UNICEF-ov program prevencije elektroničkog nasilja
Naša škola dio je UNICEF-ove mreže Škola bez nasilja što znači da se trudimo smanjiti vršnjačko nasilje u školi i izvan nje. Mrežu čine predstavnici škola koje su uspješno realizirale program „Za sigurno i poticajno okruženje u školama" učitelji, učenici, ravnatelji i stručnjaci, a zajednički cilj je kroz vlastita iskustva i nove sadržaje unaprijediti program i održati postignutu razinu prevencije nasilja.
Nakon završenog UNICEF-ovog osnovnog programa Za sigurno i poticajno okruženje u školama, stekli smo uvjete za uključivanje u Program prevencije elektroničkog nasilja Prekini lanac!
Program se sastoji od radionica za učitelje, roditelje i učenike koje su oblikom primjerene tematskim učiteljskim vijećima, roditeljskim sastancima i satovima razrednih odjela. Postojeće vrijednosti, pravila i posljedice koji su sastavni dio osnovnog školskog programa i na razini odjela i na razini škole potrebno je dopuniti novima koji se odnose na elektroničko zlostavljanje.
Svim ostalim aktivnostima i koracima u programu također valja dodati temu elektroničkog zlostavljanja - u okviru redovite nastave (tamo gdje se uklapa u program pojedinog predmeta), slobodnih aktivnosti, vršnjačke podrške (ukoliko je škola bila u mogućnosti organizirati je), suradnje s roditeljima i lokalnom zajednicom.
Radionice za učenike su predviđene za SRO ili u okviru nastave Informatike i dodatnih aktivnosti za one učenike koji ne pohađaju Informatiku i u pravilu traju 45'.
Radionice za roditelje zamišljene su kao tematski roditeljski sastanci. Međutim, mogu se realizirati i kao projektni dan u okviru Dana otvorenih vrata škole na temu sigurnosti na Internetu i elektroničkog nasilja.
Radionice za učitelje izvodit će se kao tematska učiteljska vijeća, pedagoški dan ili kako već odluči rukovodstvo škole.
Koordinatorica: Jagoda Gauta, psiholog
Članovi tima: Ivan Čular
Nina Prenđa
Diana Mađerić
Zrinka Klarin
Željko Vidović
Cilj - Edukacija učenika, roditelja i učenika o dobrim i lošim stranama elektroničkih medija.
- Prevencija zlostavljanja djece putem internneta i mobitela, povećanje sigurnosti i zaštita djece ne internetu.
Nakon provedenog inicijalnog anketiranja učenika, učitelja i roditelja tijekom drugog polugodišta prošle školske godine, na početku ove imamo rezultate koji će poslužiti kao polazišna točka za radionice tijekom šk. god. 2010./11.
Donosimo sažeti prikaz rezultata po grupama ispitanika
Odluka o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku godinu 2023./2024.
« Veljača 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
U ovom videozapisu prikazan je postupak dobivanja e-potvrde o statusu učenika koju učenici i roditelji mogu dobiti digitalnim putem kako bi ostvarili određena prava.
Dragi naši učenici i roditelji u privitku se nalaze korisni materijali koji mogu pomoći da se lakše nosimo s kriznom situacijom tijekom pandemije koronavirusom (COVID 19).
Briga o sebi.docx
COVID-19 Leadership.pdf
Savjeti psihologa za zaposlenike koji rade od doma(1).pdf
Kako je koronavirus iskoristio bugove u nasem procesiranju rizika.pdf
Kako pomoci svojoj obitelji u doba neizvjesnosti.pdf
LETAK ZA DJECU-WHO.jpg
Pet nacina za prevladavanje psiholoskog stresa od Koronavirusa.docx
Slikovnica o korona virusu.pdf
Ukupno: 1295110