Tijekom dvije školske godine 2021./22. te 2022./2023. osmišljeno je i provedeno istraživanje iz područja odgoja i obrazovanja na školskoj razini. Istraživanje su osmislili učitelji: Jadranka Dunatov, Ivanka Burazer, Branka Marcelić Panjak, Anta Mustać te stručna suradnica Nina Glavan. Istraživanje se bavilo unapređenjem rada škole u području ispitivanja zadovoljstva učenika pri provođenju metode diferencijacije tijekom redovnog sata. Učitelji Ivanka Burazer, Jadranka Dunatov, Ana Lipošćak, Anita Mustać Branka Marcelić Panjak su osmislili , pripremili, organizirali te proveli nastavne satove iz svog predmeta po principima diferencijacije. Učenici su evaluirali nastavne satove te je napravljena usporedba evaluiranog nastavnog sata iste teme u drugom razrednom odjelu. Istraživanje pokazuje da učenici su pozitivno evaluirali sve satove, no primjećuje se pozitivnija evaluacija sata s osmišljenom diferencijacijom.
Učitelji Branka Marcelić Panjak, Ivanka Burazer, Anita Mustać i Jadranka Dunatov su ustupili primjere osmišljenih i realiziranih nastavnih satova po principima diferencijacije socijalnoj pedagoginji Nini Glavan koja je na županijskoj razini predstavila istražoivanje u sklopu predavanja na temu “Specifičnosti u radu s darovitim učenicima“ koje je održala u više osnovnih škola Grada Zadra tijekom školske godine 2022./2023.
Socijalni pedagog je stručni suradnik u osnovnoj školi koji obavlja poslove prevencije, dijagnostike i tretmana različitih oblika posebnih potreba djece odnosno radi s učenicima s teškoćama u razvoju, s učenicima s teškoćama u učenju, problemima u ponašanju i emocionalnim problemima te s učenicima s teškoćama uvjetovanim odgojnim, socijalnim i ekonomskim čimbenicima.
Rad školskog defektologa usmjeren je na suradnju s učenicima, roditeljima i učiteljima, a odvija se kroz:
- sudjelovanje u Stručnom povjerenstvu za utvrđivanje psihofizičkog stanja djeteta (prilikom upisa u prvi razred i utvrđivanja primjerenog oblika školovanja učenika)
- individualni i savjetodavni rad s učenicima
- individualni rad s učenicima na Individauliziranom odgojno obrazovnom programu
- grupni rad s učenicima (radionice)
- savjetodavni rad s roditeljima
- rješavanje disciplinskih problema
- sudjelovanje u koordinaciji, provedbi i analizi raznih programa i projekta škole vezanih za prevenciju raznih oblika neprihvatljivih ponašanja (ovisnosti, nasilničko ponašanje, poremećaji u ponašanju...)
Obavijest za roditelje:
Roditelji čija djeca imaju rješenje o primjerenom obliku školovanja imaju pravo na uvid u Individualizirane kurikulume što možete ostvariti na informativnom razgovoru kod učitelja ili školske logopedinje.
Odluka o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku godinu 2023./2024.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
U ovom videozapisu prikazan je postupak dobivanja e-potvrde o statusu učenika koju učenici i roditelji mogu dobiti digitalnim putem kako bi ostvarili određena prava.
Dragi naši učenici i roditelji u privitku se nalaze korisni materijali koji mogu pomoći da se lakše nosimo s kriznom situacijom tijekom pandemije koronavirusom (COVID 19).
Briga o sebi.docx
COVID-19 Leadership.pdf
Savjeti psihologa za zaposlenike koji rade od doma(1).pdf
Kako je koronavirus iskoristio bugove u nasem procesiranju rizika.pdf
Kako pomoci svojoj obitelji u doba neizvjesnosti.pdf
LETAK ZA DJECU-WHO.jpg
Pet nacina za prevladavanje psiholoskog stresa od Koronavirusa.docx
Slikovnica o korona virusu.pdf
Ukupno: 1295110