnim materijalima provjeravaju se znanja, kompetencije i vještine učenika, a analiza rezultata ispita polazište je za raspravu o kvaliteti škole i uspješnosti nastavnog procesa. Samovrjednovanje je započeto analizom rezultata ispita vanjskog vrjednovanja, nastavlja se analizom popratnih upitnika za učenike, roditelje i učitelje i završava određivanjem smjernica za daljnji razvoj škole.
Samovrjednovanje provode sve osnovne škole u Republici Hrvatskoj, a Odjel za promicanje kvalitete obrazovanja u Nacionalnom centru za vanjsko vrednovanje obrazovanja sastavlja materijale i upućuje škole u proces samovrjednovanja te pruža edukacije potrebne za njegovo uspješno provođenje. Odjel za promicanje kvalitete obrazovanja analizira sve materijale ispunjene u procesu samovrjednovanja i na temelju tih analiza predlaže odgovornim ustanovama postupke za unaprjeđenje kvalitete rada škole.
U školi je imenovan Tim za kvalitetu kojeg čine:
-Ivan Čular, ravnatelj škole
-Jagoda Gauta, psiholog
- Nina Prenđa, def. socijalni pedagog
-Jasmina Sandalić, prof. hrvatskog jezika
-Tamara Valčić, prof. tehničke kulture
-Sanja Ivoš, prof. engleskog jezika
-Ivanka Biskup, učiteljica razredne nastave
-Patrik Levačić, predstavnik Vijeća roditelja
- Patricia Hajnc, predstavnik Vijeća učenika
Tim za kvalitetu dužan je koordinirati, provoditi, analizirati, vrednovati proces samovrjednovanja škole. Samovrjednovanje bi škola, uz koordinaciju Tima za kvalitetu, trebala provoditi jednom tijekom školske godine, a povremeno u organizaciji Nacionalnog centra za vanjsko vrjednovanje kada se u isti postupak samovrjednovanja uključuje veći broj škola.
Instrumenti koji se koriste u procesu samovrjednovanja najčešće su upitnici za učenike, učitelje i roditelje, neki materijalni pokazatelji rada škole, mišljenje lokalne zajednice i sl. Od koristi za kvalitetno osmišljavanje samog procesa svakako je Vodič za samovrjednovanje u izdanju NCVVO, a izlazni rezultati prezentiraju se u obliku izvješća o samovrjednovanju. Proces samovrednovanja u suštini nikad ne prestaje: škola prati svoj rad, procjenjuje jake i slabe strane, određuje kratkoročne i dugoročne ciljeve, prati njihovu realizaciju, a zatim opet određuje prioritete za sljedeći vremenski period.
Odluka o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku godinu 2023./2024.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
U ovom videozapisu prikazan je postupak dobivanja e-potvrde o statusu učenika koju učenici i roditelji mogu dobiti digitalnim putem kako bi ostvarili određena prava.
Dragi naši učenici i roditelji u privitku se nalaze korisni materijali koji mogu pomoći da se lakše nosimo s kriznom situacijom tijekom pandemije koronavirusom (COVID 19).
Briga o sebi.docx
COVID-19 Leadership.pdf
Savjeti psihologa za zaposlenike koji rade od doma(1).pdf
Kako je koronavirus iskoristio bugove u nasem procesiranju rizika.pdf
Kako pomoci svojoj obitelji u doba neizvjesnosti.pdf
LETAK ZA DJECU-WHO.jpg
Pet nacina za prevladavanje psiholoskog stresa od Koronavirusa.docx
Slikovnica o korona virusu.pdf
Ukupno: 1295110